Shinigami Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Bez manometru się nie obejdzie, bo teraz nie wiemy czy eksperymenty z rozrądem niczego nie rozwaliły ani jakie w ogóle jest ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Zastanawia mnie to czy przestawiony rozrząd mógł rozpieprzyć w głowicy podzespoły... pogiąć zawory np ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 monometru niemam ale na oko moge powiedzic ze kompresja mocna nie jest zwale glowice w wtorek i zobacze co sie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 na oko to chłop w szpitalu zmarł - pożyczy/kup manometr i zrób to jak trzeba, albo daj komuś do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Sprawdz kompresje. Moze byc to, ze jak wczesniej rozrzad byl zle ustawiony i zawory spotkaly sie z tlokiem to je pokrzywilo i nie ma kompresji. Zastanawia mnie to czy przestawiony rozrząd mógł rozpieprzyć w głowicy podzespoły... pogiąć zawory np ? Chwile roztargnienie czy też czytasz po łebkach ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 monometru niemam ale na oko moge powiedzic ze kompresja mocna nie jest zwale glowice w wtorek i zobacze co sie stało :banghead: I co potem? Bedziesz rozbieral i skladal na okraglo bez zadnej diagnostyki? Wiesz wogole do co robisz? Jedz do serwisu zmierz kompresje, jesli okaze sie ze jest znikoma to zrob probe olejowa. Jesli nic sie nie poprawi to wtedy mozesz zrzucac glowice. Zastanawia mnie to czy przestawiony rozrząd mógł rozpieprzyć w głowicy podzespoły... pogiąć zawory np ? Oby zarechotał :P Prosze Cie idz nabijac posty w innym dziale niz mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 akumulator naładowany mam dobrze kręci robiłem już wszystko a on nie chce zapalic swiece podgrzewałem podlewałem paliwa do cylindra i nic nie raguje na to co robic jeszcze z rozrządem się bawic na swiecach chodził do konca dobrz niewiem co mu jest A ,może napiszesz czego oczekujesz po tym forum ? bo z Twoich postów wynika jedynie umiejętność kręcenia śrubek i całkowity brak znajomości podstaw mechaniki silnikowej. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 :banghead: I co potem? Bedziesz rozbieral i skladal na okraglo bez zadnej diagnostyki? Wiesz wogole do co robisz? Jedz do serwisu zmierz kompresje, jesli okaze sie ze jest znikoma to zrob probe olejowa. Jesli nic sie nie poprawi to wtedy mozesz zrzucac glowice. Prosze Cie idz nabijac posty w innym dziale niz mechanika. Wyluzuj pośladki mistrzu mechaniki. Fakt tamto pytanie było nie na miejscu - najpierw napisałem później pomyślałem, a myślę że nikomu nie wadzi trochę humoru... a szczerze mu życzę żeby odpalił sprzęta i nim jeździł. Po to pyta tu bo chciałby samemu zrobić, nie da sobie rady to zaprowadzi i ktoś mu zrobi, ale próbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Widzisz przywykliśmy do innego rodzaju humoru w tym dziale. Co do samego autora najtańszy manometr który coś pokarze to koszt 30zł. Można wykombinować samemu lepszy o ile ma się obcykanego tokarza pod ręką za 20zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil12345121 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 na lewym tłoku to kompresje ma lepszą komarek bardzo słaba a na prawym tłoku troche większa raczej głowica będzie przyczyną prawdo podobnie nie szczelnośc zaworów zawory miałem nowe dopasowane od samochodu w wtorek postaram sie zrzucic głowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 zawory miałem nowe dopasowane od samochodu-> możesz sobie z nich fajnego jeżyka na długopis zrobić;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 na lewym tłoku to kompresje ma lepszą komarek bardzo słaba a na prawym tłoku troche większa raczej głowica będzie przyczyną prawdo podobnie nie szczelnośc zaworów zawory miałem nowe dopasowane od samochodu w wtorek postaram sie zrzucic głowice Przestańcie mu odpowiadać, przecież to jakiś żart jest. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 na lewym tłoku to kompresje ma lepszą komarek bardzo słaba a na prawym tłoku troche większa raczej głowica będzie przyczyną prawdo podobnie nie szczelnośc zaworów zawory miałem nowe dopasowane od samochodu w wtorek postaram sie zrzucic głowice I to byłoby na tyle. Pomyliłeś fora - druciarze piszą na innym forum. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi