Skocz do zawartości

fzs 600 padł


Gość swirzy82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hurra gazniki wyrwane rozebrane zebrane nowka benzyna zalana i......................... nic nie gadai juz.....czekam na zegar i stwierdzam ze cienko z napelnianiem cylindrów mizernie zalewa swiece.... moze rzwczywiscie stracil kompreche............................................................................................................................................................................................................................................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuj się (zbytnio) i z zimną krwią zmierz tą kompresję robiąc próbę olejową, wtedy będziesz miał pewność. Kiedyś z jajkiem męczyłem się ze 2 tygodnie twierdząc, że to niemożliwe by nie miał kompresji a sprawdziłem wszystko po kilka razy. Było inaczej :biggrin: nie miał odpowiedniej kompresji. A odpalał od strzała czy ciepły czy zimny.

PS. przysłaniając w różnym stopniu wlot powietrza do airbox'a dodawaj gazu - napisz co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak, że ciągle latał na ubogiej mieszance na co wskazuje bardzo niskie spalanie przez co powypalał zawory i w końcu miał dość ?

 

Deszcz podpowiada, że możesz mieć gdzieś zaśniedziałe styki (nawet moja raczej młoda Kawa mimo teoretycznie dobrego ładowania miała syf na wtyczce alternatora) lub zardzewiałą masę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i swieczki byly takie rózowe niby za uboga mieszanka ale zawsze takie byly... nikt mi nie wierzy ale na na 18 litrach paliwa robie nim i nawet czasami powyzej 300 mil

3,7 L na 100 :icon_eek: - a moto garażowane w + czy stało na - ? Ile zrobiłeś tym sprzętem wcześniej bezproblemowo?

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,7 L na 100 :icon_eek: - a moto garażowane w + czy stało na - ? Ile zrobiłeś tym sprzętem wcześniej bezproblemowo?

pzdr

moto od jakis 2 lat pod chmurka codziennie .. odpoczywal moze 10 dni w ciagu ostatnich 2 lat i za kazdym ok...jest to pierwsza wpadka fazera 600 w mojej karierze..... co zauwazylem przy rwaniu gazników ..pełno czegos przypiminającego piach w kanałach dolotowych i pełno tego samego w gazniku....jakby podcisnienie sie wytwazalo ale w 2 strone to tłumaczy se nie zalewa garów lub zalewa mizernie....... gazniki ok pompa ok prąd ok wszystko ok......zostal pomiar cisnienia alr jak juz pisalem chodzil na 2 garach......jak nie to lina i samochód i kilometr heheh bo ciazko to phac

 

Wykrec swiece i pokrec rozrusznikiem przykrywajac otwor swiecy palcem, powinienes poczuc roznice w cisnieniu.

Kiedy ostatnio sprawdzales luzy zaworowe ???

no ciezko tam palucha mego grubego wsadzic a co do luzów to dobre 35 tys temu

 

A to nie jest tak, że ciągle latał na ubogiej mieszance na co wskazuje bardzo niskie spalanie przez co powypalał zawory i w końcu miał dość ?

 

Deszcz podpowiada, że możesz mieć gdzieś zaśniedziałe styki (nawet moja raczej młoda Kawa mimo teoretycznie dobrego ładowania miała syf na wtyczce alternatora) lub zardzewiałą masę.

,,,,coraz bardziej o tym mysle........ no cóz bedzie 2 moto które mi umarło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary 35'000 bez zaglądania do zaworów. Miałem nie pytać bo myślałem, że jak ktoś piszę "wszystko na czas" to jest rozrzut max 2'000.

 

Nie wiem jak w Yamaha ale jeśli luzy zaworowe się skracają w Fazerach to możesz mieć podparte zawory i puszcza wszystko bokiem i/albo pluje w dolot. Oczywiście to nadal może oznaczać wypalone zawory ale najpierw podejdź ze szczelinomierzem jak nie masz manometru pod ręką.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary 35'000 bez zaglądania do zaworów. Miałem nie pytać bo myślałem, że jak ktoś piszę "wszystko na czas" to jest rozrzut max 2'000.

 

Nie wiem jak w Yamaha ale jeśli luzy zaworowe się skracają w Fazerach to możesz mieć podparte zawory i puszcza wszystko bokiem i/albo pluje w dolot. Oczywiście to nadal może oznaczać wypalone zawory ale najpierw podejdź ze szczelinomierzem jak nie masz manometru pod ręką.

.......... no fakt.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iii i takie buty próba na 1 i 4 garze -bi tak tylko mi zegar podhodzi dala 4.5 i 8 barów...jutro zprawdze zegar na innym silniku aleeeeeee chyba juz wyrok zapadl

 

Tak małe ciśnienie może być wynikiem podparcia zaworów, dlatego zanim się załamiesz sprawdź wartości luzów.

Edytowane przez patrykt7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...