grebur Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 (edytowane) http://ktmgdansk.pl/www/ktm/galeria/filmy/...tid=ek8U3qMYfr4 Szok.. jest piękny.. Zauroczyłem się.. Tylko szkoda że te 15kucy ;d pewnie znajdzie dużo nabywców, zależy jeszcze jaka cena, ale yzfr-125 się chowa. Wygląda na nawet dużego a nie takie małe gówienko jak np. cbr 125 ;) Jak będą jazdy testowe w Gda to pojadę oglądnąć to cacko a co wy o nim sądzicie ? będzie sukcesem czy porażką.. ? Edytowane 15 Października 2010 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Nie da się zaprzeczyć, że jest ładny. Ma w sobie coś. Akurat interesują mnie takie małe motocykle 125-250. Dojazd do pracy i może trochę zabawy. Poza tym doszedłem do wniosku, że nie będę zaczynał od harleya swojej przygody z motocyklami - szkoda uszkodzić coś takiego :P Obecnie mam trzy typy - ninja 250R, CBR 250R i po zobaczeniu tego posta duke 125. Zwłaszcza, że znalazłem takie zdanie w opisie na scigacz.pl: "W katalogu Power Parts dociekliwi znajdą wiele intrygujących akcesoriów, w tym takich bezpośrednio związanych z Power. Nieoficjalnie mówi się, że blok silnika wytrzyma powiększenie pojemności do 250-300cc. Zapowiada się ciekawie." I tu mam pytanie - jaki może być koszt takiej operacji i zwiększenie mocy, do tej porównywalnej z wymienionymi wcześniej 250tkami? Przy założeniu, że cena motocykla będzie wynosiła 15-16 tys., duke po ulepszeniu będzie dużo droższy od malej ninjy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 To KTM, spodziewaj się majątku. Podejrzewam, że te zmiany na większe pojemności będzie leżało w rękach ludzi od tuningu silników Athena, Polini, Malossi itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Analogiczy zestaw zwiększający pojemność EXC250 do EXC300 kosztuje około 4tyś. PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 A.d. EXC - tam trzeba wał zmieniać, czy jak ? Co do przerabiania 125->250/300 to raczej były by grube modyfikacje, bo ciężko mi uwierzyć, że da się to uzyskać jedynie dzięki większemu tłokowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Jak to cudo bedzie kosztowac tyle co deklaruja "znawcy" ze scigacza to sie bardzo zdziwie. Kratownicowa rama, profi zawieszenie no i nie najtańsza marka, to poprostu musi kosztować. Ja obstawiam cene ~20tys zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Ale on jest adresowany do młodych. Nawet filmik reklamowy to pokazuje. Czy z dużą ceną będzie miał szanse? Również na zachodzie. Bo i tak większość po jakimś czasie zacznie poszukiwać większej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 A.d. EXC - tam trzeba wał zmieniać, czy jak ? Co do przerabiania 125->250/300 to raczej były by grube modyfikacje, bo ciężko mi uwierzyć, że da się to uzyskać jedynie dzięki większemu tłokowi. Nie, nie trzeba dół silnika zostaj bez zmian zmienia się: cylinder, tłok, głowice, moduł zapłonowy i elementy zawory wydechowego. W przypadku Duka 125 taki zestaw pewnie będzie droższy bo w grę wchodzi cylinder, tłok, moduł zapłonowy, wałek rozrządu, łańcuch rozrządu, pewnie i głowica a może i wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 podoba mi się, coraz częściej myślę nad zmianą swojego ciężkiego gsxfa na coś leciutkiego zwłaszcza że 90% przejechanych kilometrów to miasto szkoda tylko że na takie cudeńka mogą sobie pozwolić jedynie synowie bogatych tatusiów :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Co prawda nie jestem ani tatusiem, ani tym bardziej bogatym, ale zamierzam kupić Duke'a. Trochę dla swojego syna, a trochę dla siebie. Jak kupię - podzielę się wrażeniami :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Już się tak nie napalajcie, co to za przyjemność jeździć sprzętem który byle golfik na przyśpieszenie weźmie. Dobre to jest jak ktoś ma A1. Ale przesiadanie się na takiego pierdzika z dużego sprzęta to przesada. Do w miarę sprawnego poruszania się po mieście trzeba minimum 30KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Tu chodzi o zwinność i teoretycznie zdolność do wykonywania tricków czyli w zasadzie supermoto dla początkujących. Gdybym miał 200kg klocka to też bym się przesiadł. Niech wypuszczą 250-300ccm i murowany hicior. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaM Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) już wypuscili 200 ccm (Indie malezja) i maja wypuscić 350 na Europę http://www.motofakty.pl/artykul/nowy_ktm_duke_200_nie_dla_europy.html i jeszcze znalazłem coś takiego http://motocykle.autocentrum.pl/motocykle/newsy/maly-lekki-i-dopracowany-ktm-200-duke/ Edytowane 29 Listopada 2011 przez JaM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 KTM Duke 200 w tym roku wypuścili ;-) Wizualnie to samo co 125, ale większa pojemność ;-) Ogólnie w Wawie już widziałem ze 4 Duke'i, z różnymi ludźmi na pokładzie. Sprytnie i fajnie wygląda ;-) Na miasto na pewno spoko, mało pali, zwinne jak cholera. KTM to na pewno też trochę egzotyki, wśród gąszcza Japsów... ;-) Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_A Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam. Mam pytanie odnośnie Ktm duke 125 . Mam już go dłuższy czas i gdy wbiło mi około 6000 km na liczniku pisze : ' Service not reset ' Teraz tak. Czy jest mozliwość samodzielnego zresetowania ? Tak żeby tego napisu nie było. Czy jest konieczna jazda do dealera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.