Ryjek Ocw Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Witam. Jestem od jakiegos czasu posiadaczem Kawasaki z 1995r. Jak juz pisalem mam problem z Odpalaniem na Ciepłym silniku... Rozrusznik ladnie kreci a Kawa nic... Wiec jestem zmuszony odpalac z Pycha... co nie jest zbyt zadowalajace. Nie dzieje sie to zawsze kiedy chce odpalic na cieplym ale poprostu sie to zdarza. Jakie moga byc tego przyczyny, jak to wyeliminowac? Z gory dziekuje i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Kiedy regulowales luzy zaworowe? Tam szybko lubia sie skracac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Jak by to powiedziec... Motor posiadam 2 tyg... a kiedy byly robione jakiekolwiek regulacje... tego nie wiem. I tak sobie wlasnie mysle czy po wyregulowaniu zaworow, gaznikow i wymianie swiec juz sie tak nie bedzie robiło...? czy moze to jest cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 przy kręceniu na ciepłym odkręć manetke o 1/8 obrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Jak by to powiedziec... Motor posiadam 2 tyg... a kiedy byly robione jakiekolwiek regulacje... tego nie wiem. I tak sobie wlasnie mysle czy po wyregulowaniu zaworow, gaznikow i wymianie swiec juz sie tak nie bedzie robiło...? czy moze to jest cos innego Jak nie zrobisz to nigdy się nie dowiesz. Wypada teraz zrobić regulację luzów zaworowych oraz czyszczenie i synchronizację gaźników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) Witam. Jestem od jakiegos czasu posiadaczem Kawasaki z 1995r. Jak juz pisalem mam problem z Odpalaniem na Ciepłym silniku... Rozrusznik ladnie kreci a Kawa nic... Wiec jestem zmuszony odpalac z Pycha... co nie jest zbyt zadowalajace. Nie dzieje sie to zawsze kiedy chce odpalic na cieplym ale poprostu sie to zdarza. Jakie moga byc tego przyczyny, jak to wyeliminowac? Z gory dziekuje i Pozdrawiam Cześć! miałem taką kawę i podobny problem i z tego co udało mi się wyczytac kiedyś na forach to częsta przypadłość tego motocykla. Strasznie dbałem o wszelkie regulacje i wszystko było zawsze idealnie w tym sprzęcie a i tak na bardzo gorącym silniku (korki, parady) nie chciała zawsze odpalić. Czasem wystarczyło zaledwie 1 min odczekać i odpalała od strzała. Gdzieś spotkałem się z teorią, że powoduje to coś co z angielskiego nazywa sie "vapour lock" czyli paliwo podgrzewa sie tak że zamienia sie w pare tworząc "korek" z oparów. Ta kawa ma jeszcze podgrzewana gaźniki płynem chłodniczym także coś możę jest na rzeczy, aczkolwiek ponoc ten model ciepri też na zamarzanie gaźników w niskich temperaturach (przez ram air) - co mi osobiście nigdy sie nie zdażyło a jeżdziłem nieraz w temperaturach grubo poniżej zera. Tak czy owak gratuluje zakupu mam wspaniałe wspomnienia z tym modelem to naprawdę kawał porządnego motocykla - przy przebiegu 60 tyś nie brała mi grama oleju a była jeżdżona bardzo agresywnie - raz nawet w zawodach :) Edytowane 24 Października 2010 przez qunio Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Ale kolega ma problem na ciepłym silniku a ni gorącym. Najpierw niech posprawdza stan rzeczy które można wyregulować a potem zaczniemy myśleć tak jak napisał Pan Piotr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Wielkie dzieki w kazdym badz razie kazda Informacja jest mi bardzo cenna :) Jest moze ktos zapoznany z cennikiem robienia tych regulacji ? tak mnw zebym wiedzial ile kasy odlozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Wielkie dzieki w kazdym badz razie kazda Informacja jest mi bardzo cenna :) Jest moze ktos zapoznany z cennikiem robienia tych regulacji ? tak mnw zebym wiedzial ile kasy odlozyc Tak czy siak musisz zrobic regulacje zaworow jesli chcesz nim jezdzic - tam regulacja nie nalezy do najprzyjmniejszych... Plytki pod szklankami, na dodatek ustawia sie w gornej granicy tolerancji. Cennik zalezy od warsztatu, zapytaj tam gdzie planujesz oddac. Srednio koszt regulacji zaworow to 200zl. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 http://www.mbmotor.pl/uslugi-serwisowe.html tak na pałę znalezione, 120zł to dość tanio jak na regulację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 ale jak znam życie to doliczają demontaż i montaż plastików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Wiem wiem dlatego zawsze owiewki zdejmuje i jade takim "szrotem" ;] Nawet przy wymianie Oleju itd biora sobie za to dodatkowe koszty. Wielkie dzieki za info ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Toowdie, zauważ że regulacja zaworów metodą płytkową kosztuję tam 120 plus cena płytek. I dajmy na to, że podmienić się da kilka a do kupna będzie np 10. Najniższa stawka za płytkę u nich to 20zł, czyli (10x20)+120=320zł. Więc czy to jest tanio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 to jest tanio, ja biorę 170 + płytki i na brak roboty nie narzekam. Szczerze mówiąc to max co płytek dokupowałem to 3 szt. Normalna cena to 200-250+płytki z tego co wiem. Niestety nikt nie mówił że motocykle mają być tanie - nie są i nie będą, Prawda jest taka ze za 50zł nikt tego nie będzie robił bo narzędzia, czas, koszta utrzymania i przede wszystkim wiedza kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Jak nie zrobisz to nigdy się nie dowiesz. Wypada teraz zrobić regulację luzów zaworowych oraz czyszczenie i synchronizację gaźników. Mi tez to się czasem zdarza na bardzo ciepłym silniku, mimo że na początku sezonu była reg. luzów, synchronizacja i czyszczenie gaźników, nówki świece, wymiana płynów itp. itd. Metoda z dawaniem gazu nie działa, trzeba porostu odczekać minutę i zapala. Ale przyczyny takiego zachowania nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.