Skocz do zawartości

INTRUDER VS1400 trochie pytan do użytkownikow


pino
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem VS 1400 przez 5 lat i powiem szczerze....nic nie trzeba było robić pod względem silnika , są to silniki dopracowane perfekcyjnie biegi super pracują a co do prowadzenia to powiem od siebie że kupująć takie motocykle to jazda powinna być rekreacyjna 90-110km/h a nie po 150km/h jeżeli komuś brakuje takiej prędkości to niech kupi sobie ścigacza...Pozdrawiam. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 10 miesięcy temu...

Mam FZR600 i tylko do Poznania kawalek :D

A wracajac do intrudera to jestem b. ciekaw bo to wymazony moto mojego kolegi zaden z nas nigdy nie jezdzil takim natomiast coraz czesiej dochodza nas taki dziwne negatywne opinie. No i chrom ponoc odpada w starszych modelach. :?

 

to nie od starości odpadają chromy, ale od prędkości

tak juz jest i trzeba sie z tym pogodzić

w czarnych chromy odpadaja prędzej bo są szybsze niż np czerwone.

 

Potrzebuje podpowiedzi w sprawie różnicy miedzy cztero a pięcio biegową skrzynią w vs 1400 zakupiłem z cztero biegową z 96 roku nieswiadomie zrobiłem zakup bo byłem pewien żewtym roczniku jest piątka

 

wskocz se tu skarbnica wiedzy

http://forum.intruderpolska.pl/

a jeśli masz czterobiegową to powinieneś się cieszyć :-P

Edytowane przez all1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje podpowiedzi w sprawie różnicy miedzy cztero a pięcio biegową skrzynią w vs 1400 zakupiłem z cztero biegową z 96 roku nieswiadomie zrobiłem zakup bo byłem pewien żewtym roczniku jest piątka

 

Adaś trafiło ci sie jak ślepej kurze ziarno :)

 

pozdr. :)

Serwis Motocyklowy & Custom

MOD BIKE CHOPPERS

www.modbikechoppers.pl

tel. 500-369-396 mroowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich chopperowcow! W planach mam zakup pierwszego motoru i jako, ze mam 194cm wzrostu i ponad setke na wadze nielatwo bylo mi wybrac pierwszy motor biorac pod uwage moje gabaryty. Wybor padl na Intruza 1400. W zwiazku z tym mam kilka pytan do posiadaczy lub znawcow tematu.

 

1. O ile mi wiadomo Intruz ma 4 biegowa skrzynie, natomiast roczniki od 92 wzwyz maja 5 biegowa skrzynie, ktora bedzie lepsza?

2. Czy kierowac sie zasada im nowszy tym lepszy, czy jest jakis przedzial lub konkretny rocznik, na ktorym warto skupic uwage?

3. Ostatnie pytanie dotyczy podrozy z partnerka i bagazami. Jak wyglada komfort jazdy na dluzszych trasach +1000km i czy nie muli, gdy sprzet jest obladowany.

Dzieki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam!!

Edytowane przez Conor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odejście ma, nawet w 2 osoby. Ale turystykiem nie jest ze względu na udźwig. Ważysz ponad setkę + pasażerka ile? 70? Na bagaże zostaje niewiele. Weekendówka. Bo sakwy, kufry, mocowania można dorobić, nie o to chodzi, że fabycznie jest goły, O przystosowaniu do turystyki świadczą cyferki w dowodzie rejestracyjnym 470kg max udźwigu - 265kg masa własna = 205kg (tyle zostaje). Nowsze roczniki mają nazwę Boulvarde (Bulwarówka?) i to jest uczciwa nazwa. Ale można spokojnie nim jeździć, niezły wariat :) dla porównania Harleje mają ~50kg więcej, wezmą spokojnie ponad ćwierć tony na pokład. Pierwsze dadzą znać o sobie zawieszenia na Polskich dziurach i pod pełnym obciążeniem. Opony mają oznaczenia udźwigu wystarczy luknąć. Ale jest to ciekawy wybór i warto go rozważyć. Jak zainwestujesz w zawiasy albo kupisz już przerobionego to da sie jeździć. Solo jest boski :crossy: skrzynia 5 w nowszych rocznikach jest lepsza w trasy ( i tak brakuje 6). Przy tym wzroście będzie mały więc obowiązkowo zestaw sety/podnóżki wydłużające do przodu. Robiłem nawet dłuższe trasy czternastką nawet po kilka tysi ale to hardcore, masaż dupy i latanie po rowach. Zaraz wjadą tu trole co robią w sezonie tyle co ja czasem w weekend ;) waże stówe, laski nie mają letko z tyłu i bagaż jest redukowany najczęściej do śpiwora i Jacka Danielsa. Żelasko i pumeks zostają w domu.

