kr69 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Nie rozumiem. Masz jeden tłumik oryginalny a drugi remusa, czy przerobiony cały wydech na jedną końcówkę? Gdzie kupowałeś moto? Jak możesz pokaż jakieś zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Widziałem już różne przypadki więc zapytać nie zaszkodzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 dokładnie dwa w jednym ryk niemiłosierny :bigrazz: motor troche jest zaniedbany ale to nie problem a zdjęcia wsadze jak zrobie. Mam małe pytanie: takie cykanie na wolnych obrotach tak jak by to był zawór w tylnym cylindrze to sprzęgło ? przejmować sie tym? ale dam leciutko gazu,tylko co i nie słychać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 (edytowane) czyli nie mam sie czym przejmować,to dobrze a zawory były ustawione niedawno i sprawdzane były napinacze i jest ok. dzięki :flesje: kupiłem to moto od kumpla który jezdził nią rok to wiem co i jak,tak po znajomości:) zdjęcia robione wczoraj więc moto jest całe brudne bo jezdziłem w deszcz,he he widać że po szlifie. http://gienio1.fotosik.pl/albumy/603289.html Edytowane 14 Marca 2009 przez michlasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 (edytowane) No to ja tez sie dopisze, jako swiezy uzytkownik VTR :biggrin: Zrobilem "juz" 70 km :clap: z czego 20km juz po wymianie napinacza nierzadu :P Narazie zauwazylem jedna wade - mala dzwignia hamulca noznego - raz wogole nie trafilem, a raz koncem buta ledwo co, ale to mysle, ze sie przyzwyczaje ;) Poza tym ten dzwiek.... :icon_twisted: Edytowane 14 Marca 2009 przez bart322 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 O cho cho, widzę, ze VTR'ek przybywa :D :D :lalag: Mnie dzisiaj pękło ponad 200km :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 ha ha właśnie zauważyłem że 10 litrów musi wciągnąć na dzień dobry ale kto by sie tym przejmował :bigrazz:w końcu zarabiam tylko na benzyne i piwo :flesje: a z tą dzwignią biegów prawda małe ale da sie przyzwyczaić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 A ja zrobiłem 140km na 14 litrach. Mi tyle do zbiornika nie wchodzi :D :D :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Ja w ogóle nie zwróciłem uwagi na tą dźwignię, wydawała mi się normalna. Zależy czym się jeździło wcześniej, ale do wszystkiego da się przyzwyczaić :) Mnie natomiast irytuje inna sprawa. Mam firestorm'a z 2001r już z nowszymi zegarami i mam tam takie coś jak przebieg dzienny, który mogę zerować. Chciałem dokładnie sprawdzić ile pali moja vtr'ka przy spokojnej jeździe i przy mieszanej, bo wskaźnik paliwa jest do dupy. Pokazuje mi rezerwę a ja wlewam do baku 12l na 21l pojemności baku. Zalałem do pełna, wyzerowałem licznik i jazda. Za którymś razem odpalam motocykl a tu... wyzerowany licznik przebiegu dziennego i zła godzina. Tak jakby ktoś odłączył akumulator i to już kilka razy się zdarzyło. Patrzyłem czy nie ma luzu na klemach, ale nie było, teraz dokręciłem dla pewności mocniej. Nie wiem w czym problem. W miarę możliwości sprawdziłem kable czy wszystko dobrze się trzyma i nic nie znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 21L? A nie tylko 19? :P Zawsze myslalem, ze do 2000r maja baki o pojemnosci 16L, a od 2001r 19L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Masz rację pomyliłem się :P :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Cześć Przeglądam ostatnio vtr-ki i zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego motory z tego samego rocznika mają inne światła z tyłu ? http://www.allegro.pl/item582160793_honda_...p2_castrol.html http://www.allegro.pl/item581334441_honda_...vil_okazja.html - takie mają też SP1. Które są prawdziwe ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 ta pierwsza sp ma chyba tuningowy (lakierowany) poddupek wiec swietla tez nie sa oryginalne. pozdrowienia dla wszystkich vtr-rowiczow Ja w ogóle nie zwróciłem uwagi na tą dźwignię, wydawała mi się normalna. Zależy czym się jeździło wcześniej, ale do wszystkiego da się przyzwyczaić :) Mnie natomiast irytuje inna sprawa. Mam firestorm'a z 2001r już z nowszymi zegarami i mam tam takie coś jak przebieg dzienny, który mogę zerować. Chciałem dokładnie sprawdzić ile pali moja vtr'ka przy spokojnej jeździe i przy mieszanej, bo wskaźnik paliwa jest do dupy. Pokazuje mi rezerwę a ja wlewam do baku 12l na 21l pojemności baku. Zalałem do pełna, wyzerowałem licznik i jazda. Za którymś razem odpalam motocykl a tu... wyzerowany licznik przebiegu dziennego i zła godzina. Tak jakby ktoś odłączył akumulator i to już kilka razy się zdarzyło. Patrzyłem czy nie ma luzu na klemach, ale nie było, teraz dokręciłem dla pewności mocniej. Nie wiem w czym problem. W miarę możliwości sprawdziłem kable czy wszystko dobrze się trzyma i nic nie znalazłem... nie pomoge ci w rozwiazaniu problemu, moge tylko powiedziec ze w mojej nie mialem nigdy takiego problemu a godzina i przebieg dzienny kasuje sie przy braku pradu wiec jak nie klemy to moze kabelki bezposrednio przy liczniku no ale to sprawdzales . zycze powodzenia w rozwiazaniu problemu. a co do spalania to moja bierze 7l( siedem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 .....a co do spalania to moja bierze 7l( siedem) :eek: no to elegancko, mi nie udało się nigdy zejść do tego poziomu, może inny styl jazdy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Dało sie zejsc do 6.5 ale to jest praktycznie pchanie motora i mijają nas auta. I katy dla silnika oczywiscie. Tym sie nie oszczedza-tym sie zapie**ala :] A co do spalania jeszcze, to niektorzy z Was mogą mieć poblokowane wersje, choc nawet nie zdają sobie z tego sprawy.U mnie tez dłuugo jezdziłem zanim to odkryłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.