bunio66 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Przewaliłem wszystko i w mojej opinii prawdziwym ostatnim enduro tourer-em był KTM 990, ten nowy to jakaś kpina na anakee 3 nie zajedzie dalej niż np duke. Nowy V-Storm 1000 bije wszystkich na łeb w departamencie cena do tego co dostajemy w rzeczywistości. Niczego przynajmniej nie udaje.To spróbuj KTM-mem wybrać się we dwie osoby. Dla mnie to jest ważniejsze, niż możliwości terenowe moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Bunio. A grzechów wedle Teresy. To komputer. Ewentualna kontrola spalania etc. w rękawiczkach i podczas jazdy to nie lada wyzwanie.Podzielasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Bunio. A grzechów wedle Teresy. To komputer. Ewentualna kontrola spalania etc. w rękawiczkach i podczas jazdy to nie lada wyzwanie.Podzielasz?Tak tutaj nowy GS wymiata,w rękawicach trochę słabo, ale nie jest nie wykonalne, nie da się tego robić intuicyjnie, trzeba być skoncentrowanym na tym co się robi... Edytowane 9 Marca 2014 przez bunio66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 To spróbuj KTM-mem wybrać się we dwie osoby. Dla mnie to jest ważniejsze, niż możliwości terenowe moto. Ale że co, że dupa odpada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Właściciele teres, GS-ów, Tigerów to tak naprawdę ofiary losu, wróć ofiary współczesnego, socjotechnicznego marketingu. Wmówiono nam, że potrzebujemy motocykli, które tak naprawdę do niczego się nie nadają z prostej przyczyny, że ich analogowi poprzednicy byli po prostu lepsi. Lepsze w czym lepsze? Na tamte czasy były dobre i teraźniejsze tez sa dobre, idziemy z biegiem czasu, a nie uwsteczniamy sie... Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Poprzedni model coś chociaż w sporcie udowodnił, a obecny, strach się bać, jak patrzę na niego to kolana mnie bolą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Daruj sobie... chcesz obrażać ludzi, bo dokonali innego wyboru, niż jedyny, Twoim zdaniem słuszny... jesteś żałosny. Nikogo z nas nie znasz, za kogo się uważasz? Jeździsz Polonezem bo samochody z elektrycznymi szybami to zbędny dodatek? ST1100 jest fajnym sprzętem, ale do jazdy 30/godz, po dziurach do połowy koła przez cały dzień się nie nadaje.... jeździmy z kumplami, którzy mają różne sprzęty. i moto klasy XTZ jest najbardziej wszechstronnym. Można nim śmigać autostradą i bez problemu przedostać przez las nad rzekę. A tego ST1100 nie potrafi. "analogowi poprzednicy?'' nie jestem kamikaze, miałem moto bez ABS i nieomal zginąłem, dlatego kupiłem XTZ ze wszystkimi dostępnymi systemami. I nie mów, że jesteś tak doskonałym kierowcą, że tego nie potrzebujesz....Trochę pokory i szacunku dla drugiego człowieka, gościu..... . Bunio66 troche Cie poniosło to jest 4um i wolny kraj wiec każdy ma prawo do swojego zdania, opinii czy przemyśleń... Swoja droga Ty piszesz ze bez ABSu mało nie zginałeś, a ja miałem sytuacje na odwrót a mianowicie: 'wracałem kiedyś ze Sląska w deszczowa pogodę Honda CBF1000 nowy model z ABS (pierwsze moto z ABS) nio i zmiana świateł ja na klamkę, a tu praktycznie cały czas przepuszczanie i jaki final zatrzymałem sie na środku skrzyżowania a oczy miałem jak 5zł. Motocyklem bez ABS zatrzymał bym sie prawidłowo... Co do ABSu trzeba nauczyć sie z nim jeździć... Edytowane 9 Marca 2014 przez ilek Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Ale że co, że dupa odpada?Nie, nie ma gdzie tej dupy posadzić... wiesz co muszę się przyznać kupuję multivana, wybaczysz mi? przecież to auto jest do "wszystkiego, czyli do niczego'' Ty chyba jeździsz BMW ? co? Bunio66 troche Cie poniosło to jest 4um i wolny kraj wiec każdy ma prawo do swojego zdania, opinii czy przemyśleń... Swoja droga Ty piszesz ze bez ABSu mało nie zginałeś, a ja