Jakie inne opcje rozważasz?

Edytowane przez J.Pastor

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pastorze, dzięki za odpowiedź, nieźle się uśmiałem pod koniec :biggrin: Tak naprawdę to wszystkie poprzednie opcje odpadły- poza hondą shadow vt1100- ze względu na mały silnik (intruder m800 2005 w górę) bądź typ motocykla- brałem pod uwagę cruisery, ale chopper to chopper a ta sunia ma charakter, wygląd i dźwięk silnika. Przemawia do mnie cena i bezawaryjność, a co do przeróbki zawieszenia to jeśli będzie trzeba to w swoim czasie to zrobię, a póki co moja luba przyzwyczajona jest do twardego, także problem z głowy :biggrin: A co do dłuższych wypraw, to aż tak dupsko masuje? W grę wchodzą wojaże po całej europie i może jeszcze dalej, także to jest jeden z najważniejszych wyznaczników.

 

Chyba, że masz jakieś ciekawe propozycje biorąc pod uwagę wszystkie w/w czynniki, chętnie wysłucham. Kwota jaką chcę przeznaczyć na motor to góra 20 tysięcy. Dzięki i pozdrawiam!!

Edytowane przez Conor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny budżet, gratuluję! W tych pieniądzach kupisz bez problemu VS1400 i jeszcze zostanie na przeróbki.

Tylny zawias wymiana ~1000zł zależy jak trafisz (raczej konieczność), na przednim zawiasie możesz przyoszczędzić korekta/poprawa 0zł (jedynie know how dobry serwis), poprawa/wymiana przedniego hamulca ~300zł, komplet Avonów ~ 1000zł (polecam), korekta słynnej japońskiej instalacji elektrycznej 15zł (o ile nie padł już regler). Ceny podaje orientacyjne za części jeżeli wszystko sam robisz.

Kanapy w starszych wersjach są bardziej czoperowate i najwygodniejsze, w Boulvardach są średnio wygodne ale mocowania są te same i wymiana jest banalnie prosta (ew. różnice w kwesti oparcia).To takie uwagi ogólne, mną sie nie sugeruj bo nie mam kanapy robiłem kiedyś sprzęt na wystawe i tak już zostało, do tego krótki zawias beton i te kaemy u mnie są x2 i anal destruction. Mam czasem odpały, że gdzieś wyskocze w piątek na chwile a wracam za tydzień zryty jak dziwka po szychcie i akurat jest olej do wymiany :)

Czternastka jest ciężka i stabilna (plus), wali sie troche na boki w manewrach, parkingi, nawroty te sprawy.

Kupować z głową i jeździć :crossy:

 

Możesz też poszukać tematów "motor dla dużego" , "motor dla wysokiego" bo były takie na forum (szukajka na górze po prawej), może niekoniecznie czopery ale poczytasz troche sobie.

