Skocz do zawartości

Gpz 305 nie pali tylko strzela


kamil12345121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdz kompresje.

Moze byc to, ze jak wczesniej rozrzad byl zle ustawiony i zawory spotkaly sie z tlokiem to je pokrzywilo i nie ma kompresji.

 

Zastanawia mnie to czy przestawiony rozrząd mógł rozpieprzyć w głowicy podzespoły... pogiąć zawory np ?

 

 

Chwile roztargnienie czy też czytasz po łebkach ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

monometru niemam ale na oko moge powiedzic ze kompresja mocna nie jest zwale glowice w wtorek i zobacze co sie stało

:banghead:

I co potem? Bedziesz rozbieral i skladal na okraglo bez zadnej diagnostyki? Wiesz wogole do co robisz?

Jedz do serwisu zmierz kompresje, jesli okaze sie ze jest znikoma to zrob probe olejowa. Jesli nic sie nie poprawi to wtedy mozesz zrzucac glowice.

 

Zastanawia mnie to czy przestawiony rozrząd mógł rozpieprzyć w głowicy podzespoły... pogiąć zawory np ?

 

Oby zarechotał :P

 

Prosze Cie idz nabijac posty w innym dziale niz mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator naładowany mam dobrze kręci robiłem już wszystko a on nie chce zapalic swiece podgrzewałem podlewałem paliwa do cylindra i nic nie raguje na to co robic jeszcze z rozrządem się bawic na swiecach chodził do konca dobrz niewiem co mu jest

A ,może napiszesz czego oczekujesz po tym forum ?

bo z Twoich postów wynika jedynie umiejętność kręcenia śrubek i całkowity brak znajomości podstaw mechaniki silnikowej.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banghead:

I co potem? Bedziesz rozbieral i skladal na okraglo bez zadnej diagnostyki? Wiesz wogole do co robisz?

Jedz do serwisu zmierz kompresje, jesli okaze sie ze jest znikoma to zrob probe olejowa. Jesli nic sie nie poprawi to wtedy mozesz zrzucac glowice.

Prosze Cie idz nabijac posty w innym dziale niz mechanika.

 

 

 

Wyluzuj pośladki mistrzu mechaniki.

 

Fakt tamto pytanie było nie na miejscu - najpierw napisałem później pomyślałem, a myślę że nikomu nie wadzi trochę humoru... a szczerze mu życzę żeby odpalił sprzęta i nim jeździł. Po to pyta tu bo chciałby samemu zrobić, nie da sobie rady to zaprowadzi i ktoś mu zrobi, ale próbował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lewym tłoku to kompresje ma lepszą komarek bardzo słaba a na prawym tłoku troche większa raczej głowica będzie przyczyną prawdo podobnie nie szczelnośc zaworów zawory miałem nowe dopasowane od samochodu w wtorek postaram sie zrzucic głowice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lewym tłoku to kompresje ma lepszą komarek bardzo słaba a na prawym tłoku troche większa raczej głowica będzie przyczyną prawdo podobnie nie szczelnośc zaworów zawory miałem nowe dopasowane od samochodu w wtorek postaram sie zrzucic głowice

 

Przestańcie mu odpowiadać, przecież to jakiś żart jest.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lewym tłoku to kompresje ma lepszą komarek bardzo słaba a na prawym tłoku troche większa raczej głowica będzie przyczyną prawdo podobnie nie szczelnośc zaworów zawory miałem nowe dopasowane od samochodu w wtorek postaram sie zrzucic głowice

 

I to byłoby na tyle.

Pomyliłeś fora - druciarze piszą na innym forum.

 

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...