Greedo Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Nie, ale zapytałem czy jest w pełni sprawna i kompletna - koleś ma jakiś sklep i 99,8% pozytywów. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Również jestem zdania że powinieneś założyć komplet. Skrzynia mogła być skatowana przez poprzedniego właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ok, to skrzynia jest z 94 roku, od 93 robili chłodzonego cieczą GSXRa W. Czyli ją kupiłem, ale jeszcze takie pytanie. W manualu jest napisane, żeby pierścieni Segera nie używać drugi raz, prawda li to? będę musiał ew. jeden wałek wymienić. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Nawet jeśli prawda to takie pierścienie nie są drogie. Ja mam 100szt 12mm za 12zł. Problemem jest tylko dostanie tego, na sztuki rzadko sprzedają. Może jeśli w jednym sklepie zamówisz komlpet np. 3+3 albo 2+6 itp. to pójdą na taki warunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Wolałbym jednak żeby mi taki seger za 12zł/100 sztuk nie pękł podczas pracy skrzyni. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Dlatego wymienia sie je za kazdym razem. Mnie kiedys w starej CB 2 biegi weszly na raz ( choc nie z powodu segera ), glupie uczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Andrzej segery kupuje się na wagę tak jak śruby to są elementy normalizowane. O ile nie kupisz chińskich nic nie pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Wolałbym jednak żeby mi taki seger za 12zł/100 sztuk nie pękł podczas pracy skrzyni. Giołem je na milion sposobów, żaden nie kapitulował. Problem z seegerami jest taki, że po zdjęciu 0,5mm (przykładowo) szczelina pierścienia robi się 5mm :) Prawdopodobnie dlatego jest zalecana wymiana, bo stary już nie będzie tak ciasno oplatał wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Powinno się je wymieniać. Tak jak każde inne zabezpieczenie. Zawleczki itd. Segerów szukaj w lokalnych sklepach z łożyskami/uszczelniaczami. Ja się zaopatruję w takowym - łożyska główki ramy, kół itd. Różne marki, ceny i git wybór. Uszczelniacze to samo, i o-ringi od najmniejszych takich na dysze główną w RF, do mega-wielkich sztuk. Segery też powinni mieć. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Jeszcze jedno szybkie pytanie. http://www.bikebandit.com/1996-suzuki-moto...m6533#sch280293 http://www.bikebandit.com/1994-suzuki-moto...m6205#sch240184 W działach transmission są numery wałków sprzęgłowych, które się różnią. Możecie mi pomóc i powiedzieć czy one mają szansę pasować czy różnice między nimi są zbyt duże? Numery 1 w dziale trasmission. PS. Skrzynia od GSXRa 1100 W nie miała żadnych wad? Edytowane 5 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Może jestem dziwny ale numery 18'te na obu rysunkach różnią się od siebie. Może jako komplet to będzie dobrze działało lub ze zmianą wybieraka ale pewności nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) z fiszek wynika że pierwszy RF 900 miał taką samą skrzynie jak wodniak i rocznik RF 94 ma ten sam wałek sprzęgłowy co wszystkie roczniki 1100W, natomiast od 95 wzwyż jest inny. Jest inny dlatego że kosz sprzęgłowy jest również inny, więc pewnie musiałbyś urzyć kosza od 1100W. (Choć jest szansa że mimo tego że kosze są inne to mają ten sam wielokiln). Czyli wiem że nic nie wiem:D Edit: na 99% nie pasuje. Edytowane 5 Listopada 2010 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 18 numery są takie same przecież. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ja mam wrażenie, że wałek gsxr'a na dwa nacięcia na pierścienie zaciskowe na dłuższej części a na krótszej jedno nacięcie którego RF'a nie ma, no i lewa strona jest chyba dłuższa w miejscu za wieloklinem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 (edytowane) Taa, ale to fishki, a ważne są numery. z fiszek wynika że pierwszy RF 900 miał taką samą skrzynie jak wodniak i rocznik RF 94 ma ten sam wałek sprzęgłowy co wszystkie roczniki 1100W, natomiast od 95 wzwyż jest inny. Jest inny dlatego że kosz sprzęgłowy jest również inny, więc pewnie musiałbyś urzyć kosza od 1100W. (Choć jest szansa że mimo tego że kosze są inne to mają ten sam wielokiln). Czyli wiem że nic nie wiem:D Edit: na 99% nie pasuje. Najwyżej kupię sprzęgło od RFy z 94, dzięki za zwrócenie uwagi (na 94 rok nie patrzyłem). PS. Adam, zabierz głos :) Edytowane 6 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.