MartinBikesManiac Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 (edytowane) Nie jesteś głupi bo ich nie ma (nie mówię o jakiś śrubowych gównach), tylko serwis lub http://www.sklep.motorista.pl Ps:można kupić sprężynki do cbr/vtr itp.18-19zł Edytowane 6 Lutego 2011 przez MartinBikesManiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Przejazdzka w polowie zimy to jak drugie urodziny w ciagu roku. jezdziliscie cos? poza dziurami nie bylo tak zle ,drogi nawet czyste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam od tygodnia posiadam VTR 1000F Firestorm 2002rok mam pytanie żeby zmienić przednią zębatke łańcucha to musze odkręcić wszystkie śruby tego dekla ale czy mi się gdzieś olej hydrauliczny z tego sprzęgła nie wyleje czy morze nie trzeba odkręcać tych wszystkich śrub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie jesteś głupi bo ich nie ma (nie mówię o jakiś śrubowych gównach), tylko serwis lub http://www.sklep.motorista.pl Ps:można kupić sprężynki do cbr/vtr itp.18-19zł Dzięki za stronke coś tam na niej znalazłem..a co do sprężynek to dzięki ale nie skorzystam za mało napne je i pognie mi zawory a raz juz je robiłem :wink: wole nie ryzykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Odnośnie tych napinaczy mam pytanie bo słyszałem że to problem był raczej w rocznikach 1997-1998roku że pękały sprężyny.A jak mam model 2002 rok to też mam wymienić te napinacze mam to moto od dwóch tygodni i nie za bardzo się orientuje przebieg niby 26tyś km. Użytkownicy hondy varadero 1000 nie mają raczej z tym problemu dlatego pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Odnośnie tych napinaczy mam pytanie bo słyszałem że to problem był raczej w rocznikach 1997-1998roku że pękały sprężyny.A jak mam model 2002 rok to też mam wymienić te napinacze mam to moto od dwóch tygodni i nie za bardzo się orientuje przebieg niby 26tyś km. Użytkownicy hondy varadero 1000 nie mają raczej z tym problemu dlatego pytam W VTR1000f ten problem występował tylko w pierwszym roku produkcji czyli 97. Później Honda wprowadziła poprawki i napinacze spisywały się dobrze. Także możesz spokojnie latać bez obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heny Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Witam.Jestem świeżo po wymianie sprężynek w obu napinaczach przebieg/stan licznika motocykla to 47.000km.Koszt takiej usługi w cywilizowanym serwisie w Poznaniu to 120 PLN.Koszt całego nowego 1 napinacza 220 PLN. Edytowane 5 Marca 2011 przez Heny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Jaka macie temperature silnikow w taka pogode? Mam na mysli wskazowke na analogowych zegarach. U mnie dzis ledwo sie wspiela do pierwszej malej kreski :PSwoja droga dzis na poczatku myslalem, ze mi sprzeglo zaczelo slizgac, a to taki syf na drogach, biale slady po soli, ze driftowac mozna :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Zgadza się, ale należy je wymienić po 40000km. Czyli w Polsce nie trzeba ich ruszać. U nas każdy motor ma max. 35000km przebiegu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Witam, mam problem z ładowaniem w mojej VTR 1000F. Po sprawdzeniu ładowania niby pokazuje dobrze bo 13.20 na wolnych do 14v przy 5000tyś przy włączonych światłach, mieści się w skali z autodaty więc wydaje się że to nie regel. Problem jest taki, że aku pada mi podczas jazdy, mogę wyjechać z naładowanym, ale jak zgaszę moto to już nie odpala, natomiast dziś odpaliłem z kabli, pochodził chwile na wolnych jak sprawdzałem te ładowanie, i potem normalnie ładnie zakręcił. Aku kupowałem nowe w październiku, ponieważ wcześniej miałem to samo. Pojeździł kilka dni na nowym i stało się to samo, teraz trzeba się za to zabrać. Może być jeszcze tak że kupiłem nic nie warty akumulator i to jego wina, dziś dla pewności zamienię się z kolegą aby móc to potwierdzić albo wykluczyć. Jakieś pomysły co się może dziać? z góry dzięki za pomoc. