Skocz do zawartości

pierwszy motoocykl kupię


bombki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz moze sie myle ale chyba statystyki o tl 1000 mowia same za siebie, chlopak chce kupic pierwsze moto dlatego napisalem ze v-ka chyba nie bedzie dobrym rozwiazaniem, przy redukcji do winkla potrafi kolo zablokowac: nawet niepozorna sv 650.

 

Stary, blokujące się koło przy redukcji to nie wina moto czy układu silnika, tylko zwyczajny błąd kierownika moto.

Jak się nie patrzy na obroty, to tak się dzieje. Myślisz, że w rzędówce tak się nie może stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombki - GS500 jest chyba lżejszy od CB - może dlatego w moich wspomnieniach lepiej mi się nim jeździło. Ja bym się jeszcze zastanowił nad wersją "N" - nauka jazdy na motocyklu kosztuje, więc nie chciałbym ponosić kosztów owiewek. Crashpady osłonią silnik i ramę (zazwyczaj) , ale plastiki pękają (zazwyczaj) :bigrazz:

 

Jakiegokolwiek dokonasz wyboru - miłego i satysfakcjonującego jeżdżenia.

 

(...)Nie gadajcie bzdur. Jakies litry i 900tki na poczatek. Potem ludzie (...) jezdza jak ostatnie piz*y, bo sie boja wlasnego motocykla.(...)

Ooooooo...... Właśnie :biggrin:

IMO: "Nie pojemność, Dyno, K&N, lecz umiejętność winklowania szczera

Zrobi z ciebie MOTOBAJKERA"

Miałem już okazję "objeżdżać" na winklach na mojej SV kolegów na mocniejszych sprzętach, GSem500 też mi się trafiało. A taki ze mnie pożeracz winkli jak z koziej dupy trąba. Ok - na prostej mnie doganiali. Dlatego zmieniłem na 3/4 :icon_mrgreen: .

 

Wiesz moze sie myle ale chyba statystyki o tl 1000 mowia same za siebie, chlopak chce kupic pierwsze moto dlatego napisalem ze v-ka chyba nie bedzie dobrym rozwiazaniem, przy redukcji do winkla potrafi kolo zablokowac: nawet niepozorna sv 650.

Tak jak napisał Tadeo - taki błąd możesz zrobić na każdym motocyklu (chyba że masz antyhoopa). Zaczynałem od SV650 i jestem bardzo szczęśliwy, że ją miałem. Początkowo mnie mocno przestraszyła, ale potem było już tylko rewelacyjnie. A co do TLa, to demonizować go nie należy. Ale polecanie go na pierwszy moto to już głupota.

 

A tak przy okazji - bumet - Twoje pomysły

(...)przeciez nie musisz manetki do konca krecic a jak za duzo mocy to przeciez zawsze mozna ja zdlawic, a jak juz bedzie za malo to poprostu odblokowac.Nie jeden litr lepiej sie prowadzi jak 600tka
ubawiły mnie aż po moje wydepilowane pachy :wink: Edytowane przez Kirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze temat zaczyna troche odbiegac od tresci:)

 

Tak jak koledzy wyzej pisali kazdy moto moze nadawac sie na pierszy tylko trzeba miec w bance poukladane i wiedziec kiedy przestac bo przeciez nawet na 125 mozesz dwa piruety zrobic, po drugie zastanow sie tez nad serwisowaniem bo nie trudno jest kupic tanie moto a pozniej serwisowac za gruba kase.

 

Moj pierwszy moto to Kawasaki ER5, i powiem szczerze ze jezdzilem nim 2 lata bez zadnych wiekszych problemow, oczywiscie powymienialem lozyska w kolach, w glowce ramy itp, pamietaj ze duzo ludzi bedzie krytykowac twoje plany na przyszle moto czy to bedzie CB ER czy GS kazdy z nich ma swoje wady i zalety, nie ma bezawaryjnego sprzeta. Ja akurat nie kierowalem sie zaletami i wadami tylko wygladem i cena.

 

Odbiegajac od tematu to faktycznie w kazdym moto na upartego mozna zablokowac kolo redukcja, ale np. w ER5 nigdy mi sie to nie udalo i podejzewam ze w CB czy GS jest podobna sytuacja, dlatego moze warto by wyeliminowac taka sytuacje i kupic sobie spokojnego wygodnego nakeda przy ktorym sam sobie mozesz grzebac w niedzielne popoludnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiegajac od tematu to faktycznie w kazdym moto na upartego mozna zablokowac kolo redukcja, ale np. w ER5 nigdy mi sie to nie udalo i podejzewam ze w CB czy GS jest podobna sytuacja, dlatego moze warto by wyeliminowac taka sytuacje i kupic sobie spokojnego wygodnego nakeda przy ktorym sam sobie mozesz grzebac w niedzielne popoludnia.

 

Stary, ogarnij się zanim napiszesz taką głupotę!

Nie udało ci sie zablokować, bo nie zbijałeś biegu przy bardzo wysokich obrotach. Model nie ma tu żadnego znaczenia.

 

Choć ja zawsze podkreślam w przypadku pierwszego motocykla, że nie moc jest jedyną wykładnią i czy odkręcisz czy nie, ale łatwość prowadzenia, reakcje na dohamowania w zakręcie, wybaczanie błedów nowicjusza.

Niestety sportowy LYTER nie wybaczy żadnych pomyłek. Ot i cała filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak juz teraz sprzedaje motocykl.

Mialem klienta na wiosne, wiec jesli nie bedzie chetny na kupno teraz to moge opchnac.

Moto technicznie igla. Po wymianie wszystkich plynow, olejow (zarowno w silniku jak i lagach Repsol), klokow przod tyl, filtrow, nowe swiece, po wszystkich regulacjach gaznikow, zaworow etc. Alarm, podgrzewane manetki, licznik biegow, a nawet wylacznik podswietlenia tablicy :bigrazz: . Bez zadnego wkladu finansowego.

Za to wyglad jest sredni, ale nie jakis odpychajacy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak juz teraz sprzedaje motocykl.

Mialem klienta na wiosne, wiec jesli nie bedzie chetny na kupno teraz to moge opchnac.

Moto technicznie igla. Po wymianie wszystkich plynow, olejow (zarowno w silniku jak i lagach Repsol), klokow przod tyl, filtrow, nowe swiece, po wszystkich regulacjach gaznikow, zaworow etc. Alarm, podgrzewane manetki, licznik biegow, a nawet wylacznik podswietlenia tablicy :bigrazz: . Bez zadnego wkladu finansowego.

Za to wyglad jest sredni, ale nie jakis odpychajacy ;-)

jimi możesz na priva podać cenę jaka by Cię interesowała? co masz na myśli pisząc, że wygląd średni, moze jakieś fotki wrzucisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o tych motocyklach? któryś jest warty głębszego zainteresowania? ten drugi wydaje się całkiem niezłym egzemplarzem, podobno jest to jeden z lepiej utrzymanych GS-ów w mazowieckim

 

http://allegro.pl/suzuki-gs-500-f-2007r-cb...1231111973.html

http://otomoto.pl/suzuki-gs-gs-500-f-M2212097.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...