Hero Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 No to ql :) Może się okazać że nie będzie tak źle jak myślałeś :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluecard88 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) troche sie wystraszylem po przeczytaniu tego tematu. ja u siebie mam oponki te ktore z fabryki wyjechaly. najgorzej ze i z przodu i z tylu, a bieznik jest jeszcze okolo 60-70% napewno. Moto i zarazem gumy mam z 2002r to pewnie tez do wymiany czy troche przesadzacie ze az taka tragiczna roznica? Ale jak juz cos to na na new sezon ....zawsze jakies pocieszenie heh Edytowane 27 Września 2010 przez bluecard88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 kumpel ma vulcana 2.0 i zamyka tylną oponę - ma poobdzierane wydech i podesty, ale opona ładnie się ściera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 troche sie wystraszylem po przeczytaniu tego tematu. ja u siebie mam oponki te ktore z fabryki wyjechaly. najgorzej ze i z przodu i z tylu, a bieznik jest jeszcze okolo 60-70% napewno. Moto i zarazem gumy mam z 2002r to pewnie tez do wymiany czy troche przesadzacie ze az taka tragiczna roznica? Ale jak juz cos to na na new sezon ....zawsze jakies pocieszenie heh 2002 czyli 9 letnia guma, nie no funfel nófka można śmigać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Przeciez tak stara opona to kartofel i dziwie sie, ze na takich latacie. To, ze felga pogieta, nie znaczy, ze lagi beda krzywe. Rozkrec wszystko, obejrzyj moto dokladnie i wtedy zobaczysz co jest piec. Wiele strat nie ma, wiec dobrze jest, a najwazniejsze, ze jestes caly. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 troche sie wystraszylem po przeczytaniu tego tematu. ja u siebie mam oponki te ktore z fabryki wyjechaly. najgorzej ze i z przodu i z tylu, a bieznik jest jeszcze okolo 60-70% napewno. Moto i zarazem gumy mam z 2002r to pewnie tez do wymiany czy troche przesadzacie ze az taka tragiczna roznica? Ale jak juz cos to na na new sezon ....zawsze jakies pocieszenie heh spotkalem sie z opiniami ze 5-6 lat to max dla opony motocyklowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 To skoro stare takie straszne czemu wcześniej się nie wyglebił. Stare opony mogły pomóc w tej glebie ale bez przesady...zimny asfalt, na zdjęciu widać że brudny(ktoś zwrócił uwagę że to jeszcze nie jest ostateczna warstwa asfaltu), z przodu opona sportowo turystyczna raczej nie z gatunku przyczepnych i do TEGO stara to się zgodze a nie że stara opona to się przewrócił. A Ty tak bronisz tych starych opon bo sam masz stare, co? :D hondzia skąd tyś to ściągnął ??? Nie przejmuj się, to jego tate pisze. Też tu kiedyś bywał, przecież ten gnojek nie umie zdania po polsku sklecić ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) Mam 4letnie (które i tak muszę wymienić w przyszłym sezonie i żeby nie było nie kupuję używek). Też uważam że na takich starych oponach nie należy jeżdzić ale mówienie TYLKO o wieku to po prostu jak gdzieś wyżej napisałem upraszczanie. Ooo mam starą oponę to napewno ona i TYLKO przez jej wiek się wyglebiłem. Nie jeżdziłem na ME330 ale stare modele metzelerów naogół należały do "trwałych" czyli twardych. To w połączeniu z wiekiem mogło pogorszyć sprawę. Ale sądze że jakby miał np.także stare D207 to by utrzymała.Kumpel jeździ na starszych oponach ale sportowy model z przodu i BT45 z tył i naprawdę trzymają, nawet na torze latał ale jak chyba po kupnie miał jakiegoś starego metzelera z tył i Macadama z przodu(albo odwrotnie) to miał problemy ze słabą przyczepnością. Edytowane 28 Września 2010 przez Domel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Ja kupuje na kazdy sezon nowe opony i musze przyznac ze jak bym chcial latac na tych samych dwa sezony to raczej bym sie bal. Zreszta jak zauwarzylem to pod koniec sezonu mam juz oponke wytarta szczegolnie na srodku i delikatne naciecia od jakis szkiel czy cos w tym stylu, wiec wole nie ryzykowac. Cytuj http://drukpoligrafia.com/http://taniafotografia.com/http://fotografslubnykielce.