swiezak90 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam! Mam nadzieję że któryś z doświadczonych kolegów motocyklistów będzie mógł mi jakoś pomóc lub doradzić. Miałem problem z moto taki że się dławił przy 4 biegu leciał do 120km/h a dalej nie ciągnął trochę podszarpywał. Po kilku poradach i sprawdzeniach wyszło na to że moto dostaję ubogą mieszankę w paliwo czyli padło na gaźniki a dokładnie żeby iglice dać oczko niżej. Ostatnio dałem motorek do serwisu na czyszczenie regulacje i synchro gaźników (przy okazji wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów bo mi trochę olej leciał). Do tej pory latałem z częściowo zakrytymi wlotami powietrza i jeździł w sumie elegancko. Odebrałem moto z nadzieją że wszystko będzie okej a co się okazało że jest prawie tak samo...:( też nie idzie tak jak powinien...na 6 biegu 120km/h i manetka odkręcona na fest i nie idzie w górę...Więc zrobiłem jak poprzednio i zakryłem wlot powietrza i motorek znowu ciągnie dobrze...Trochę jestem zdziwiony... Co to może być innego. Postawmy na świece nie sprawdzałem ich..nie wiem w jakim są stanie..może gdzieś gubi iskrę. Ale myślę sobie tak gdyby to mialo być od świec to przecież zakrycie wlotów też nic by nie pomogło...W najbliższym czasie sprawdzę świece. Ale teraz tak...załóżmy że świece są okej. Co to może być po za tym wszystkim co napisałem..??? Coś poważnego??? :/ Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Proszę o jakieś porady. Z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Jesli masz filtr K&N, srednio tolerowany przez ten model na fabrycznych ustawieniach gaznikow to wymien go na standardowy. pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 rozlaczone doladowanie do gaznikow bedace czescia ukladu doladowania dynamicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry :) Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam! Mam nadzieję że któryś z doświadczonych kolegów motocyklistów będzie mógł mi jakoś pomóc lub doradzić. Miałem problem z moto taki że się dławił przy 4 biegu leciał do 120km/h a dalej nie ciągnął trochę podszarpywał. Po kilku poradach i sprawdzeniach wyszło na to że moto dostaję ubogą mieszankę w paliwo czyli padło na gaźniki a dokładnie żeby iglice dać oczko niżej. Ostatnio dałem motorek do serwisu na czyszczenie regulacje i synchro gaźników (przy okazji wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów bo mi trochę olej leciał). Do tej pory latałem z częściowo zakrytymi wlotami powietrza i jeździł w sumie elegancko. Odebrałem moto z nadzieją że wszystko będzie okej a co się okazało że jest prawie tak samo...:( też nie idzie tak jak powinien...na 6 biegu 120km/h i manetka odkręcona na fest i nie idzie w górę...Więc zrobiłem jak poprzednio i zakryłem wlot powietrza i motorek znowu ciągnie dobrze...Trochę jestem zdziwiony... Co to może być innego. Postawmy na świece nie sprawdzałem ich..nie wiem w jakim są stanie..może gdzieś gubi iskrę. Ale myślę sobie tak gdyby to mialo być od świec to przecież zakrycie wlotów też nic by nie pomogło...W najbliższym czasie sprawdzę świece. Ale teraz tak...załóżmy że świece są okej. Co to może być po za tym wszystkim co napisałem..??? Coś poważnego??? :/ Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Proszę o jakieś porady. Z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi... Pozdrawiam Pod lampą masz wloty powietrza do których zamocowane są 2 gumowe wężyki zbiegające się w filterek (to się chyba nazywa układ clean ale mogę sie mylić).Po pierwsze sprawdż czy wężyki nie są zagięte,po drugie czy filterek nie jest przytkany (niestety nie jest on rozbieralny ale mżna go wyczyscić),sprawdż też węzyk za filterkiem czy nie jest zagięty.Moja 9 miała podobne dolegliwosci i te zabiegi pomogły,więc możesz spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Na "łoko" wyglada ze masz za uboga mieszanke. Dlaczego tak jest to w warsztacie powinni Ci stwierdzic... Wydech masz oryginalny czy jakis przelot? Filtr standard czy K&N? Odpowietrzenie baku drozne? Krucce ssace nie sa popekane? Wezyki na podcisnienia zalozone? Przy pelnym otwarciu przepustnicy za sklad mieszanki odpowiada dysza glowna. Kiedy zawory regulowales? Na poczatek zmien swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 rozlaczone doladowanie do gaznikow bedace czescia ukladu doladowania dynamicznego. To naprawde to, chyba powinien być temat przyklejony dla posiadaczy 6tek, 9tek. Swoją droga co to za serwis? