Skocz do zawartości

Czerwone kolanko wydechu przy cylindrze.


rahim711
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam motor Diabolini 250 4t (cross).

Dzisiaj czyściłem gaźnik i świece bo kilka dni temu zapchał się podczas jazdy w śniegu.

Po odpaleniu motorka dzisiaj zauważyłem w garażu żazące się kolanko wydechowe.

Wcześniej tego nie widziałem, jedynie w quadzie znajomego.

Na myśl przychodzi Mi regulacja zaworów albo zmiana swiecy.

Co o tym sądzicie?

Zwiększałem przerwe na świecy, może to jest tego przyczyną.

Motor pali od kopa, wkręca się na obroty.

Czekam na pomoc, Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogóle, odpaliłem i lekko gazowałem aby go "przepalić" i rozgrzać.

Srubę od składu mieszanki paliwowo-powietrznej wkręciłem na maxa i wykreciłem 1.5-2 obrotu-standardowo się tak robi...Moge dodać że motor paliłem bez flitra powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz się co przejmować w mojej r1 jest to samo tyle że robi to znacznie szybciej po odpaleniu rano (na ssaniu) pochodzi ok8s i są czerwone po 30s robią się aż przezroczyste. w czasie jazdy przy nadmuchu jest ok.

tyle że w r1 jest tytanowy kolektor gdyby to była stal to było by po nich. I jak myślicie co może być umie??

odrazu mówie że gaźniki są ustawione w fabrykę zawory ustawione świece nowe cały zapłon przejrzany i wszystko jest igła co jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelinomierz :) Jesli bedziesz pozniejsze motocykle tez sam robic to polecam szczelinomierz SATA.

 

Co do problemu - ja bym zalozyl filtr powietrza, a potem zobaczyl czy kolanko robi sie czerwone. Bez filtra jest znacznie ubozsza mieszanka - a co za tym idzie wyzsza temperatura spalania.

 

Jesli planowales glowice i nie sprawdziles luzow to i tak musisz je wyregulowac.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz się co przejmować w mojej r1 jest to samo tyle że robi to znacznie szybciej po odpaleniu rano (na ssaniu) pochodzi ok8s i są czerwone po 30s robią się aż przezroczyste. w czasie jazdy przy nadmuchu jest ok.

tyle że w r1 jest tytanowy kolektor gdyby to była stal to było by po nich. I jak myślicie co może być umie??

odrazu mówie że gaźniki są ustawione w fabrykę zawory ustawione świece nowe cały zapłon przejrzany i wszystko jest igła co jest??

 

Widziałeś to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...