Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam od tygodnia posiadam VTR 1000F Firestorm 2002rok mam pytanie żeby zmienić przednią zębatke łańcucha to musze odkręcić wszystkie śruby tego dekla ale czy mi się gdzieś olej hydrauliczny z tego sprzęgła nie wyleje czy morze nie trzeba odkręcać tych wszystkich śrub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś głupi bo ich nie ma (nie mówię o jakiś śrubowych gównach), tylko serwis lub http://www.sklep.motorista.pl

 

Ps:można kupić sprężynki do cbr/vtr itp.18-19zł

Dzięki za stronke coś tam na niej znalazłem..a co do sprężynek to dzięki ale nie skorzystam za mało napne je i pognie mi zawory a raz juz je robiłem :wink: wole nie ryzykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tych napinaczy mam pytanie bo słyszałem że to problem był raczej w rocznikach 1997-1998roku że pękały sprężyny.A jak mam model 2002 rok to też mam wymienić te napinacze mam to moto od dwóch tygodni i nie za bardzo się orientuje przebieg niby 26tyś km. Użytkownicy hondy varadero 1000 nie mają raczej z tym problemu dlatego pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odnośnie tych napinaczy mam pytanie bo słyszałem że to problem był raczej w rocznikach 1997-1998roku że pękały sprężyny.A jak mam model 2002 rok to też mam wymienić te napinacze mam to moto od dwóch tygodni i nie za bardzo się orientuje przebieg niby 26tyś km. Użytkownicy hondy varadero 1000 nie mają raczej z tym problemu dlatego pytam

 

W VTR1000f ten problem występował tylko w pierwszym roku produkcji czyli 97. Później Honda wprowadziła poprawki i napinacze spisywały się dobrze. Także możesz spokojnie latać bez obaw.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem świeżo po wymianie sprężynek w obu napinaczach przebieg/stan licznika motocykla to 47.000km.Koszt takiej usługi w cywilizowanym serwisie w Poznaniu

to 120 PLN.Koszt całego nowego 1 napinacza 220 PLN.

Edytowane przez Heny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka macie temperature silnikow w taka pogode? Mam na mysli wskazowke na analogowych zegarach. U mnie dzis ledwo sie wspiela do pierwszej malej kreski :P

Swoja droga dzis na poczatku myslalem, ze mi sprzeglo zaczelo slizgac, a to taki syf na drogach, biale slady po soli, ze driftowac mozna :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z ładowaniem w mojej VTR 1000F. Po sprawdzeniu ładowania niby pokazuje dobrze bo 13.20 na wolnych do 14v przy 5000tyś przy włączonych światłach, mieści się w skali z autodaty więc wydaje się że to nie regel. Problem jest taki, że aku pada mi podczas jazdy, mogę wyjechać z naładowanym, ale jak zgaszę moto to już nie odpala, natomiast dziś odpaliłem z kabli, pochodził chwile na wolnych jak sprawdzałem te ładowanie, i potem normalnie ładnie zakręcił. Aku kupowałem nowe w październiku, ponieważ wcześniej miałem to samo. Pojeździł kilka dni na nowym i stało się to samo, teraz trzeba się za to zabrać. Może być jeszcze tak że kupiłem nic nie warty akumulator i to jego wina, dziś dla pewności zamienię się z kolegą aby móc to potwierdzić albo wykluczyć. Jakieś pomysły co się może dziać? z góry dzięki za pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z ładowaniem w mojej VTR 1000F. Po sprawdzeniu ładowania niby pokazuje dobrze bo 13.20 na wolnych do 14v przy 5000tyś przy włączonych światłach, mieści się w skali z autodaty więc wydaje się że to nie regel. Problem jest taki, że aku pada mi podczas jazdy, mogę wyjechać z naładowanym, ale jak zgaszę moto to już nie odpala, natomiast dziś odpaliłem z kabli, pochodził chwile na wolnych jak sprawdzałem te ładowanie, i potem normalnie ładnie zakręcił. Aku kupowałem nowe w październiku, ponieważ wcześniej miałem to samo. Pojeździł kilka dni na nowym i stało się to samo, teraz trzeba się za to zabrać. Może być jeszcze tak że kupiłem nic nie warty akumulator i to jego wina, dziś dla pewności zamienię się z kolegą aby móc to potwierdzić albo wykluczyć. Jakieś pomysły co się może dziać? z góry dzięki za pomoc. :)

U mnie ładowanie jest 14,2V na światłach przy minimalnych obrotach po dodaniu gazu jest 13,8V :mellow: i jest oke.Popróbuj z tym akumulatorem jak by było jeszcze zle to daj elektromechanikowi regulator napięcia żeby sprawdził jak sam nie zdołasz są w nim trzy diody każda dioda przepuszcza prąd tylko w jedną stronę

Edytowane przez westt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rudy zakupiłeś napęd?

Si, si Senior ! Czekam na paczkę, kupiłem też "zenon" na światła mijania oraz led`owe kierunki, jak sie uda to w weekend uzbroję w to SP`ka...

Teraz następne pytanie: jakie różnice zauważę jeśli zafunduję VTR`ce filtry K&N`a czy wogoóle różnice są zauważalne...

Jakie świece radzisz wkręcić do mego moto, że irydowe to wiem ale może są jakieś wyjątkowo dobrze nadające sie do SP.

Proszę o odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rudy zakupiłeś napęd?

Si, si Senior ! Czekam na paczkę, kupiłem też "zenon" na światła mijania oraz led`owe kierunki, jak sie uda to w weekend uzbroję w to SP`ka...

Teraz następne pytanie: jakie różnice zauważę jeśli zafunduję VTR`ce filtry K&N`a czy wogoóle różnice są zauważalne...

Jakie świece radzisz wkręcić do mego moto, że irydowe to wiem ale może są jakieś wyjątkowo dobrze nadające sie do SP.

Proszę o odp.

Ja mam NGK irydowe, Co do K&N to u mnie fajnie słychać dolot i zasysane powietrze. Porażający efekt dźwiękowy.

No nieźle ale efekt ten spowodowany jest K&N czy większym airbox`em ?? Bo o ile mnie pamięc nie myli to takowy posiadasz.

 

Które świece ?

http://moto.allegro.pl/swiece-zap-honda-vtr-1000-sp1-sp-1-swieca-iryd-i1455786482.html ??

a może

http://moto.allegro.pl/swiece-zaplonowe-iryd-swieca-honda-vtr-1000-sp-1-i1497058672.html ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kliknij w to pole, aby otworzyć szybką odpowiedź

 

Zauważyłem, że ładowanie raz jest a raz go nie ma.. Rano odpaliłem z kabli, następnie w wawie normalnie mi odpalił, po czym wracając do domu stanąłem w sklepie i już dupa.. w domu sprawdziłem ładowanie i tym razem pokazywało 11.7 na światłach i ok 12.4 bez świateł.. może to jednak ten regulator? wezmę jakoś na dniach od kolegi i sprawdzimy, bo dziś miałem inny akumulator z nadzieją że to może to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kliknij w to pole, aby otworzyć szybką odpowiedź

 

Zauważyłem, że ładowanie raz jest a raz go nie ma.. Rano odpaliłem z kabli, następnie w wawie normalnie mi odpalił, po czym wracając do domu stanąłem w sklepie i już dupa.. w domu sprawdziłem ładowanie i tym razem pokazywało 11.7 na światłach i ok 12.4 bez świateł.. może to jednak ten regulator? wezmę jakoś na dniach od kolegi i sprawdzimy, bo dziś miałem inny akumulator z nadzieją że to może to.

na 100% regulator do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...