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Filtr mam normalny...wymieniałem w maju i zrobiłem do tej pory jakieś 1200km a w serwisie powiedziano mi że był na prawdę brudny i że wyczyścili..ciekawe dlaczego był już zasyfiały?:/ Wydech jest oryginał robiony na przelot ale widać że jakiś amator coś przy nim kombinował:/ Odpowietrzenie baku chyba okej...krućce chyba też...gdyby były popękane to chyba w serwisie przy czyszczeniu gaźników widzieli by to i by poinformowali (chociaż chust wie). Co do zaworów to nic nie wiem kupiłem go w tym sezonie i to moje pierwsze takie moto więc...:/ Dzisiaj miałem jechać na serwis bo facet powiedział że musi się nim przejechać i zobaczyć co jest..ale troche pogoda nie bardzo..a po weekendowych szaleństwach miałem problemy z chlodnicą oleju i tym sie zajołem (ale już wszystko opanowane). Jutro podjade i pogadam z gościem o tym co piszecie tutaj koledzy. Jak sobie z tym nie poradzą to więcej tam nie jade.... Dzieki za pomocne rady...zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Czy sprawdziles to "doladowanie", czyli weze idace od wlotow powietrza pod lampa do gaznikow ? Czy w trakcie regulacji gaznikow mechanik podniosl ci iglice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 No właśnie nie nic nie sprawdzałem...i chyba w tygodniu nie dam rady bo w łodzi nie mam warunków żeby grzebać przy moto..:/ Czy mechanik podniósł iglice...nie wiem... Powiedział że gaźniki są ustawione tak jak być powinny..no i tyle..i na koniec stwierdził że ten problem nie tkwi w gaźnikach ale nie wie co to może być. Tzn nie to że nie wie bo rozważał wiele rzeczy...ale na oko nie może nic dokładnie stwierdzić. Kazałem żeby mi zrobili gaźniki to zrobili i nic więcej ich nie interesowało. No ale nie ważne i tak trzeba było je zrobić. Ale dowiem się czy podnosił iglicę. Bo tak myślę też że możę rzeczywiście zamiast jeszcze obniżyć to podniósł niby tak jak powinno być a wystarczy może tylko wyregulować właśnie skład mieszanki. Ale ja mogę tylko tak sobie rozmyślać na chłopski rozum bo z doświadczenia i wiedzy w temacie silnika praktycznej i nawet teoretycznej to jestem zielony...dlatego pytam:) Nie ma też co gdybać trzeba sprawdzić podstawowe rzeczy o których tutaj mówimy i jak to nie pomoże...to dalej będę się martwił. Cokolwiek się dowiem nowego to będe pisał. Dzięki pozdro wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Wlasnie iglicami regulujesz sklad mieszanki pow 4 tys obr. Uklad doladowania powietrza tez dziala pozytywnie na max obr silnika. Jezeli jezdzisz z przyslonietymi wlotami powietrza i wszystko jest dobrze to ewidentne ze mieszanka za uboga i trzeba ja wzbogacic. Warto jeszcze zwrocic uwage na stan pudla filtra powietrza, czy jest szczelne i nie bierze lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam ponownie... Na razie jeszcze nic nie ruszałem w moto wezme się za to w weekend w garażu..;) ale mam takie pytanko...co do tego doładowania dynamicznego. Jak to wygląda??? Bo zajrzałem pod zegary (ale nie rozbierałem moto) i tam są kable od elektryki..no ale pod lampą nie widać żadnych przewodów od powietrza co by szły do gaźników..chyba że tego w ten sposób sie nie dojrzy i trzeba rozebrać motorek. Widać wloty ale te dwa duże co rozchodzą sie na boki i przez rame idą do silnika...czy to o tym mowa???:D heh ??? bo już sam kurcze nie wiem... Jeśli wyda Wam się to pytanie głupie to sory ale sami wiecie jestem początkujący i chce wiedzieć o moim moto jak najwięcej i staram sie tego uczyć ale w sumie najważniejsze jest to żeby na nim śmigać..he:) Z góry wielkie dzięki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Tak chodzi o te wloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam Jeżeli gaźniki były dobrze wyregulowane to obstawiał bym na filterek powietrza ,a mianowicie to że jest on suchy a w tym modelu występuje w postaci gąbkowej która ażeby spełniała swoje rolę musi być odpowiednio nawilżona olejkiem(Nowy jak się kupuje jest suchy).Jeżeli po wyjęciu filterka okaże się że jest suchy po prostu naoliwkuj go i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Ooo..dzięki za info..nie słyszałem o tym...Sprawdzę to też i zrobie jak mówisz. Zobaczymy.. Jeśli chodzi o te wloty to wygląda że jest okej...wygląda:) Wszystko okaże się po weekendzie...zrobie i sprawdzę co będę umiał..a później dalej będę pytał. Dzięki wszystkim..Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 ale mam takie pytanko...co do tego doładowania dynamicznego. Jak to wygląda??? Bo zajrzałem pod zegary (ale nie rozbierałem moto) i tam są kable od elektryki..no ale pod lampą nie widać żadnych przewodów od powietrza co by szły do gaźników..chyba że tego w ten sposób sie nie dojrzy i trzeba rozebrać motorek. Widać wloty ale te dwa duże co rozchodzą sie na boki i przez rame idą do silnika...czy to o tym mowa???:D heh ??? bo już sam kurcze nie wiem... Jeśli wyda Wam się to pytanie głupie to sory ale sami wiecie jestem początkujący i chce wiedzieć o moim moto jak najwięcej i staram sie tego uczyć ale w sumie najważniejsze jest to żeby na nim śmigać..he:) Z góry wielkie dzięki. pozdrawiam Te elementy o których mowa wyżej rzeczywiście wyglądają jak "filterek paliwa" z trójnikiem z wężykami ok.fi 8-10mmm.Znajdują się centralnie pod lampą przednią, napewno widać to od dołu owiewki. Dodatkowo jak patrzysz na wlot powietrza od przodu to powinny z tych dużych wlotów wystawać właśnie te wężyki, które połączone są z gaźnikami.Jeżeli tego nie masz to napewno cały ten układ RAM AIR jest niekompletny to było coś ostro kombinowane. Prawdopodobnie nie będziesz mógł poprawnie wyregulować gaziorów. Ściągnij sobie serwisówke albo fiszki,tam masz wszystko pokazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.