miałem sytuacje na odwrót a mianowicie: 'wracałem kiedyś ze Sląska w deszczowa pogodę Honda CBF1000 nowy model z ABS (pierwsze moto z ABS) nio i zmiana świateł ja na klamkę, a tu praktycznie cały czas przepuszczanie i jaki final zatrzymałem sie na środku skrzyżowania a oczy miałem jak 5zł. Motocyklem bez ABS zatrzymał bym sie prawidłowo... Co do ABSu trzeba nauczyć sie z nim jeździć... Nie nie poniosło mnie. jeżeli ktoś insynuuje, że jestem ofiarą losu, to już nie jest wolna dyskusja , na takie uwagi można sobie pozwolić siedząc przy stole, kiedy patrzymy sobie w oczy, Na forum takich argumentów się nie używa, Ciekawy jestem jak moto bez ABS-u na deszczu zatrzymasz szybciej niż z ABS-em,.w jaki sposób chcesz dozować hamulec by nie zablokować koła? Ja właśnie na deszczu zablokowałem koło i zaliczyłem ślizg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrobo Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jaka tu dyskusja zawrzała :) Taka prawda, turystyczne enduro są super i każdy chce je mieć, niestety są dość drogie no i trzeba spojrzeć prawdzie w oczy nie kazdego na nie stać. Dlatego pojawiają się komentarze w stylu kolegi m a d a f a k i.Tak w ogóle to chyba nie ma jeszcze niezadowolonego użytkownika xt1200z :)madafaka nie jeździ bmw, ono ma jeszcze mniej wspólnego z enduro, prędzej afryka lub coś jednocylindrowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Nie, nie ma gdzie tej dupy posadzić... wiesz co muszę się przyznać kupuję multivana, wybaczysz mi? przecież to auto jest do "wszystkiego, czyli do niczego'' Ty chyba jeździsz BMW ? co? Nie nie poniosło mnie. jeżeli ktoś insynuuje, że jestem ofiarą losu, to już nie jest wolna dyskusja , na takie uwagi można sobie pozwolić siedząc przy stole, kiedy patrzymy sobie w oczy, Na forum takich argumentów się nie używa, Ciekawy jestem jak moto bez ABS-u na deszczu zatrzymasz szybciej niż z ABS-em,.w jaki sposób chcesz dozować hamulec by nie zablokować koła? Ja właśnie na deszczu zablokowałem koło i zaliczyłem ślizg... To jest twoje zdanie... Jak, nie wiem jak po prostu dużo przejechanych kilometrów-pratyka... Edytowane 9 Marca 2014 przez ilek Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 To jest twoje zdanie... Jak, nie wiem jak po prostu dużo przejechanych kilometrów-pratyka...Praktyka mówisz..... pierwsze dwa kółka dostałem od ojca mając 15 lat, czyli... jakieś 33 lata temu. To była Jawka, oczywiście pięćdziesiątka, potem kilka simsonów, potem MZ, CZ i.... już nikt nie pamięta co. Wtedy o ABS nikt nie słyszał, bo po prostu tego nie było. Slizga zaliczyłem na zjeździe z lodowca pod Livigno. Byłem tam z kolegami Włochami, chcieli mi pokazać ekstremalny podjazd, i taki był. Dojechaliśmy na 2600m n.p.m Ja z żoną na VARADERO, oni solo na GS-ach, dużych i małych. Agrafki pod takim kątem ,że kładłem się da zbiornik, żona na moje plecy.. żeby nie fiknąć. Najgorsze to płaskie duże kamienie uciekające spod kół. A ścieżka wąska. i w dół lepiej nie patrzeć. Po dojeździe do Livigno zaczął padać deszcz, zdecydowaliśmy że wracamy asfaltem, ale droga zrobiła się śliska jakby pokryta jakimś śluzem. Byliśmy zmęczeni, jechałem za jakimś golfem, oczywiście zakręty 90 stopni. po jednym z takich zakrętów okazało się że Golf się zatrzymał, bo pani się przestraszyła że nie zmieści się z ciężarówką... ułamek sekundy... droga zablokowana. wjeżdżasz w zakręt i masz wybór czołówka na TIRA , dupa golfa, i przepaść. Dupa Golfa to też przepaść, bo by cię wybiło.. i co ? hebel... kładziesz moto i błagalnym wzrokiem patrzysz na TIRA, by się pod niego nie dostać.I jak ktoś mi będzie mówił, że on w takiej sytuacji będzie hamował i sobie lepiej poradzi bez ABS-u to jest bajko pisarzem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autowilk