Skocz do zawartości

ktokolwiek wie, co motorkowi dolega (obroty)??


kacpeer22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widziałem takiego tematu tylko jakieś wzmianki, które prawie otarły sie o mój temat . Pomocy z nikąd, i sam tak kombinuję co to może być . Taką już kupiłem. Niewiem dlaczego sie dławi , zawsze na 4 tys ,czasami skoczy na więcej ale na krótko .Po odpaleniu jakiś czas jest ok, ale to też nie zawsze . Może filmik komuś coś podpowie ,www.youtube.com/watch?v=Oehk7NAjcJo .Szerokości dla tych co osiagają pełną moc. www.youtube.com/watch?v=Oehk7NAjcJo

Edytowane przez kacpeer22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szynszyll - wkręca sie na 4 tyś i nie chce iść dalej , jak go zgaszę i przy odpalaniu mam gaz lekko odkręcony to wkręca sie normalnie. Co do synchro to jest ok , świece kable sprawne ,było coś z exup ale go odpiąłem z linek . Czy jest on ustawiony czy nie to i tak nie ma znaczenia moje moto go nie wykrywa :bigrazz:. Myślałem że może pompa za mało podaje i już nie zdąża , ale jest czysta i zawsze ją słychać , mechanik powiedział że to nie jest przyczyna . Oczywiście pytałem co jest , to powiedział skład mieszanki i wysłał na analizator spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szynszyll - wkręca sie na 4 tyś i nie chce iść dalej , jak go zgaszę i przy odpalaniu mam gaz lekko odkręcony to wkręca sie normalnie. Co do synchro to jest ok , świece kable sprawne ,było coś z exup ale go odpiąłem z linek . Czy jest on ustawiony czy nie to i tak nie ma znaczenia moje moto go nie wykrywa :bigrazz: . Myślałem że może pompa za mało podaje i już nie zdąża , ale jest czysta i zawsze ją słychać , mechanik powiedział że to nie jest przyczyna . Oczywiście pytałem co jest , to powiedział skład mieszanki i wysłał na analizator spalin

 

Wypada wpierw naprawić zawór EXUP a potem ponownie sprawdzić jak pracuje silnik pod obciążeniem.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór exup czy ma założone linki i naciagniete czy ma je zdjęte to dla motorka nie ma znaczenia, tak samo sie zachowuje . Kręci sie do 4 tyś i więcej nie chce. No chyba że go zaskoczę akcją gaszenia. Pod obciążeniem jak go zgaszę , to po odpaleniu wkręca sie ładnie przyspieszając, ale tylko do 8 tyś {jakby brak paliwa }i można go kręcić tylko do 4 tyś znów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz cały czas zamknięty exup (objaw jakbyś miał przytkany wydech i to jest przyczyna). Ściągnięcie linek nic nie da, bo przy zaworze jest sprężyna, która go zamyka. Możesz go otworzyć i sposobem podwiesić. Sprawdź silniczek zaworu czy się kręci po ściągnięciu linek i kręceniu manetką. Jeżeli nie, sprawdź instalację, w najgorszym przypadku padł silniczek lub moduł. Może być też zapieczony sam exup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz cały czas zamknięty exup (objaw jakbyś miał przytkany wydech i to jest przyczyna). Ściągnięcie linek nic nie da, bo przy zaworze jest sprężyna, która go zamyka. Możesz go otworzyć i sposobem podwiesić. Sprawdź silniczek zaworu czy się kręci po ściągnięciu linek i kręceniu manetką. Jeżeli nie, sprawdź instalację, w najgorszym przypadku padł silniczek lub moduł. Może być też zapieczony sam exup.

 

 

wlasnie tez o tym myle jesli sie wkreca tylko do 4 to tak jak by byl gdzies przytkany mialem to samo przy wydechu jak sobie sam robilem i dalem za maly otwor wylotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

dziwne znalazłem ostatnio , przyglądałem się mojemu silniczkowi od exup-a i stwierdziłem że jak przekręcę kluczyk to się kręci bez przerwy , jest jakiś luzny w środku i słychać trykanie jakby jakieś trybiki przeskakiwały. Myslałem że ma za zadanie ułożyć zawór i czekać na dodanie gazu . Mój po ponownym zdjęciu linek kręci sie dookoła, wraca i tak bez końca . Jak jest po odpaleniu to nie wiem bo wtedy motorek drżu i nie czuje czy silniczek sie kręci . POZDRAWIAM WSZYSTKICH CO POPISALI ODPOWIEDZI ORAZ TYCH CO O MYM PROBLEMIE MYŚLELI ,{ostatnia wizyta u doktorka - świece , filtry, olej, czyszczenie gażników , poziom paliwa , zaplon , synchro} he a moto i tak do setki jedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko to problem tkwi w EXUPIE. Musisz zrobic ten silniczek lub go wymienic, zajze do swojego FZR i napisze jak dokladnie to powinno dzialac. Na pewno nie powinien sie krecic przez caly czas tylko delikatnie otwierac zawor wraz ze wzrostem obrotow. Jezeli odczepiles linki to zawor przez caly czas jest zamkniety i moto sie dusi. Przypomne ze EXUP powinno sie regulowac co jakies 10 tys bo inaczej bedzie widoczny spadek mocy na dole obrotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...