Skocz do zawartości

rozrząd st 1100 pan european


konrad1f
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dmuchać ustami Panowie to możecie co najwyżej materac do namiotu. Za małe ciśnienie żeby sprawdzić cokolwiek chyba że będą pokruszone grzybki zaworów albo w ogóle nie będą się zamykać. Fajnie jak by silnik był OK ale to mało prawdopodobne po zerwaniu paska. Rozrząd się zatrzymuje gwałtownie a tłoki zawsze jednak się jeszcze poruszają. Ale kto wie cuda się zdarzają. I takiego malutkiego cudu życzę Konradowi :flesje: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden to cud. Jeden forumowicz opisywał, jak mu się zerwał łańcuch rozrządu w "Endziurze" na biegu jałowym. Rozebrał, założył nowy łańcuch i banglało.

Nie chce mi się szukać tego przypadku :P

 

A świstak siedzi i zawija................................

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

najprawdopodobniej założę nowy pasek i spróbuję odpalić ścierwo :biggrin:

 

 

Nie nazywaj jej tak! Ja miałem STeka 5 lat,i były to cudowne chwile... :smile: Dziś mam Xxa,ale tęsnię za wygodą Steka...

Edytowane przez goguś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Panie Piotrze a swistak siedzi i zawija je .........

Ja tak mialem w dr 350 ze zamonotwalem nowy lancuch zamowiony z motobotu orginalny suzuki czyli tourmax. Lancuszek rozciagnal sie w ciagu 800km, jadac motocyklem slyszlaem ze cos zaczyna glosniej pracowac, zgasilem poszedlem do sklepu, odpalam i slysze rzezolenie, motocykl po chwili sam zgasl. Po sciagnieciu pokrywy zaworow, okazalo sie ze lancuszek spadl, rozciagnal sie jak gumka z majtek. Po obruceniu walem oczywiscie recznie poprzez klucz, nie czuc bylo zadnych oporow, tak wiec zamowilem lancuszek dida i odpalilem, maszyna smigala az milo i pare tys. km zrobilem nie dotykajac sie do silnika.

 

Wiec glowa do gory montuj pasek i sprawdzaj czy zawory nie dostaly po tylku.

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Panie Piotrze a swistak siedzi i zawija je .........

Ja tak mialem w dr 350 ze zamonotwalem nowy lancuch zamowiony z motobotu orginalny suzuki czyli tourmax. Lancuszek rozciagnal sie w ciagu 800km, jadac motocyklem slyszlaem ze cos zaczyna glosniej pracowac, zgasilem poszedlem do sklepu, odpalam i slysze rzezolenie, motocykl po chwili sam zgasl. Po sciagnieciu pokrywy zaworow, okazalo sie ze lancuszek spadl, rozciagnal sie jak gumka z majtek. Po obruceniu walem oczywiscie recznie poprzez klucz, nie czuc bylo zadnych oporow, tak wiec zamowilem lancuszek dida i odpalilem, maszyna smigala az milo i pare tys. km zrobilem nie dotykajac sie do silnika.

 

Wiec glowa do gory montuj pasek i sprawdzaj czy zawory nie dostaly po tylku.

Opanuj się i nie porównuj silnika DR350 z jednym cylindrem do ST z 4 cylindrami.

Spawa druga - kupiłeś łańcuszek za kilka zeta i chciałeś śmigać do końca świata?" lancuch zamowiony z motobotu orginalny suzuki" czyżby SUZUKI produkowało łańcuszki?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne chodzi o OEM Suzuki.

W singlu przy urwaniu łańcucha jest spora szansa na ocalenie głowicy, ale nie o tym rzecz. Dmuchanie w cylinder to nie jest partyzankta, taką metodę opisują serwisówki Claymera. I jest to najprostsza metoda.

Ale skoro kupiłes już pasek, to poskładaj, zakreć kluczem kilka obrotów zwracając uwagę na płynność ruchu (brak zacięć). a potem to już gaz i pomiar ciśnienia.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dmuchać ustami Panowie to możecie co najwyżej materac do namiotu. Za małe ciśnienie żeby sprawdzić cokolwiek chyba że będą pokruszone grzybki zaworów albo w ogóle nie będą się zamykać.

 

A jeśli będą się zamykać to znaczy że jest git. Miałem podobną sytuację w Gixxerze, rozpoznałem po tym że gdy kręciłem silnikiem ręcznie i obserwowałem zawory to dwa z nich jakby się zacinały. Niby krzywka już zeszła i się obróciła a zawór dopiero po chwili odskakiwał na swoje miejsce. Krzywy trzonek to powodował, po prostu na chwilę przytrzymywał zawór. Wszystko pracowało płynnie oprócz 2 zaworów które zachowywały się chaotycznie. Oba były trafione, krzywe i wyłamane prowadnice. Łańcuszek przeskoczył na niedorobionym napinaczu i klops gotowy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A świstak siedzi i zawija................................

Gdyby wyszukiwarka forum była użyteczna, to bym tego szukał. Druga sprawa, było to - chyba - przed wielkim krachem i przenosinami forum.

Opanuj się i nie porównuj silnika DR350 z jednym cylindrem do ST z 4 cylindrami.

Chłopak nic nie porównuje, potwierdza, że nie zawsze dochodzi do kolizji.

Edytowane przez Vatzeque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie

tarammm

 

nie chciało mi się przeprowadzać badań diagnostycznych :biggrin:

założyłem pasek

ustawiłem jak przykazała serwisówka

odpaliłem ścierwo

chyba jest git:) :flesje:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Git. Teraz usmaż papcia aż do drutów, co by mieć pewność że rozrząd się trzyma. :buttrock:

 

Obedrzyj z plastików, chlapnij wszystko pędzlem na czarny mat i nawet ładne moto z tego będzie.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie

tarammm

 

nie chciało mi się przeprowadzać badań diagnostycznych :biggrin:

założyłem pasek

ustawiłem jak przykazała serwisówka

odpaliłem ścierwo

chyba jest git:) :flesje:

 

 

To teraz z dwoma "autobusami" możesz założyć mini PKS. Gratulacje :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...