legnica Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Panowi spokojnie po co te wasnie - większosc z nas jezdzi DUZA TENERKA i dokonało tego wyboru swiadomie - jak byscie chcieli zaimponowac komus to wybralibyscie BMW GS bo on taki dobry i taki popularny A wy i ja jezdzimy Tereskami - fakt w trudny teren jest za cięzki , ale nawet kultowa afryka w ten teren tez sie nie do konca nadaje , jezdziłem wieloma motocyklami a i dzis mam mozliwosc wiele testować - i wybrałem terese bo jest bardzo uniwersalna swietna na dalekie podróze , w lekkim terenie daje rade , a złe drogi asfaltowo gliniane - jak w albanii czy rumuni to jej zwioł co do ABS nie do konca jestem jego miłosnikiem ale ten w TENERZE jest swietny jest inny niz np w suzuki działa prawie nie wyczuwalnie kiedy nie jest potrzebny pozdrawiam co z naszym spotkaniem wiosna piekna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Buniu znakomite filmiki poglądowe. Może teraz przymkną trochę bużki portalowe "ASY"pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmadonii Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Panowi spokojnie po co te wasnie - większosc z nas jezdzi DUZA TENERKA i dokonało tego wyboru swiadomie - jak byscie chcieli zaimponowac komus to wybralibyscie BMW GS bo on taki dobry i taki popularny A wy i ja jezdzimy Tereskami - fakt w trudny teren jest za cięzki , ale nawet kultowa afryka w ten teren tez sie nie do konca nadaje , jezdziłem wieloma motocyklami a i dzis mam mozliwosc wiele testować - i wybrałem terese bo jest bardzo uniwersalna swietna na dalekie podróze , w lekkim terenie daje rade , a złe drogi asfaltowo gliniane - jak w albanii czy rumuni to jej zwioł co do ABS nie do konca jestem jego miłosnikiem ale ten w TENERZE jest swietny jest inny niz np w suzuki działa prawie nie wyczuwalnie kiedy nie jest potrzebny pozdrawiam co z naszym spotkaniem wiosna piekna Praktyka mówisz..... pierwsze dwa kółka dostałem od ojca mając 15 lat, czyli... jakieś 33 lata temu. To była Jawka, oczywiście pięćdziesiątka, potem kilka simsonów, potem MZ, CZ i.... już nikt nie pamięta co. Wtedy o ABS nikt nie słyszał, bo po prostu tego nie było. Slizga zaliczyłem na zjeździe z lodowca pod Livigno. Byłem tam z kolegami Włochami, chcieli mi pokazać ekstremalny podjazd, i taki był. Dojechaliśmy na 2600m n.p.m Ja z żoną na VARADERO, oni solo na GS-ach, dużych i małych. Agrafki pod takim kątem ,że kładłem się da zbiornik, żona na moje plecy.. żeby nie fiknąć. Najgorsze to płaskie duże kamienie uciekające spod kół. A ścieżka wąska. i w dół lepiej nie patrzeć. Po dojeździe do Livigno zaczął padać deszcz, zdecydowaliśmy że wracamy asfaltem, ale droga zrobiła się śliska jakby pokryta jakimś śluzem. Byliśmy zmęczeni, jechałem za jakimś golfem, oczywiście zakręty 90 stopni. po jednym z takich zakrętów okazało się że Golf się zatrzymał, bo pani się przestraszyła że nie zmieści się z ciężarówką... ułamek sekundy... droga zablokowana. wjeżdżasz w zakręt i masz wybór czołówka na TIRA , dupa golfa, i przepaść. Dupa Golfa to też przepaść, bo by cię wybiło.. i co ? hebel... kładziesz moto i błagalnym wzrokiem patrzysz na TIRA, by się pod niego nie dostać.I jak ktoś mi będzie mówił, że on w takiej sytuacji będzie hamował i sobie lepiej poradzi bez ABS-u to jest bajko pisarzem.. Bunio od kiedy masz tenerke? bo dwa lata temu pierwszy raz ja widzialem na ulicy grunwaldziej w Pobierowiei wtedy sie zakochalem :) w niej :) może to ty jechales Cytuj https://www.facebook.com/xtz1200adventurepolandteam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzela3396 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 kontynuując temat poruszony przez Bunia sugeruję spotkanie użytkowników XT1200Z.Termin i lokalizacja do ustalenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.