Hipolit Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 A właśnie co do benzyny ja kiedyś przez 4 miechy na moto nie śmigałem bo niecholery nie wiedziałem co jest, okazało sie że benzyna jakaś lewa była tylko strzelał i prychał. Zrób tak jak mówi b.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 hurra gazniki wyrwane rozebrane zebrane nowka benzyna zalana i......................... nic nie gadai juz.....czekam na zegar i stwierdzam ze cienko z napelnianiem cylindrów mizernie zalewa swiece.... moze rzwczywiscie stracil kompreche............................................................................................................................................................................................................................................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Wykrec swiece i pokrec rozrusznikiem przykrywajac otwor swiecy palcem, powinienes poczuc roznice w cisnieniu. Kiedy ostatnio sprawdzales luzy zaworowe ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Nie przejmuj się (zbytnio) i z zimną krwią zmierz tą kompresję robiąc próbę olejową, wtedy będziesz miał pewność. Kiedyś z jajkiem męczyłem się ze 2 tygodnie twierdząc, że to niemożliwe by nie miał kompresji a sprawdziłem wszystko po kilka razy. Było inaczej :biggrin: nie miał odpowiedniej kompresji. A odpalał od strzała czy ciepły czy zimny. PS. przysłaniając w różnym stopniu wlot powietrza do airbox'a dodawaj gazu - napisz co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 A to nie jest tak, że ciągle latał na ubogiej mieszance na co wskazuje bardzo niskie spalanie przez co powypalał zawory i w końcu miał dość ? Deszcz podpowiada, że możesz mieć gdzieś zaśniedziałe styki (nawet moja raczej młoda Kawa mimo teoretycznie dobrego ładowania miała syf na wtyczce alternatora) lub zardzewiałą masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 a i swieczki byly takie rózowe niby za uboga mieszanka ale zawsze takie byly... nikt mi nie wierzy ale na na 18 litrach paliwa robie nim i nawet czasami powyzej 300 mil 3,7 L na 100 :icon_eek: - a moto garażowane w + czy stało na - ? Ile zrobiłeś tym sprzętem wcześniej bezproblemowo? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 3,7 L na 100 :icon_eek: - a moto garażowane w + czy stało na - ? Ile zrobiłeś tym sprzętem wcześniej bezproblemowo? pzdr moto od jakis 2 lat pod chmurka codziennie .. odpoczywal moze 10 dni w ciagu ostatnich 2 lat i za kazdym ok...jest to pierwsza wpadka fazera 600 w mojej karierze..... co zauwazylem przy rwaniu gazników ..pełno czegos przypiminającego piach w kanałach dolotowych i pełno tego samego w gazniku....jakby podcisnienie sie wytwazalo ale w 2 strone to tłumaczy se nie zalewa garów lub zalewa mizernie....... gazniki ok pompa ok prąd ok wszystko ok......zostal pomiar cisnienia alr jak juz pisalem chodzil na 2 garach......jak nie to lina i samochód i kilometr heheh bo ciazko to phac Wykrec swiece i pokrec rozrusznikiem przykrywajac otwor swiecy palcem, powinienes poczuc roznice w cisnieniu. Kiedy ostatnio sprawdzales luzy zaworowe ??? no ciezko tam palucha mego grubego wsadzic a co do luzów to dobre 35 tys temu A to nie jest tak, że ciągle latał na ubogiej mieszance na co wskazuje bardzo niskie spalanie przez co powypalał zawory i w końcu miał dość ? Deszcz podpowiada, że możesz mieć gdzieś zaśniedziałe styki (nawet moja raczej młoda Kawa mimo teoretycznie dobrego ładowania miała syf na wtyczce alternatora) lub zardzewiałą masę. ,,,,coraz bardziej o tym mysle........ no cóz bedzie 2 moto które mi umarło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Stary 35'000 bez zaglądania do zaworów. Miałem nie pytać bo myślałem, że jak ktoś piszę "wszystko na czas" to jest rozrzut max 2'000. Nie wiem jak w Yamaha ale jeśli luzy zaworowe się skracają w Fazerach to możesz mieć podparte zawory i puszcza wszystko bokiem i/albo pluje w dolot. Oczywiście to nadal może oznaczać wypalone zawory ale najpierw podejdź ze szczelinomierzem jak nie masz manometru pod ręką. Edytowane 18 Stycznia 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Stary 35'000 bez zaglądania do zaworów. Miałem nie pytać bo myślałem, że jak ktoś piszę "wszystko na czas" to jest rozrzut max 2'000. Nie wiem jak w Yamaha ale jeśli luzy zaworowe się skracają w Fazerach to możesz mieć podparte zawory i puszcza wszystko bokiem i/albo pluje w dolot. Oczywiście to nadal może oznaczać wypalone zawory ale najpierw podejdź ze szczelinomierzem jak nie masz manometru pod ręką. .......... no fakt..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zawory w fazerze reguluje się co 42tys lecz w praktyce powinno się zaglądać tam częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 To niskie spalanie nie wrozy za dobrze. Szczelinomierz w reke i mierz luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 iii i takie buty próba na 1 i 4 garze -bi tak tylko mi zegar podhodzi dala 4.5 i 8 barów...jutro zprawdze zegar na innym silniku aleeeeeee chyba juz wyrok zapadl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornelio Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Sprawdź zawory jak koledzy wcześniej sugerowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 (edytowane) iii i takie buty próba na 1 i 4 garze -bi tak tylko mi zegar podhodzi dala 4.5 i 8 barów...jutro zprawdze zegar na innym silniku aleeeeeee chyba juz wyrok zapadl Tak małe ciśnienie może być wynikiem podparcia zaworów, dlatego zanim się załamiesz sprawdź wartości luzów. Edytowane 19 Stycznia 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 (edytowane) a przepustnice otworzyłeś do końca ? Edytowane 19 Stycznia 2011 przez toper-utl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.