DrPlama Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 tak, ale dodając samozapłon przez instalację i wybuch gazu, prawdopodobieństwo pożaru rośnie (wybuch gazu może dodatkowo zranić lub zabić). mit czy nie mit, dla mnie to zawsze będzie bomba, czy to instalacja gazowa w samochodzie, czy zwykła butla w kuchni pleciesz zabobony gaz wybucha jak zawór jest uszkodzony lub go nie ma... po to sa przeglady zeby sprawdzac instalacje http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh6lc a tak zachowuje sie butla lpg podczas wypadku- nic sie nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 w granicach 150KM można przyjemnie podróżować... w benzynie musi być min. 200KM ... wypróbuj nowe volkswagenowskie TSI/TFSI, zmienisz zdanie i nie tkniesz diesla, a spali tyle samo. W dodatku moment będzie od zera, przy 2 tys/obr komp krzyczy zeby zmienic bieg, a moc generuje przez cały zakres obrotów, no i brak turbodziury. miałem golfa V 1.6 105 i palił 12litrów ... a Bmw 730i 13-14 a bez porównania moc... święte słowa, latałem na 204 koniach, paliły średnio 12l, teraz latam na 103 i pali 11l... Z gazem jest różnie jeżeli się dba to nie powinien sprawiać problemów, lecz zaniedbany potrafi wkurzyć zresztą chyba ze wszystkim tak jest. Ropniak ma jeszcze jeden plus zawsze można skołować jakąś lewą ropke :cool: , sam myślałem o zmianie z tego powodu ale uznałem że za bardzo mi sie to nie opłaci. zaniedbany diesel to skarbonka. Zwróć uwagę jak bardzo wysilone są dzisiejsze diesle, kosmiczne sprężanie, nie mówiąc o ogromnym ciśnieniu na wtryskach. To MUSI kiedyś paść. Wymiana jednej listwy wtryskowej to kosmiczne pieniądze, do tego dzisiaj do każdego dodają dwumasę, co jest wg mnie porażką, bo drgania w dieslu aż tak nie przeszkadzają. Dojdzie turbina która przy 200KM w dieslu lata 2xszybciej niż w benzynce, i nagle z napraw robi się konkretny urlop dla dwóch osób. Jak diesel, to tylko pewny i sprawdzony. Co do lewej ropki, to życzę powodzenia - 2.2 DTI stanął zaraz po zatankowaniu, siadło kilka wtrysków i pompa paliwa się zatarła, i to po zatankowaniu na normalnej stacji. Udowodnione, że paliwo nie spełniało żadnych norm, ale stacja i tak umywa ręce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straycat Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Tak czytajac wszystkie opinie dochodze do wniosku, ze najlepsze auto to bylaby beczka 2.0 D :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 a tak zachowuje sie butla lpg podczas wypadku- nic sie nie dzieje to żeś podał przykład, 50km/h, uderzenie w przód... a co by było, gdyby uderzenie było w tył, w samą butlę... http://www.mmlublin.pl/17282/2010/7/28/wyp...u?category=news http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci /1,80708,7680507,Wielkopolska__W_aucie_wybuchla_butla_z_gazem.html Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 jak obejrzysz film jeszcze raz to zobaczysz uderzenie w tył auta gdzie jest butla, na koniec podłozono ogien i auto nie wybuchło bo zadziałał zawór bezpieczenstwa. po to sa badania techniczne i przeglady instalacji aby utrzymac wszystko w sprawnosci ale jak ktos jezdzi na SKP tam gdzie najlatwiej przejsc badanie to juz jego wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 a co jeśli uderzenie byłoby tak silne, że rozszczelniłoby butlę i doszłoby do wybuchu? wtedy żaden zawór nie pomoże. na tym filmiku widać, że kierowca stracił panowanie nad samochodem i uderzył tyłem w barierki, wtedy nastąpił wybuch. Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HELLBOY Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Odpuszczam temat diesla, a o gazie nawet nie myślę... Poszukam sobie sprawnej benzynki która zmieści się w 11l/100km i da frajdę z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Tak czytajac wszystkie opinie dochodze do wniosku, ze najlepsze auto to bylaby beczka 2.0 D :P i coraz częsciej myślę nad ladną w124 z 96r dobrze utrzymana, z niemiec i z 3.0D. Znajomy taką przyprowadził, szukał pół roku ale znalazł prawdziwą perełke za 15k. Auto prowadzi się jak marzenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 (edytowane) Yo! a co jeśli uderzenie byłoby tak silne, że rozszczelniłoby butlę i doszłoby do wybuchu? wtedy żaden zawór nie pomoże. na tym filmiku widać, że kierowca stracił panowanie nad samochodem i uderzył tyłem w barierki, wtedy nastąpił wybuch. Ani w artykule, ani w filmiku nie ma mowy o LPG. A zatem najpewniej eksplodowal zbiornik benzyny. Gdzies kiedys byl na forum czlowiek, ktory opowiadal swoja historie. Eksplodowal mu pod tylkiem motocykl terenowy. Zle wkrecona swieca wystrzelila, przebila zbiornik i doprowadzila do wybuchu. A to dowodzi tylko jednego: przy ekstremalnych sytuacjach, kolizjach, w ktorych dochodzi do naruszenia struktury zbiornika, nie ma znaczenia, czy masz LPG czy Pb. Jedno i drugie moze wyleciec w powietrze. A jesli chodzi o zaniedbana instalacje. Mialem Poldka w gazie, zrobil na nim 130 tys.km. Instalacja gazowa przestala byc serwisowana po przejechaniu ok. 60 tys.km. I mimo kompletnego braku przegladow przez kilka lat i 70 tys.km - nie sprawiala zadnych klopotow. Pzdr PS A dodam wiecej - zbiornik LPG bankowo bedzie bardziej wytrzymaly od zbiornika benzyny, bo ten pierwszy pracuje pod cisnieniem. Obejrzyjcie sobie z jakiej grubej stali zrobiona jest butla na gaz i porownajcie z blacha zbiornika benzynowego. Edytowane 11 Listopada 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 no i jakie jest ciśnienie w zbiorniku a na ile jest zaprojektowany , to też daje do myślenia Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 no i jakie jest ciśnienie w zbiorniku a na ile jest zaprojektowany , to też daje do myślenia do myślenia, czyli nie wszystkim ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Kup mala benzyne i nie bedziesz musial gazowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jak chcesz jeździć oszczędnie to kup sobie lupo 1.2 tdi 3L. Ibiza to fajny samochód. 1.9 tdi 130KM jest bardzo szybka i zwinna, jak również VW Polo,ale z tych dwóch modeli Ibiza bardziej mi się podoba a zwłaszcza w wersji FR. Lupo spali Ci 4l/100km a Ibiza 7. Jeśli kupisz benzynowy to wydasz kilka tys zł więcej na paliwo rocznie. Zakładając że ibiza spala 7l/100km to rocznie przy przebiegu 20000km spalisz 1400l ropy, natomiast używając benzyniaka który spala 10l/100km zużyjesz 2000l czyli wychodzi na to, że zużyjesz 600l mniej jeżdżąc dieslem, dodaj do tego różnicę w cenie i jak w mordę dał kilka tysięcy zł oszczędności. Gdy kupisz lupo to oszczędność będzie kolosalna... 2000l-800l=1200l mniej niż benzynowym autem, a to jest już duża kwota którą można zaoszczędzić... Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Yo! A jak sie w Lupo 3l rozpadnie skrzynia biegow tiptronic, czy jak sie ta cholera nazywa, to idz sprzedac mieszkanie, zeby ja naprawic ;). Zawodna i ku**ewsko droga w naprawie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ibiza to fajny samochód. 1.9 tdi 130KM jest bardzo szybka i zwinna, jak również VW Polo,ale z tych dwóch modeli Ibiza bardziej mi się podoba a zwłaszcza w wersji FR. Miałem to to, ale 105 konny. Też był szybki. Natomiast dręczyła mnie ku*ewska wszechobecna tandetność i chamskie wykonanie. Na trasie nie mogłem zdzierżyć tego samochodu, męczyły mnie fotele, wku*wiała za mała gałka zmiany biegów. No i po pół roku sprzedałem :) Ogólnie byłem w miarę zadowolony, ale jak tylko kręciłem się wokół komina. Na miasto za twarda, wcale nie taka osczędna bo od 6,5 wzwyż. No i zgadzam się z Karolem, dużo ładniejsza od Polo. Nie kupiłbym drugi raz. Po prostu to takie trochę prostackie auto. No i obym zapomniał. Ku*ewsko głośne w środku z TDI'kiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.