rom996 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 jakby sie to komus przydało( oby nie ) : pokrywe sprzegoa mozna spawac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 witam,z racji iż mam mega utrudniony dostęp do sprzęta przez zime mam prośbe.czy ktoś mógłby zmierzyć odległosc między punktamu mocujacymi tłumik??na zdjeciu zaznaczone na czerwono http://postimg.org/image/sc6qzyqxb/ i czy moze ktoś wie czy ta odległość między punktami mocowania jest taka sama w roczniku 97 i pózniejszych rocznikach czy może jest różna??z góry dzięki za pomoc ;) Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ja mam rocznik 99 i u mnie jest ok 37.5 - 38 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Też tak macie w vtr że jeśli temperatura niska np. 0-5st/c to rozrusznik ma problemy z kręceniem mimo że aku naładowane.Odpalenie możliwe tylko po podłączeniu do drugiego aku.Wiem że olej gęsty ale że aż tak.To nie moje moto ani film,ale mam podobnie Wszystkie styki wyczyszczone,rozrusznik też rozebrałem i wyczyściłem. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jewon Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) dzięki wielkie dawidwu już obadane 380mm od punktu do punktu i z lewej i z prawej strony co do odpalania?osobiście nigdy nie miałem problemów z odpalaniem,vtr-e mam już 3 zezony i 2 zimy za sobą (sam akumulator ma chyba z 6 lat),motocykl stoi w nieogrzewanym blaszaku i tylko wyciągam aku na zime,raz go tylko podładuje przez zime i jak zakładam akumulator powiedzmy w marcu-kwietniu to troche trzeba popiłować aż paliwo rozprowadzi sie w gaznikach i odpala bez problemu wyjątkiem jest tylko sytuacja sprzed 2 sezonów kiedy było tak:odpalam moto bez problemu,robie 200km na stacji gasze,tankuje i próbuje odpalić i ni huhu tylko cykanie przekaznika,powodem był upalony kabelek we wtyczce regulatora napiecia(która nawiasem mówiąc cała sie stopiła nie wiadomo dlaczego)i czasem stykał,czasem nie i to czasem powodowało problemy z ładowaniem akumulatora wtyczke wymieniłem ale regulator został zbadany,pomierzony i okazał się ok więc go zostawiłem i jeżdże na nim do dzisiaj bez jakich kolwiek problemów z odpalaniem i ładowaniem tak że wracając do pytania z posta wyżej nigdy nie miałem sytuacji jaką opisujesz nie licząc przypadku z regulatorem napięcia może akumulator już odchodzi na emeryture i mimo iż solidnie naładowany nie ma siły zakręcić już rozrusznikiem?????????????bo podobnie miałem pare lat temu z samochodem ładowałem akumulator całą noc po sprawdzeniu voltomierzem prąd ok a przy rozruchu obrócił 2-3 razy rozrusznikiem i zgon po zakupie nowej baterii problem znikł Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Jewon Cytuj http://www.bikepics.com/members/jewon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 tez mi sie wydaje ze akumulator konczy swoj zywot. przy sprawnym aku nie ma problemy krecic rozrusznikiem nawet jak moto stoi na mrozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nowe aku rozwiązało problem :biggrin:.Stare mimo naładowania nie chciało kręcić.Kupiłem JMT 12AH -YT14B-BS jest on tylko 1,5cm wyższy od tego co ma być 10ah.Mieści się spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 CzołemPrzymierzam się do kupna VTR. Mam pytanie: Czy jest jakiś konkretny powód, żeby szukać modelu po lifcie (wyższa kierownica itp.)?Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Większy zbiornik, a to ważne.http://www.ebay.co.uk/itm/1999-Honda-vtr-firestorm-1000-long-mot-runs-spot-on-/151764016904?hash=item2355d71f08 :) :) Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam, "wydumałem" sobie na stare lata spokojną VTR SP2 z zacnym przebiegiem 20 tkm... Moto- cukierek, jeden właściciel i takie tam pierdoły, ochy nad stanem i achy nad jazdą tylko po suchym przez 12 lat... Moje pytanie: zwracać na coś specjalnie uwagę? Czytałem, że moto raczej odporne jak na dzisiejsze wyobrażenia o półce "sport" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Swietnie, czyli masz przegląd sytuacji :) ... Widzę, że przebieg śladowy, bo czytałem o przelotach (beztorowych!) rzędu 180 tkm bez napraw silnika... Na forach polecają półsyntetycznego Bel Raya 10W40 nawet do niskiego przebiegu... Coś jeszcze na co zwrócić uwagę? Edytowane 28 Lutego 2016 przez dr.Big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Zakupiłem oploty Spieglera sprzęgła i hamulców... Zrobi się cieplej, to trzeba będzie wymienić... Zero- jedynkowo w żadnym wypadku, jeżdżę już parę lat i parę mocniejszych moto też przerobiłem. Edytowane 1 Marca 2016 przez dr.Big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Mam takie pytanie do posiadaczy VTR1000F.Chodzi mi o filtr oleju mianowicie mam model 2002r według katalogu jest filtr HF303.Kilka razy już wymieniałem filtr i olej w tym motocyklu i zawsze ten filtr muszę dokręcać z niewiarygodnie dużą siłą i kluczem bo cieknie tam gdzie uszczelka filtra.Powierzchnia do której przylega uszczelka filtra jest dobra nie ma wżerów itp.Jest czysta,uszczelkę smaruję olejem tak jak to powinno być robione.Czy mogę spróbować zamontować filtr HF204 wiem że jest krótszy ale po za tym różnicy nie znalazłem czy jest to możliwe że jest jakaś różnica w uszczelce.Nie wiem dlaczego tak mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Też tak myślałem może zmienić markę filtra,ale czy inni użytkownicy też tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Też tak myślałem może zmienić markę filtra,ale czy inni użytkownicy też tak mają.U mnie nie ma problemu - standardowo HF303 Dokręcam ręką i później z dużym czuciem kluczem do filtra i ani się nie spoci :) Musi coś być nie tak z tą powierzchnią . Dociągnij z czuciem kluczem do filtra i nie ma mocy żeby puszczało. Weź sobie paznokciem sprawdź też czy uszczelka filtra jest miękka czy może jakieś leżanki z twardą gumą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.