dani472 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 witam może to coś wniesie albo i nie, ale według autodaty kompresja wynosi 11,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 "urzywana glowice zdjeta planuje sie zawsze bez wzgledu co uwazasz i jak swietnie ona przylega." Samochodziarze może i tak robią ale w motocyklach się tak nie robi, planowanie głowicy nie załatwia problemu jej pokrzywienia- proste! Dlatego są limity krzywizn, zwłaszcza w silnikach wielocylindrowych. Co innego tzw zabielenie gdy nie chce sie czyścić powierzchni, ale zabielenie to jest maks 0,05mm. "Ucz się od starszych bo to nigdy nie zaszkodzi a wręcz może pomóc w przyszłości." Uczę sie od starszych- spokojnie:) to na ich doświadczeniu piszę to co piszę. "Jeżeli dla Ciebie 0.75ccm mniej w komorze spalania jednego cylindra w silniku dwucylindrowym nie robi żadnej różnicy to ja nie mam innych pytań." Piotrze albo liczysz na to że ja z matematyki miałem 2, albo ktoś inny miał... Po pierwsze skąd Ci się wzieło, 0,75ccm? Aby o tyle zmniejszyć komorę spalania trzeba splanować głowice w VTR1000 o 0,25mm? Po co aż tyle? Po drugie -0,75ccm to jest tyle co pół długości gwintu świecy , polecam zatem doświadczenie: raz wkręcę cały gwint miernika ciśnienia a raz wkręcę go do połowy (uszczelniając oczywiście), konia z rzędem jeśli wyjdzie 2bary róznicy sprężania:) Mogę nawet dziś zrobić takie doświadczenie. Pisze KONKRETY! "Doradzanie odpalenia takiego silnika jest po prosty zwykłą złośliwością z Twojej strony - podobno jesteś mechanikiem motocykli?" Dla mnie to podejście praktyczne- dopiero jak silnik popracuje to się ciśnienia ustabilizują i będzie można podjąć decyzję. Rozerwania bloku nie widzę w najśmielszych fantazjach- przecież V2 to spięte do kupy dwa single a te mając nawet 800ccm na garze się nie rozpadają. Piszesz bzdury i nawet tego nie sprawdzasz. Nikt nie pisał o rozerwaniu bloku ale praca tak zrobionego silnika szybko wykończy panewki na wale. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Natychmiast do rozbiórki i planowania tej nieruszanej. Nie zapalać nawet na chwilę bo poszarpie i rozwali blok silnika a trochę szkoda. To nie bzdury tylko czysta matematyka i to panu nie chce się tego sprawdzic- policzyć. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 nie wnikając w merytoryczność dyskusji to chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób zostało wyliczone te 0,75ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 To nie bzdury tylko czysta matematyka i to panu nie chce się tego sprawdzic- policzyć. Co ma piernik do wiatraka ? W V2 o rozchyleniu 90 stopni drgania pierwszego i drugiego stopnia naturalnie sie kasuja,taka konfiguracja nie potrzebuje uzycia ciezkiego walu korbowego lub/i walka wywazajacego czy tez wrecz walkow.O ile dobrze pamietam Buell 1125 o rozchyleniu 72 ma ich az trzy. Kartery tez nie musza byc az tak masywne. Uzycie roznych stopni sprezania rozbija ta kompozycje,silnik nie jest na cos takiego zaprojektowany. Wez pod uwaga w tego typu silnikach rozrzut wagi tlokow jest ponizej poziomu 1 grama. nie wnikając w merytoryczność dyskusji to chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób zostało wyliczone te 0,75ccm Silnik ten ma 98 mm tlok.Powierzchnia to 4.9X4.9x3.14=okolo 75cm. Usuwajac 0.1 mm obcinamy walec o takiej tez wysokosci co daje 0.75ccm.Tyle by bylo w przypadku obrobki bloku. W przypadku glowicy tracimy mniej jako ze usuwamy to co jest wewnatrz tzw w koniaczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Moim skromnym zdaniem jeżeli nie wyrówna się ciśnienia między cylindrami to prędzej lub później nastąpi zużycie panewek wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.