ArturR1975 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 (edytowane) Moje uszanowanie kolegom. Mam problem z zerwanym łbem śruby mocującej rozrusznik do bloku silnika. Proszę was koledzy o pomoc ponieważ wyczerpały mi się pomysły. Rozwiercić ni jak się nie da, kombinerkami również ani drgnie. Śruba się wykręcała aż łep się ukręcił. W pewnym momencie klucz mi się ześlizgnął i teraz kłopt. :( Jeśli ktoś ma jakiś pomysł będę wdzięczny. http://img822.imageshack.us/img822/6112/p1442091110.jpg Artur Edytowane 9 Listopada 2010 przez ArturR1975 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 A dlaczego nie da się rozwiercić? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturR1975 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Ponieważ pozostałość po śrubie jest zbyt blisko cylindra. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 dobrej klasy TIG i osoba ktora potrafi sie nim poslugiwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturR1975 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Czyli rozumiem: nakręcić nakrętkę i przyspawać ją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Czyli rozumiem: nakręcić nakrętkę i przyspawać ją? Nie zapomnij wcześniej rozpiąć elektryki. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Tak na sucho ja wykrecales? Czy stosowales jakis odrdzewiacz itp? Ja bym sprobowal zwykla zabka zlapac. Najlepiej jakims odrdzewiaczem wczesniej zmoczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturR1975 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 (edytowane) Akumulator mam zdjęty. Tak więc spawać. Tak odkręcałem na sucho. Spróbuję załatwić jeszcze klucz żabkowy. Niestety żabkowym również się nie da. Edytowane 9 Listopada 2010 przez ArturR1975 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Jakbyś gwintu nie poknocił to mógłbyś 2 nakrętki nakręcić, skontrować i kluczem normalnie wykręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 akumulator to najmniejszy problem - rozlacz wszystko co wychodzi z silnika do instalacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Spawarka. Ale miej wode gotową by chłodzić, bo jak za bardzo rozgrzejesz śrubę to ci potem w tym miesjcu pęknie. Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie zapomnij wcześniej rozpiąć elektryki. ...no a pamieta kolega ze prąd plynie ''najkrótszą drogą''???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Koledzy dobrze radzą. Nakręcic jak się da nakrętkę , a jak nie to nałożyć odpowiednio większą i półautomatem spawalniczym przyspawać. Odczekać z 30sekund , aby ciepło rozeszło sie po całym gwincie , nastepnie schłodzić , i próbowac odkręcić. Nie schładzałbym do zera tylko na tyle aby nie było czerwone. Powinno sie udać. Mozesz najpierw spróbować spsikać jakims specyfikiem i trochę wkręcić , a potem psikac i wykręcać. Nieraz ratowałem sobie tak życie. Powodzenia. Napisz co wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Jeśli masz w okolicy śruby wystarczająco miejsca to polecam http://katalog.moto-profil.pl/index.php?pa...uemart&Itemid=5 Tanie nie jest ale posłuży wiele lat bo marka nie byle jaka. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 cyt. ...no a pamieta kolega ze prąd plynie ''najkrótszą drogą''???? wszystko prawda ale przy spawaniu powstaje dosc silne pole elektromagnetyczne i elektronika ukladu zaplonowego moze ulec uszkodzeniu jezeli nie odlaczy sie jej od masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi