tadeo Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Wiesz moze sie myle ale chyba statystyki o tl 1000 mowia same za siebie, chlopak chce kupic pierwsze moto dlatego napisalem ze v-ka chyba nie bedzie dobrym rozwiazaniem, przy redukcji do winkla potrafi kolo zablokowac: nawet niepozorna sv 650. Stary, blokujące się koło przy redukcji to nie wina moto czy układu silnika, tylko zwyczajny błąd kierownika moto. Jak się nie patrzy na obroty, to tak się dzieje. Myślisz, że w rzędówce tak się nie może stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) Bombki - GS500 jest chyba lżejszy od CB - może dlatego w moich wspomnieniach lepiej mi się nim jeździło. Ja bym się jeszcze zastanowił nad wersją "N" - nauka jazdy na motocyklu kosztuje, więc nie chciałbym ponosić kosztów owiewek. Crashpady osłonią silnik i ramę (zazwyczaj) , ale plastiki pękają (zazwyczaj) :bigrazz: Jakiegokolwiek dokonasz wyboru - miłego i satysfakcjonującego jeżdżenia. (...)Nie gadajcie bzdur. Jakies litry i 900tki na poczatek. Potem ludzie (...) jezdza jak ostatnie piz*y, bo sie boja wlasnego motocykla.(...) Ooooooo...... Właśnie :biggrin: IMO: "Nie pojemność, Dyno, K&N, lecz umiejętność winklowania szczera Zrobi z ciebie MOTOBAJKERA" Miałem już okazję "objeżdżać" na winklach na mojej SV kolegów na mocniejszych sprzętach, GSem500 też mi się trafiało. A taki ze mnie pożeracz winkli jak z koziej dupy trąba. Ok - na prostej mnie doganiali. Dlatego zmieniłem na 3/4 :icon_mrgreen: . Wiesz moze sie myle ale chyba statystyki o tl 1000 mowia same za siebie, chlopak chce kupic pierwsze moto dlatego napisalem ze v-ka chyba nie bedzie dobrym rozwiazaniem, przy redukcji do winkla potrafi kolo zablokowac: nawet niepozorna sv 650. Tak jak napisał Tadeo - taki błąd możesz zrobić na każdym motocyklu (chyba że masz antyhoopa). Zaczynałem od SV650 i jestem bardzo szczęśliwy, że ją miałem. Początkowo mnie mocno przestraszyła, ale potem było już tylko rewelacyjnie. A co do TLa, to demonizować go nie należy. Ale polecanie go na pierwszy moto to już głupota. A tak przy okazji - bumet - Twoje pomysły (...)przeciez nie musisz manetki do konca krecic a jak za duzo mocy to przeciez zawsze mozna ja zdlawic, a jak juz bedzie za malo to poprostu odblokowac.Nie jeden litr lepiej sie prowadzi jak 600tka ubawiły mnie aż po moje wydepilowane pachy :wink: Edytowane 8 Września 2010 przez Kirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumet Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Widze ze temat zaczyna troche odbiegac od tresci:) Tak jak koledzy wyzej pisali kazdy moto moze nadawac sie na pierszy tylko trzeba miec w bance poukladane i wiedziec kiedy przestac bo przeciez nawet na 125 mozesz dwa piruety zrobic, po drugie zastanow sie tez nad serwisowaniem bo nie trudno jest kupic tanie moto a pozniej serwisowac za gruba kase. Moj pierwszy moto to Kawasaki ER5, i powiem szczerze ze jezdzilem nim 2 lata bez zadnych wiekszych problemow, oczywiscie powymienialem lozyska w kolach, w glowce ramy itp, pamietaj ze duzo ludzi bedzie krytykowac twoje plany na przyszle moto czy to bedzie CB ER czy GS kazdy z nich ma swoje wady i zalety, nie ma bezawaryjnego sprzeta. Ja akurat nie kierowalem sie zaletami i wadami tylko wygladem i cena. Odbiegajac od tematu to faktycznie w kazdym moto na upartego mozna zablokowac kolo redukcja, ale np. w ER5 nigdy mi sie to nie udalo i podejzewam ze w CB czy GS jest podobna sytuacja, dlatego moze warto by wyeliminowac taka sytuacje i kupic sobie spokojnego wygodnego nakeda przy ktorym sam sobie mozesz grzebac w niedzielne popoludnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Odbiegajac od tematu to faktycznie w kazdym moto na upartego mozna zablokowac kolo redukcja, ale np. w ER5 nigdy mi sie to nie udalo i podejzewam ze w CB czy GS jest podobna sytuacja, dlatego moze warto