Skocz do zawartości

Kawasaki zx6r


Ryjek Ocw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem od jakiegos czasu posiadaczem Kawasaki z 1995r. Jak juz pisalem mam problem z Odpalaniem na Ciepłym silniku... Rozrusznik ladnie kreci a Kawa nic... Wiec jestem zmuszony odpalac z Pycha... co nie jest zbyt zadowalajace. Nie dzieje sie to zawsze kiedy chce odpalic na cieplym ale poprostu sie to zdarza.

Jakie moga byc tego przyczyny, jak to wyeliminowac?

Z gory dziekuje i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by to powiedziec... Motor posiadam 2 tyg... a kiedy byly robione jakiekolwiek regulacje... tego nie wiem.

I tak sobie wlasnie mysle czy po wyregulowaniu zaworow, gaznikow i wymianie swiec juz sie tak nie bedzie robiło...? czy moze to jest cos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by to powiedziec... Motor posiadam 2 tyg... a kiedy byly robione jakiekolwiek regulacje... tego nie wiem.

I tak sobie wlasnie mysle czy po wyregulowaniu zaworow, gaznikow i wymianie swiec juz sie tak nie bedzie robiło...? czy moze to jest cos innego

 

Jak nie zrobisz to nigdy się nie dowiesz.

Wypada teraz zrobić regulację luzów zaworowych oraz czyszczenie i synchronizację gaźników.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem od jakiegos czasu posiadaczem Kawasaki z 1995r. Jak juz pisalem mam problem z Odpalaniem na Ciepłym silniku... Rozrusznik ladnie kreci a Kawa nic... Wiec jestem zmuszony odpalac z Pycha... co nie jest zbyt zadowalajace. Nie dzieje sie to zawsze kiedy chce odpalic na cieplym ale poprostu sie to zdarza.

Jakie moga byc tego przyczyny, jak to wyeliminowac?

Z gory dziekuje i Pozdrawiam

 

 

Cześć!

 

miałem taką kawę i podobny problem i z tego co udało mi się wyczytac kiedyś na forach to częsta przypadłość tego motocykla. Strasznie dbałem o wszelkie regulacje i wszystko było zawsze idealnie w tym sprzęcie a i tak na bardzo gorącym silniku (korki, parady) nie chciała zawsze odpalić. Czasem wystarczyło zaledwie 1 min odczekać i odpalała od strzała. Gdzieś spotkałem się z teorią, że powoduje to coś co z angielskiego nazywa sie "vapour lock" czyli paliwo podgrzewa sie tak że zamienia sie w pare tworząc "korek" z oparów. Ta kawa ma jeszcze podgrzewana gaźniki płynem chłodniczym także coś możę jest na rzeczy, aczkolwiek ponoc ten model ciepri też na zamarzanie gaźników w niskich temperaturach (przez ram air) - co mi osobiście nigdy sie nie zdażyło a jeżdziłem nieraz w temperaturach grubo poniżej zera. Tak czy owak gratuluje zakupu mam wspaniałe wspomnienia z tym modelem to naprawdę kawał porządnego motocykla - przy przebiegu 60 tyś nie brała mi grama oleju a była jeżdżona bardzo agresywnie - raz nawet w zawodach :)

Edytowane przez qunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki w kazdym badz razie kazda Informacja jest mi bardzo cenna :)

Jest moze ktos zapoznany z cennikiem robienia tych regulacji ? tak mnw zebym wiedzial ile kasy odlozyc

 

Tak czy siak musisz zrobic regulacje zaworow jesli chcesz nim jezdzic - tam regulacja nie nalezy do najprzyjmniejszych... Plytki pod szklankami, na dodatek ustawia sie w gornej granicy tolerancji. Cennik zalezy od warsztatu, zapytaj tam gdzie planujesz oddac. Srednio koszt regulacji zaworow to 200zl.

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toowdie, zauważ że regulacja zaworów metodą płytkową kosztuję tam 120 plus cena płytek. I dajmy na to, że podmienić się da kilka a do kupna będzie np 10. Najniższa stawka za płytkę u nich to 20zł, czyli (10x20)+120=320zł. Więc czy to jest tanio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tanio, ja biorę 170 + płytki i na brak roboty nie narzekam. Szczerze mówiąc to max co płytek dokupowałem to 3 szt.

Normalna cena to 200-250+płytki z tego co wiem.

Niestety nikt nie mówił że motocykle mają być tanie - nie są i nie będą,

Prawda jest taka ze za 50zł nikt tego nie będzie robił bo narzędzia, czas, koszta utrzymania i przede wszystkim wiedza kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zrobisz to nigdy się nie dowiesz.

Wypada teraz zrobić regulację luzów zaworowych oraz czyszczenie i synchronizację gaźników.

Mi tez to się czasem zdarza na bardzo ciepłym silniku, mimo że na początku sezonu była reg. luzów, synchronizacja i czyszczenie gaźników, nówki świece, wymiana płynów itp. itd. Metoda z dawaniem gazu nie działa, trzeba porostu odczekać minutę i zapala. Ale przyczyny takiego zachowania nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...