rahim711 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Witam. Posiadam motor Diabolini 250 4t (cross). Dzisiaj czyściłem gaźnik i świece bo kilka dni temu zapchał się podczas jazdy w śniegu. Po odpaleniu motorka dzisiaj zauważyłem w garażu żazące się kolanko wydechowe. Wcześniej tego nie widziałem, jedynie w quadzie znajomego. Na myśl przychodzi Mi regulacja zaworów albo zmiana swiecy. Co o tym sądzicie? Zwiększałem przerwe na świecy, może to jest tego przyczyną. Motor pali od kopa, wkręca się na obroty. Czekam na pomoc, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Zbyt uboga mieszanka, gaźnik do zestrojenia. PS a nie pałowałeś go troszkę?? Edytowane 4 Grudnia 2010 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 w ogóle, odpaliłem i lekko gazowałem aby go "przepalić" i rozgrzać. Srubę od składu mieszanki paliwowo-powietrznej wkręciłem na maxa i wykreciłem 1.5-2 obrotu-standardowo się tak robi...Moge dodać że motor paliłem bez flitra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 czyli uboga mieszanka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 druga sprawa czy po robieniu tej uszczelki pod głowicą regulowałeś zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 nie masz się co przejmować w mojej r1 jest to samo tyle że robi to znacznie szybciej po odpaleniu rano (na ssaniu) pochodzi ok8s i są czerwone po 30s robią się aż przezroczyste. w czasie jazdy przy nadmuchu jest ok. tyle że w r1 jest tytanowy kolektor gdyby to była stal to było by po nich. I jak myślicie co może być umie?? odrazu mówie że gaźniki są ustawione w fabrykę zawory ustawione świece nowe cały zapłon przejrzany i wszystko jest igła co jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zawory nie regulowałem ale one nie były ruszane. Ustawie tą mieszanke, powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 wyreguluj te zawory, co z tego jak nie ruszałeś, sprawdzałeś chociaż Nie rób proszę druciarni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Sprawdę, tylko muszę miernik do luzów zaworowych załatwić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Szczelinomierz :) Jesli bedziesz pozniejsze motocykle tez sam robic to polecam szczelinomierz SATA. Co do problemu - ja bym zalozyl filtr powietrza, a potem zobaczyl czy kolanko robi sie czerwone. Bez filtra jest znacznie ubozsza mieszanka - a co za tym idzie wyzsza temperatura spalania. Jesli planowales glowice i nie sprawdziles luzow to i tak musisz je wyregulowac. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 nie masz się co przejmować w mojej r1 jest to samo tyle że robi to znacznie szybciej po odpaleniu rano (na ssaniu) pochodzi ok8s i są czerwone po 30s robią się aż przezroczyste. w czasie jazdy przy nadmuchu jest ok. tyle że w r1 jest tytanowy kolektor gdyby to była stal to było by po nich. I jak myślicie co może być umie?? odrazu mówie że gaźniki są ustawione w fabrykę zawory ustawione świece nowe cały zapłon przejrzany i wszystko jest igła co jest?? Widziałeś to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Widziałeś to? To już jakieś testy robią.Widać że przy koncówce tłumika rura też zmieniła zabarwienie.. Ale prosze się skupić na temacie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 masz podparte zawory, albo do wymiany zawory+prowadnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahim711 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zawory mam nowe, prowadnice idealne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Masz nowe zawory i nie uregulowaleś luzów tylko sobie poskladaleś i śmigasz? Zapewne nie ma luzów na wydechowych i wybuchająca mieszanka dociera az do kolektora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.