Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Stycznia 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No właśnie, człowiek zadał pytanie w dziale Ducati, zapytał o Monstera 696, a nagle okazało się, że jednak powinien kupić sobie starego GS 500, zblokowanego, odrapanego, bo po co ma niszczyć nowe, skoro na pewno nie umie jeździć, ponieważ nikt go nie nauczył. Niech kupi coś za 1500 zł, bo po co mu nowe, skoro na pewno i tak je rozwali, za co bezpośrednią winę ponosi minister Grabarczyk, który nie dba o polskie drogi i w nosie ma nadzór nad szkołami jazdy. Autorowi tematu sugeruję zakup roweru typu BMX, najlepiej w wersji dla ośmiolatków oraz jazdę nim wyłacznie po własnym podwórku, najlepiej świeżo wyłożonym kostką brukową, a jeszcze lepiej trawą golfową. Przyjamniej zakończy się ta dyskusja. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No właśnie, człowiek zadał pytanie w dziale Ducati, zapytał o Monstera 696, a nagle okazało się, że jednak powinien kupić sobie starego GS 500, zblokowanego, odrapanego, bo po co ma niszczyć nowe, skoro na pewno nie umie jeździć, ponieważ nikt go nie nauczył. Niech kupi coś za 1500 zł, bo po co mu nowe, skoro na pewno i tak je rozwali, za co bezpośrednią winę ponosi minister Grabarczyk, który nie dba o polskie drogi i w nosie ma nadzór nad szkołami jazdy. Nigdzie nie napisalem, ze ma to byc GS 500. Osobiscie polecilbym wlasnie jeden z tych ktory poleciles ale zdlawiony, koniecznie z ABS'em. Czytasz forum tak samo jak ja i powinienes wiedziec, ze z regoly wiekdszosc placze, ze nowe sprzety sa za drogie. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Tak samo żenująca opinia jak wszystkie, które tu wyrażasz. Podaj powody, dla którego M696, odpowiednik, powiedzmy Kawasaki ER6, Suzuki Gladiusa, Yamahy XJ6 czy Hondy CBF600, jest złym motocyklem na początek dla 24-letniego, mniemam że rozsądnego człowieka? Co ma kupić jeśli chce nowy motocykl i pyta konkretnie o dany model? Rometa 125 z dwoma kółkami doczepionego do ośki z tyłu? Zacznij wyrażać się konkretnie demagogu z bożej łaski. pzdr Konkretnie. Proszę bardzo. Jedynym dla mnie(choć jak to forum pokazuje,nie tylko ja ma takie zdanie , istnieje przecież taki temat jak "co na pierwsze moto")powodem jest moc. Stąd moja opinia. Podobnie zresztą jak o pozostałych, które wymieniłeś. Po prostu są za mocne. W Monsterze dochodzi jeszcze charakterystyka silnika. Uważam, żeby nie popadać w skrajności, 50KM na początek to i tak jest dużo. i nie jest ważne czy kierowca ma 18 czy 24 lata. Po prostu on będzie jeździł po drogach publicznych. Będzie pełnoprawnym uczestnikiem ruchu, ze wszystkimi z tego wynikającymi konsekwencjami. Ja na pewno swoim synom nie będę polecał nic mocniejszego na początek.Kiedy oczywiście dorosną i będą chcieli jeździć. Wydaje mi się, że kto jak kto, ale ty powinieneś to rozumieć . Też pozdrawiam. Demagog z bożej łaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Podaj powody, dla którego M696, odpowiednik, powiedzmy Kawasaki ER6, Suzuki Gladiusa, Yamahy XJ6 czy Hondy CBF600, jest złym motocyklem na początek (...) przyjmuję, że odpowiedzi "najlepszy z ducati" są na miejscu w tym dziale. chociaż nadal nie wiemy, czy o to chodziło autorowi pytania tym niemniej nadal uważam, że chociażby charakterystyka silnika (sposób oddawania mocy) przez silniki v2 ducati, powoduje że motocyklista bez doświadczenia może wybrać motocykl do nauki lepszy, bo łagodniejszy. po prostu Wy panowie ducatisti odpowiadacie z siodła znacznie ostrzejszych maszyn, i zdaje się Wam ten "baby-monster" słaby i łagodny. z puntu widzenia nie-ducatisti tak nie jest, na co z kolei ja zwracałem uwagę; bo chyba będziemy zgodni co do tego, że te 80KM w 696 nie są takie same w odczuciach podczas jazdy jak 80 kucyków w xj6 jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 A jak z reakcją na gaz? Nie będzie niespodziewanych przyśpieszeń, bo w przy pewnych obrotach ma gwałtowny skok mocy? Niespodziewanych przyśpieszeń nie będzie bo to V-ka. Nie mniej jednak proponuję przjechać się wcześniej na Monsterze i sprawdzić czy nie dostaniesz głupawki. V-ki tak mają ;). Ja po przesiadce z er5 na tą "zmuloną" 600 dostałem nagłej chęci znacznie szybszej jazdy niz nakazywałby zdrowy rozsądek. Co nie zmienia faktu, że 695 nie nadaje się na pierwsze moto. Kupowałbym 600 czy 620. Poczytaj wątki o moto dla początkujących może coś Ci się wyjaśni. A koledzy Ducatisiti śmigający po torach niech sobie przypomną ile umieli po zrobieniu prawka. