marrio Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dmuchać ustami Panowie to możecie co najwyżej materac do namiotu. Za małe ciśnienie żeby sprawdzić cokolwiek chyba że będą pokruszone grzybki zaworów albo w ogóle nie będą się zamykać. Fajnie jak by silnik był OK ale to mało prawdopodobne po zerwaniu paska. Rozrząd się zatrzymuje gwałtownie a tłoki zawsze jednak się jeszcze poruszają. Ale kto wie cuda się zdarzają. I takiego malutkiego cudu życzę Konradowi :flesje: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Żaden to cud. Jeden forumowicz opisywał, jak mu się zerwał łańcuch rozrządu w "Endziurze" na biegu jałowym. Rozebrał, założył nowy łańcuch i banglało. Nie chce mi się szukać tego przypadku :P Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) Jak się zerwał na jałowym !!!! to już pachniało cudem :icon_razz: :biggrin: A poza tym jednocylindrowe "Endziuro" to coś zupełnie innego niż czterocylindrowa V-ka. Edytowane 5 Stycznia 2011 przez marrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Żaden to cud. Jeden forumowicz opisywał, jak mu się zerwał łańcuch rozrządu w "Endziurze" na biegu jałowym. Rozebrał, założył nowy łańcuch i banglało. Nie chce mi się szukać tego przypadku :P A świstak siedzi i zawija................................ Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) najprawdopodobniej założę nowy pasek i spróbuję odpalić ścierwo :biggrin: Nie nazywaj jej tak! Ja miałem STeka 5 lat,i były to cudowne chwile... :smile: Dziś mam Xxa,ale tęsnię za wygodą Steka... Edytowane 5 Stycznia 2011 przez goguś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) Tak Panie Piotrze a swistak siedzi i zawija je ......... Ja tak mialem w dr 350 ze zamonotwalem nowy lancuch zamowiony z motobotu orginalny suzuki czyli tourmax. Lancuszek rozciagnal sie w ciagu 800km, jadac motocyklem slyszlaem ze cos zaczyna glosniej pracowac, zgasilem poszedlem do sklepu, odpalam i slysze rzezolenie, motocykl po chwili sam zgasl. Po sciagnieciu pokrywy zaworow, okazalo sie ze lancuszek spadl, rozciagnal sie jak gumka z majtek. Po obruceniu walem oczywiscie recznie poprzez klucz, nie czuc bylo zadnych oporow, tak wiec zamowilem lancuszek dida i odpalilem, maszyna smigala az milo i pare tys. km zrobilem nie dotykajac sie do silnika. Wiec glowa do gory montuj pasek i sprawdzaj czy zawory nie dostaly po tylku. Edytowane 5 Stycznia 2011 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Tak Panie Piotrze a swistak siedzi i zawija je ......... Ja tak mialem w dr 350 ze zamonotwalem nowy lancuch zamowiony z motobotu orginalny suzuki czyli tourmax. Lancuszek rozciagnal sie w ciagu 800km, jadac motocyklem slyszlaem ze cos zaczyna glosniej pracowac, zgasilem poszedlem do sklepu, odpalam i slysze rzezolenie, motocykl po chwili sam zgasl. Po sciagnieciu pokrywy zaworow, okazalo sie ze lancuszek spadl, rozciagnal sie jak gumka z majtek. Po obruceniu walem oczywiscie recznie poprzez klucz, nie czuc bylo zadnych oporow, tak wiec zamowilem lancuszek dida i odpalilem, maszyna smigala az milo i pare tys. km zrobilem nie dotykajac sie do silnika. Wiec glowa do gory montuj pasek i sprawdzaj czy zawory nie dostaly po tylku. Opanuj się i nie porównuj silnika DR350 z jednym cylindrem do ST z 4 cylindrami. Spawa druga - kupiłeś łańcuszek za kilka zeta i chciałeś śmigać do końca świata?" lancuch zamowiony z motobotu orginalny suzuki" czyżby SUZUKI produkowało łańcuszki? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 zapewne chodzi o OEM Suzuki. W singlu przy urwaniu łańcucha jest spora szansa na ocalenie głowicy, ale nie o tym rzecz. Dmuchanie w cylinder to nie jest partyzankta, taką metodę opisują serwisówki Claymera. I jest to najprostsza metoda. Ale skoro kupiłes już pasek, to poskładaj, zakreć kluczem kilka obrotów zwracając uwagę na płynność ruchu (brak zacięć). a potem to już gaz i pomiar ciśnienia. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dmuchać ustami Panowie to możecie co najwyżej materac do namiotu. Za małe ciśnienie żeby sprawdzić cokolwiek chyba że będą pokruszone grzybki zaworów albo w ogóle nie będą się zamykać. A jeśli będą się zamykać to znaczy że jest git. Miałem podobną sytuację w Gixxerze, rozpoznałem po tym że gdy kręciłem silnikiem ręcznie i obserwowałem zawory to dwa z nich jakby się zacinały. Niby krzywka już zeszła i się obróciła a zawór dopiero po chwili odskakiwał na swoje miejsce. Krzywy trzonek to powodował, po prostu na chwilę przytrzymywał zawór. Wszystko pracowało płynnie oprócz 2 zaworów które zachowywały się chaotycznie. Oba były trafione, krzywe i wyłamane prowadnice. Łańcuszek przeskoczył na niedorobionym napinaczu i klops gotowy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) A świstak siedzi i zawija................................ Gdyby wyszukiwarka forum była użyteczna, to bym tego szukał. Druga sprawa, było to - chyba - przed wielkim krachem i przenosinami forum. Opanuj się i nie porównuj silnika DR350 z jednym cylindrem do ST z 4 cylindrami. Chłopak nic nie porównuje, potwierdza, że nie zawsze dochodzi do kolizji. Edytowane 5 Stycznia 2011 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 mi padła sprężyna napinacza podczas gaszenia, zawory całe, ale w singlu jest 4x większa szansa na ocalenie głowicy niz w 4 cylindrówce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Panie i Panowie tarammm nie chciało mi się przeprowadzać badań diagnostycznych :biggrin: założyłem pasek ustawiłem jak przykazała serwisówka odpaliłem ścierwo chyba jest git:) :flesje: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 I to by było na tyle :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 (edytowane) Git. Teraz usmaż papcia aż do drutów, co by mieć pewność że rozrząd się trzyma. :buttrock: Obedrzyj z plastików, chlapnij wszystko pędzlem na czarny mat i nawet ładne moto z tego będzie. Edytowane 6 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Panie i Panowie tarammm nie chciało mi się przeprowadzać badań diagnostycznych :biggrin: założyłem pasek ustawiłem jak przykazała serwisówka odpaliłem ścierwo chyba jest git:) :flesje: To teraz z dwoma "autobusami" możesz założyć mini PKS. Gratulacje :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.