Skocz do zawartości

Heny

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Heny

  • Urodziny 03/30/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałcz

Osobiste

  • Motocykl
    boxer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Heny

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. R850r to pierwszy motocykl który mam dłużej niż 1 sezon.Jeśli nie jeździsz po torze to ma same plusy. Najważniejszy to ekonomia (5l/100km),wygoda i prosta,modułowa budowa.Wszystko zrobisz w nim sam.Zdecydowanie polecam a który z nich to już Twoja decyzja różnica w mocy nie zauważalna.Całą uwagę pochłania moment i pozytywne wibracje.
  2. Trudno postawić diagnozę bez dźwięku. W moim przypadku pomogła wymiana sprężynek napinaczy rozrządu. Po 2000 znów stukanie wróciło ale wyraźnie z tylnego cylindra wymiana całego napinacza pomogła(cena +/- 300pln w HRG Poznań).Bardzo łatwo jest go sprawdzić napinając sprężynę w czasie pracy na biegu jałowym jak stukanie ustanie masz winnego.1 cylindra nie sprawdzisz bo brak dostępu.
  3. Heny

    Motor show Poznań

    Witam. Mam 3 wolne miejsca .Wyjazd w Niedzielę około 7:30. Mariusz 792951128
  4. Nie mogę się powstrzymać. Ciekawe spalanie. Sprawdź czy oba gary pracują!
  5. Będzie ciężko. Właśnie sprzedałem swoją VTR z 1999rw . Moto miało udokumentowane 50.000 przebiegu,oryginalny lakier! i pełną dokumentację serwisową z HRG w Poznaniu udokumentowaną fakturami.Sprzedawałem ją od lipca z ceną początkową 8.000 poszła w październiku za 5.800 PLN.Nie było innego wyjścia musiałem opuścić aby nie bujać się z nią w nieskończoność.Sportowe V2 wymaga napalonego kupca, znawcy tematu lub laika który się skusi niską ceną.Pozbyłem się bo przeszkadzały mi wysokie koszty eksploatacji.Paliwo,napęd i tylna opona znikają w oczach. Powodzenia.
  6. Dwa sezony miałem yzf750 z 93r. 1.Silniczek od exup'a po przekręceniu stacyjki powinien się załączyć i wypoziomować zawór.Po odpięciu linek zawór powinien zostać max otwarty.Odpowiada za to sprężynka na nim.Nie ma wpływu na palenie silnika. 2.sprawdź działanie pompy paliwa ,słychać ją po przekręceniu stacyjki ale nie stale wyłącza się gdy nabije odpowiednie ciśnienie paliwa.Skoro masz zdjęty bak poluźnij śrubki i sprawdź czy masz paliwo w komorach gaźników. 3.Na kablach WN masz cyferki sprawdź czy dobrze je założyłeś.Do świec najlepiej się dostać odkręcając mocowanie chłodnicy i opuszczając ją na dół.Sprawdzaj iskrę pojedynczo lub pilnuj aby wszystkie świece były zmasowane w czasie kręcenia rozrusznikiem.Podepnij go na kable skoro zamęczyłeś aku. 4.Na lewej owiewce masz przełącznik rezerwy pstrykasz gdy zapali się kontrolka na desce wskaźników.Po lewej na wysokości kolana masz ssanie u mnie najlepiej palił gdy było wyciągnięte od 1/2 do 3/4.Na zdjętym baku sprawdź czy pracuje listwa ssania.Gdy będziesz kilkakrotnie włączał i wyłączał zapłon na ssaniu to pracująca pompa zaleje ci świece.(mi tak się działo) 5.Sprawdź kostki elektryki i ciągłość instalacji w miejscach w których grzebałeś u mnie było z tym krucho moto było z UK i instalacja rozpadała się w rękach.Największe kłopoty były ze stopką,start/stop,rozklekotaną stacyjką i gniazdami przekaźników które są między bakiem a aku. A tam grzebałeś ściągając bak i regulując exup.O tak banalnych sprawach jak bezpieczniki i masa nie piszę bo to pewnie sprawdziłeś przed napisaniem posta.
  7. http://allegro.pl/vtr-1000f-serwisowana-tanio-i1799253101.html
  8. wejdź na te strone i uzupełnij dane zgodnie ze wzorem. http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/Mot/DG_10020539 W postach powyżej masz info jak dokładnie sprawdzić moto odpłatnie.
  9. Tak posiadając umowę kuna spisaną w UK + te dokumenty zarejestrujesz tego KTM bez problemu.Tak właściwie to wystarczy pierwsza kartka A4 od pkt. 1 do 8. Gdybyś nie zamazał reference number to powiedziałbym Ci jaki powinien mieć orientacyjny przebieg.Bo to że jesteś 5 właścicielem to pewnie wiesz.
  10. trybuna III sektor f1 dokładnie w centrum confetti.
  11. Dziekuję koledze "lombardo" za wskazanie dobrego miejsca parkingowego.W razie kłopotów w okolicy Piły służę pomocą.
  12. Tak z ciekawości ile dałeś za ten motocykl w czerwcu i ile km udało ci się przejechać do dziś? Interesuje mnie to bo już 2 razy wystawiałem swoją po udokumentowanym serwisie w HRG i nie ma zainteresowania.
  13. Witam. Szukam chętnych do polatania po torze w Koszalinie.Gdyby zgłosiło się 10 osób wynajęcie obiektu na wyłączność nie przekroczyłoby 40 PLN na godzinę.Jeśli są wśród nas osoby które tam już były proszę o opinię na temat toru i max ilości bikerów aby sobie nie przeszkadzać. http://www.moto-park.koszalin.superhost.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=95&Itemid=231 Termin do ustalenia, osoby poważnie zainteresowane prosiłbym o kontakt.
  14. Heny

    WSPÓLNE USTAWKI

    Macie jakieś plany na 1-5.05.2011r? Chętnie podepne sie do ekipy planującej wypad nad morze lub inne ciekawe miejsce.
  15. Zdecydowanie PERFECT na ulicy lotniczej.Sam tam robiłem instruktor motocyklista. -Byłes ze mna na motobajzlu-
×
×
  • Dodaj nową pozycję...