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dziękuję za wszystkie wypowiedzi. Widzę, że znowu powstały dwa fronty. Rzeczywiście byłem ciekawy jaki jest monster 696 w stosunku do 695, bo naczytałem się, że młodszy potwór był dobry na pierwszy motocyklm, często wybierany także przez kobiety. Jednak może 695 wcale też taki nie był. Dużo osób pisze o charakterystyce silnika, czyli jednak jest bardziej agresywny niż xj6 czy gladius (akurat te 2 producenci promują jako "easy to ride" i "dla początkujących"). Jedni moje pytanie zrozumieli tak, inni inaczej. Wyszło dobrze, bo dzięki temu mam spojrzenie z wielu pozycji na 80KM monstera. Ogólnie to wcześniej myślałem o sportsterze. Ale duża masa raczej mnie odstrasza. Kiedyś, przed kursem na prawo jazdy podobał mi się monster. Nie była to typowa szlifierka, a motocykl mający to coś (wystarczy spojrzeć na gladiusa - niby podobny, a nijaki), więc przywędrowałem do tego działu, w poszukiwaniu czegoś dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 (edytowane) A koledzy Ducatisiti śmigający po torach niech sobie przypomną ile umieli po zrobieniu prawka. :icon_twisted: Na moim przykładzie, zanim zrobiłem prawko, jeździłem przez 8 lat :Komar 3 - 3 lata, potem SHL 175 4 biegi, Kobuz, MZ TS250, MZ ETZ 250, a w terenie WSK 4 biegi z silnikiem SHL Wiatr 4 biegi - po tuningu...( ale wtedy rządziła jeszcze milicja :-))) ) ale Horb częściowo masz racje nie zawsze mocny sprzęt nadaje się na 1 motocykl, ale mam paru kolegów, raczej w moim wieku, którzy zaczynali np od XS 750, a drugi od Hajki, i dali radę, po prostu głowa myśli, a nie manetka. Takoż samo w tym wypadku... zasadnicze pytanie brzmi czy naprawdę Ducati.???... Edytowane 8 Stycznia 2011 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinc Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Mnie naszło pod koniec poprzedniego sezonu (mojego pierwszego) na zamianę Transalpa XL700 na 696 właśnie, ale jakos sie nie odważyłem. Transalp fajny, ale do miasta wydaje mi się, że trochę za mało poręczny. Dziś jadąc do pracy przy ONZecie minął mnie Monster i znów się zaczęło. :evil: Muszę gdzieś podjechać i go dosiąść. Wiem, że 696 jest dostępne, ale niestety bez ABSu, z ABSem nie wiadomo kiedy będą w Warszawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Mnie naszło pod koniec poprzedniego sezonu (mojego pierwszego) na zamianę Transalpa XL700 na 696 właśnie, ale jakos sie nie odważyłem. Transalp fajny, ale do miasta wydaje mi się, że trochę za mało poręczny. Dziś jadąc do pracy przy ONZecie minął mnie Monster i znów się zaczęło. :evil: Hehe, no tak, to dość zaraźliwa choroba jest. Jak już dopadnie to nieuleczalnie :crossy: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porsa Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Hej... odgrzeję tego kotleta :)Mam 696 od dwóch sezonów. 1. Wśród Ducati to najlepszy model na pierwsze moto.2. Jeżeli wybierasz również pośród innych marek to 696 jest najbardziej wymagającym wyborem. (minusy - jak dla 1. moto)Jest mocny, mocniejszy niż konkurenci (mówię tu o momencie obrotowych, a nie KM), jest bardzo zrywny, ma bardzo mocne hamulce (to wada na początku, bo ma się częsty skurcz ręki), trudno nim jechać z małą (korkową) prędkością - jest narwany. (plusy - jak dla 1. moto)Idealnie się prowadzi (stabilnie trzyma obrany kierunek jazdy, ale równocześnie łatwo się przechyla i zmienia pochylenie lewo-prawo), jest bardzo zwrotny, siodło jest nisko i daje pewne podparcie, pozycja na moto jest wygodna, moto jest lekkie. Podsumowując ja bym brał 696, ale zawsze czułem się pewnie na jednośladach.Kto naprawdę dopiero się uczy i jest niepewny to 696 może go mocno zmęczyć, to jednak rasowy sprzęt - wymaga pewnej ręki i rozsądku. Edytowane 3 Maja 2011 przez porsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.