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 wszystko zależy od stylu jazdy i motocykla... na junakach, iżach lataliśmy na naprawdę starych oponach, ale nikt się zbytnio nie składał w zakrętach(choć miałem uskok na kostkowanej oponie), nikt nie palił gumy, a często pękały bo były sparciałe. po prostu pech, szczęście w nieszczęściu że się tak tylko skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romulustorun Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Straty w ludziach: zbite i lekko zdarte lewe kolano (od pasa w dół byłem źle ubrany - zwykłe buty i jeansy. Ocieplacze na kolana trochę pomogły bo kolano było by gorzej zdarte. Skórzana kurtka i rękawice zdały egzamin w 100 procentach) etam, nie tak źle. Ja zdarłem przedwczoraj cały kombinezon, a przyczyną był rozlany olej na łuku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 moge się zapytać jaką praktyke ma 19-latek? ile tysięcy km przejechał? jakie kursy doszkalające ukończył skoro cała wina leży po stronie opony ? iloma motorami jeździłeś? ścigasz sie na torze? mi kiedys w cagivie przednie koło przyblokowało przy 60km/h i też bym leżał jakbym miał z 19 lat, ale praktykę mam tak dużą że udało się wybrnąć, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Dzięki wszystkim za słowa otuchy. Odkręciłem dzisiaj czachę, stelaż elegancko pogięty, lagi wyglądają na proste. Najpierw kupię nową oponę i felgę żeby sprawdzić czy będzie prosto jechał. Owiewkę przy odrobinie szczęścia i umiejętności da radę złożyć do kupy. Silnik zakręcił aczkolwiek chodzi jak traktor i pali się kontrolka oleju. Wyszukałem w internecie żeby na chwilę popuścić filtr oleju aby zleciało go trochę i wtedy wszystko wróci do normy. Elektryka działa w 100%. Jestem dobrej myśli Odnośnie kontrolki oleju w GPZ po glebie - to standard. Zapalała się za każdym razem, gdy leżałem. Jak dodajesz gazu to przygasa lekko, czy cały czas się świeci? U mnie zawsze gasła po kilku sekundach. Długo silnik pracował po przyziemieniu? Gdzieś był temat, że zdarza się, że sie zapowietrzy na amen i wtedy właśnie trzeba z olejem kombinować, spuścić najlepiej i znowu zalać. A że chodzi jak traktor - nie rozszczelnił się wydech od uderzenia? Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Dobre opony w tej chwili to podstawa, po drugie ważne jest ciśnienie, po trzecie rozgrzanie tych opon. wczoraj w barze mialem rozmowe z motocyklistami teoretykami( jak wyjechalem to sobie motocy" szkole suzuki" to sie w glowie niemiesci, ale to osobny temat, jak im wytlumaczylem ze na 2.0atm mozna latac to sie za glowe lapali :banghead: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Odnośnie kontrolki oleju w GPZ po glebie - to standard. Zapalała się za każdym razem, gdy leżałem. Jak dodajesz gazu to przygasa lekko, czy cały czas się świeci? U mnie zawsze gasła po kilku sekundach. Długo silnik pracował po przyziemieniu? Gdzieś był temat, że zdarza się, że sie zapowietrzy na amen i wtedy właśnie trzeba z olejem kombinować, spuścić najlepiej i znowu zalać. A że chodzi jak traktor - nie rozszczelnił się wydech od uderzenia? U mnie to samo z kontrolką. Znałem z forum przypadki zapowietrzenia itp, dlatego odpalałem 3 razy na 1-2s i dopiero za ostatnim razem po przegazówce kontrolka zgasła. Co do chodzenia, jak traktor, to mam nadzieję, że za długo bez ciśnienia oleju nie pracował :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.