Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

witam,z racji iż mam mega utrudniony dostęp do sprzęta przez zime mam prośbe.czy ktoś mógłby zmierzyć odległosc między punktamu mocujacymi tłumik??

na zdjeciu zaznaczone na czerwono

 

http://postimg.org/image/sc6qzyqxb/

 

i czy moze ktoś wie czy ta odległość między punktami mocowania jest taka sama w roczniku 97 i pózniejszych rocznikach czy może jest różna??

z góry dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak macie w vtr że jeśli temperatura niska np. 0-5st/c to rozrusznik ma problemy z kręceniem mimo że aku naładowane.Odpalenie możliwe tylko po podłączeniu do drugiego aku.Wiem że olej gęsty ale że aż tak.To nie moje moto ani film,ale mam podobnie

Wszystkie styki wyczyszczone,rozrusznik też rozebrałem i wyczyściłem.

Edytowane przez westt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie dawidwu już obadane 380mm od punktu do punktu i z lewej i z prawej strony

 

co do odpalania?osobiście nigdy nie miałem problemów z odpalaniem,vtr-e mam już 3 zezony i 2 zimy za sobą (sam akumulator ma chyba z 6 lat),motocykl stoi w nieogrzewanym blaszaku i tylko wyciągam aku na zime,raz go tylko podładuje przez zime i jak zakładam akumulator powiedzmy w marcu-kwietniu to troche trzeba popiłować aż paliwo rozprowadzi sie w gaznikach i odpala bez problemu

 

wyjątkiem jest tylko sytuacja sprzed 2 sezonów kiedy było tak:odpalam moto bez problemu,robie 200km na stacji gasze,tankuje i próbuje odpalić i ni huhu tylko cykanie przekaznika,powodem był upalony kabelek we wtyczce regulatora napiecia(która nawiasem mówiąc cała sie stopiła nie wiadomo dlaczego)i czasem stykał,czasem nie i to czasem powodowało problemy z ładowaniem akumulatora wtyczke wymieniłem ale regulator został zbadany,pomierzony i okazał się ok więc go zostawiłem i jeżdże na nim do dzisiaj bez jakich kolwiek problemów z odpalaniem i ładowaniem

 

tak że wracając do pytania z posta wyżej nigdy nie miałem sytuacji jaką opisujesz nie licząc przypadku z regulatorem napięcia

 

może akumulator już odchodzi na emeryture i mimo iż solidnie naładowany nie ma siły zakręcić już rozrusznikiem?????????????

bo podobnie miałem pare lat temu z samochodem ładowałem akumulator całą noc po sprawdzeniu voltomierzem prąd ok a przy rozruchu obrócił 2-3 razy rozrusznikiem i zgon po zakupie nowej baterii problem znikł

Edytowane przez Jewon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 6 miesięcy temu...

Witam,

 

"wydumałem" sobie na stare lata spokojną VTR SP2 z zacnym przebiegiem 20 tkm... Moto- cukierek, jeden właściciel i takie tam pierdoły, ochy nad stanem i achy nad jazdą tylko po suchym przez 12 lat...

 

Moje pytanie: zwracać na coś specjalnie uwagę? Czytałem, że moto raczej odporne jak na dzisiejsze wyobrażenia o półce "sport" ...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietnie, czyli masz przegląd sytuacji :) ... Widzę, że przebieg śladowy, bo czytałem o przelotach (beztorowych!) rzędu 180 tkm bez napraw silnika...

 

Na forach polecają półsyntetycznego Bel Raya 10W40 nawet do niskiego przebiegu... Coś jeszcze na co zwrócić uwagę?

Edytowane przez dr.Big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem oploty Spieglera sprzęgła i hamulców... Zrobi się cieplej, to trzeba będzie wymienić...

 

Zero- jedynkowo w żadnym wypadku, jeżdżę już parę lat i parę mocniejszych moto też przerobiłem.

Edytowane przez dr.Big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam takie pytanie do posiadaczy VTR1000F.Chodzi mi o filtr oleju mianowicie mam model 2002r według katalogu jest filtr HF303.Kilka razy już wymieniałem filtr i olej w tym motocyklu i zawsze ten filtr muszę dokręcać z niewiarygodnie dużą siłą i kluczem bo cieknie tam gdzie uszczelka filtra.Powierzchnia do której przylega uszczelka filtra jest dobra nie ma wżerów itp.Jest czysta,uszczelkę smaruję olejem tak jak to powinno być robione.Czy mogę spróbować zamontować filtr HF204 wiem że jest krótszy ale po za tym różnicy nie znalazłem czy jest to możliwe że jest jakaś różnica w uszczelce.Nie wiem dlaczego tak mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem może zmienić markę filtra,ale czy inni użytkownicy też tak mają.

U mnie nie ma problemu - standardowo HF303

 

Dokręcam ręką i później z dużym czuciem kluczem do filtra i ani się nie spoci :)

 

Musi coś być nie tak z tą powierzchnią . Dociągnij z czuciem kluczem do filtra i nie ma mocy żeby puszczało. Weź sobie paznokciem sprawdź też czy uszczelka filtra jest miękka czy może jakieś leżanki z twardą gumą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...