by wyeliminowac taka sytuacje i kupic sobie spokojnego wygodnego nakeda przy ktorym sam sobie mozesz grzebac w niedzielne popoludnia. Stary, ogarnij się zanim napiszesz taką głupotę! Nie udało ci sie zablokować, bo nie zbijałeś biegu przy bardzo wysokich obrotach. Model nie ma tu żadnego znaczenia. Choć ja zawsze podkreślam w przypadku pierwszego motocykla, że nie moc jest jedyną wykładnią i czy odkręcisz czy nie, ale łatwość prowadzenia, reakcje na dohamowania w zakręcie, wybaczanie błedów nowicjusza. Niestety sportowy LYTER nie wybaczy żadnych pomyłek. Ot i cała filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Bandziorek Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 No i nawet troszke z techniki jazdy w tym temacie mozna sie dowiedziec :clap: nie straszmy chłopaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekU Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-M2078045.html mój gs myśle że warty obejrzenia jestem z lubelskiego wiec niedaleko od stolicy, zadzwoń może sie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Bandziorek Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Na zdjeciach wyglada ladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Jednak juz teraz sprzedaje motocykl. Mialem klienta na wiosne, wiec jesli nie bedzie chetny na kupno teraz to moge opchnac. Moto technicznie igla. Po wymianie wszystkich plynow, olejow (zarowno w silniku jak i lagach Repsol), klokow przod tyl, filtrow, nowe swiece, po wszystkich regulacjach gaznikow, zaworow etc. Alarm, podgrzewane manetki, licznik biegow, a nawet wylacznik podswietlenia tablicy :bigrazz: . Bez zadnego wkladu finansowego. Za to wyglad jest sredni, ale nie jakis odpychajacy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombki Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Jednak juz teraz sprzedaje motocykl. Mialem klienta na wiosne, wiec jesli nie bedzie chetny na kupno teraz to moge opchnac. Moto technicznie igla. Po wymianie wszystkich plynow, olejow (zarowno w silniku jak i lagach Repsol), klokow przod tyl, filtrow, nowe swiece, po wszystkich regulacjach gaznikow, zaworow etc. Alarm, podgrzewane manetki, licznik biegow, a nawet wylacznik podswietlenia tablicy :bigrazz: . Bez zadnego wkladu finansowego. Za to wyglad jest sredni, ale nie jakis odpychajacy ;-) jimi możesz na priva podać cenę jaka by Cię interesowała? co masz na myśli pisząc, że wygląd średni, moze jakieś fotki wrzucisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumet Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Tak jak pisalem wczesniej link do Kawasaki ER 5 http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2220743 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombki Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 co sądzicie o tych motocyklach? któryś jest warty głębszego zainteresowania? ten drugi wydaje się całkiem niezłym egzemplarzem, podobno jest to jeden z lepiej utrzymanych GS-ów w mazowieckim http://allegro.pl/suzuki-gs-500-f-2007r-cb...1231111973.html http://otomoto.pl/suzuki-gs-gs-500-f-M2212097.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mx-wulkan Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Na pierwsze moto polecam CBF 600 S http://forum.motocyklistow.pl/Sprzedam-HON...ok-t136418.html Przypadkiem mam taka na sprzedaz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombki Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 kupiłem mój pierwszy motocykl;) temat można zamknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombki Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Ten drugi. i ten drugi kupiłem:) http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=6446' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Heh Yuby - zaczniesz dorabiać jako wróżbita :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.