spiwor Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 http://www.youtube.com/watch?v=t06JhQDWpHw Jak się nauczyć czegoś takiego? Czy zmienia się do tego ciśnienie w oponach? Czy uczestniczy tylny hamulec? Potrzebny jest amor skrętu? Co z kolanami i udami? Jak obciążać podnóżki stopami? Co z przednim heblem? Nie znam się to na razie więcej pytań nie przychodzi do głowy? Bardzo bym prosił o wytłumaczenie jak tępej strzale jak to wykonać krok po kroku. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 http://www.youtube.com/watch?v=t06JhQDWpHw Jak się nauczyć czegoś takiego? Czy zmienia się do tego ciśnienie w oponach? Czy uczestniczy tylny hamulec? Potrzebny jest amor skrętu? Co z kolanami i udami? Jak obciążać podnóżki stopami? Co z przednim heblem? Nie znam się to na razie więcej pytań nie przychodzi do głowy? Bardzo bym prosił o wytłumaczenie jak tępej strzale jak to wykonać krok po kroku. Moze ja specem nie jestem ale kilka pytań można wyjaśnić odrazu :bigrazz: Tylny hamulec nie uczestniczy co najwyżej do zarzucenia moto troche. Przedni hamulec logiczne ze musi byc wcisniety ale na tyle zeby nie zatrzymywac motoru a jedynie go spowalniac. Amor skrętu nie jest potrzebny Ciśnienie raczej nie ma nic do rzeczy tylko żeby za bardzo napompowane nie byly. Kolana i uda co najwyżej moga pomoc w utrzymaniu rownowagi. Jak sie nauczyć?? Dobre pytanie :biggrin: :biggrin: Poprostu trzeba mieć motor przystosowany do tego typu zabaw, próbować próbować i jeszcze raz próbować bo wiedza teoretyczna stanowi malutki procent sukcesu. Motor powinien byc przystosowany do stuntu bo bez gleby sie nie obejdzie a mi byłoby szkoda plastików.Tyle odemnie teraz niech ktoś mądrzejszy cos doda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...