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) Witam, mam problem z ładowaniem w mojej VTR 1000F. Po sprawdzeniu ładowania niby pokazuje dobrze bo 13.20 na wolnych do 14v przy 5000tyś przy włączonych światłach, mieści się w skali z autodaty więc wydaje się że to nie regel. Problem jest taki, że aku pada mi podczas jazdy, mogę wyjechać z naładowanym, ale jak zgaszę moto to już nie odpala, natomiast dziś odpaliłem z kabli, pochodził chwile na wolnych jak sprawdzałem te ładowanie, i potem normalnie ładnie zakręcił. Aku kupowałem nowe w październiku, ponieważ wcześniej miałem to samo. Pojeździł kilka dni na nowym i stało się to samo, teraz trzeba się za to zabrać. Może być jeszcze tak że kupiłem nic nie warty akumulator i to jego wina, dziś dla pewności zamienię się z kolegą aby móc to potwierdzić albo wykluczyć. Jakieś pomysły co się może dziać? z góry dzięki za pomoc. :)U mnie ładowanie jest 14,2V na światłach przy minimalnych obrotach po dodaniu gazu jest 13,8V :mellow: i jest oke.Popróbuj z tym akumulatorem jak by było jeszcze zle to daj elektromechanikowi regulator napięcia żeby sprawdził jak sam nie zdołasz są w nim trzy diody każda dioda przepuszcza prąd tylko w jedną stronę Edytowane 7 Marca 2011 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Rudy zakupiłeś napęd?Si, si Senior ! Czekam na paczkę, kupiłem też "zenon" na światła mijania oraz led`owe kierunki, jak sie uda to w weekend uzbroję w to SP`ka...Teraz następne pytanie: jakie różnice zauważę jeśli zafunduję VTR`ce filtry K&N`a czy wogoóle różnice są zauważalne...Jakie świece radzisz wkręcić do mego moto, że irydowe to wiem ale może są jakieś wyjątkowo dobrze nadające sie do SP.Proszę o odp. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Rudy zakupiłeś napęd?Si, si Senior ! Czekam na paczkę, kupiłem też "zenon" na światła mijania oraz led`owe kierunki, jak sie uda to w weekend uzbroję w to SP`ka...Teraz następne pytanie: jakie różnice zauważę jeśli zafunduję VTR`ce filtry K&N`a czy wogoóle różnice są zauważalne...Jakie świece radzisz wkręcić do mego moto, że irydowe to wiem ale może są jakieś wyjątkowo dobrze nadające sie do SP.Proszę o odp.Ja mam NGK irydowe, Co do K&N to u mnie fajnie słychać dolot i zasysane powietrze. Porażający efekt dźwiękowy.No nieźle ale efekt ten spowodowany jest K&N czy większym airbox`em ?? Bo o ile mnie pamięc nie myli to takowy posiadasz. Które świece ? http://moto.allegro.pl/swiece-zap-honda-vtr-1000-sp1-sp-1-swieca-iryd-i1455786482.html ??a możehttp://moto.allegro.pl/swiece-zaplonowe-iryd-swieca-honda-vtr-1000-sp-1-i1497058672.html ?? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Kliknij w to pole, aby otworzyć szybką odpowiedź Zauważyłem, że ładowanie raz jest a raz go nie ma.. Rano odpaliłem z kabli, następnie w wawie normalnie mi odpalił, po czym wracając do domu stanąłem w sklepie i już dupa.. w domu sprawdziłem ładowanie i tym razem pokazywało 11.7 na światłach i ok 12.4 bez świateł.. może to jednak ten regulator? wezmę jakoś na dniach od kolegi i sprawdzimy, bo dziś miałem inny akumulator z nadzieją że to może to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Kliknij w to pole, aby otworzyć szybką odpowiedź Zauważyłem, że ładowanie raz jest a raz go nie ma.. Rano odpaliłem z kabli, następnie w wawie normalnie mi odpalił, po czym wracając do domu stanąłem w sklepie i już dupa.. w domu sprawdziłem ładowanie i tym razem pokazywało 11.7 na światłach i ok 12.4 bez świateł.. może to jednak ten regulator? wezmę jakoś na dniach od kolegi i sprawdzimy, bo dziś miałem inny akumulator z nadzieją że to może to.na 100% regulator do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.