Edytowane przez J.Pastor

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim napisałem temat przeleciałem te wątki na forum i wydaje mi się to jedyną konrketną opcją na początek. Mechanikiem nie jestem, więc lepiej będzie jak oddam to w ręce jakiegoś profesjonalnego serwisu i tu pytanie czy panowie z kluczem zainstalują mi tam wszystko jak im powiem, że chcę nowy zawias itd? Serwis to serwis, ale lepiej żebym wiedział czego konkretnie chcę żeby nie wcisnęli mi jakiegoś gówna. A tak notabene to świeży jestem jeśli chodzi o motory i mechanikę motocyklową więc nie do końca chwyciłem wszystkiego co napisałeś :biggrin: -to apropos wymiany części.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich chopperowcow! W planach mam zakup pierwszego motoru i jako, ze mam 194cm wzrostu i ponad setke na wadze nielatwo bylo mi wybrac pierwszy motor biorac pod uwage moje gabaryty. Wybor padl na Intruza 1400. W zwiazku z tym mam kilka pytan ...................

 

 

 

kup sobie to co Ci się podoba , byle z najlepszej ręki , sprawne technicznie , ty nawet nie będziesz wiedział dlaczego źle się intruz prowadzi i czy zawias jest za miękki i dlaczego są gumowe lagi .

 

musisz swoje przejechac by wiedziec co chcesz i co sie podoba i dlaczego ,

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

W Białymstoku jest Intruder do kupienia. Znam ten motocykl i jego właściciela. Moto jest w niezłym stanie, serwisowane przez właściciela. Jeździłem nim. Jest fun! Na Alle... można moto namierzyć.

Ja jeżdżę Hondą i sobie chwalę, ale zazdroszczę przyśpieszenia i hamulców Intruzowi.

Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Temat stary ale odwietrze :) od jakiś 6 tyś km mam 14stke. na początku zrobiłem gaźniki ,poziomy paliwa i regulacje. na trasie 600km spalił mi równe 5l przy plecaku i torbach na trasę a nie jechałem wolno bo goniłem ojca na k1200lt czyli średnio na autostradach 130 140. jazda bez szyby z szeroką kierownicą przy 160 to katorga kolana odrywa od motocykla. śmieszy mnie jak czytam ze wasze 14 śmigają po 180 gdzie prędkość maksymalna fabryczna dla intruza to 160 :) . udało mi sie na trasie dobić do 160 . na tej samej trasie dolałem odpowiednia ilość specyfiku do czyszczenia dysz i wzbogacenia mieszanki prędkość skoczyła z 160 do 180km/h czyli 20 więcej niż fabryka pozwala. intruz zawsze pali idealnie nie ma opcji ze zapala jeden gar później drugi , takie przypadki to miałem w Vx800 ( prawie ten sam silnik co w małych intruzach tyle ze zmienione wałki rozrządu i moc koło mocy 14 ). intruz jest niezawodny. choć teraz przydało by sie zmienić membranę 1 gaźnika bo ma 4 dziury i nie pali za równo na wolnych i czasem prychnie mimo tego nie narzekam. najwyższa temperatura oleju jaką udało mi sie załapać to 76C , założyłem termometr elektroniczny z ładowaniem bo miałem wrażenie ze sie grzeje. hamulce przód słabe .. spowalniacze raczej. pięknie sie kładzie w ciasne zakręty choć to kwestia wprawy. odejście jak wiecie .. tylna kanapa po dodaniu gazu jak by cie ktoś w dupę kopnął ;). intruza idzie postawić na koło przy gwałtownym dodaniu gazu , palenie opon na starcie tez żaden problem 113Nm przy 2 tyś obr robi swoje :). intruz z roku 93 silnik 5 biegowy. dodane podkładki pod sprężyny sprzęgło bo sie obślizgiwało i występował efekt dźwiękowy konia ;)
mój intruz

Edytowane przez Dave1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam;

 

Ciekaw jestem czy jeszcze ktoś z posiadaczy "czternastki" jeszcze zagląda na Forum - ale jeśli tak, to mam pytanie;

Panowie - czy ktoś z Was przerabiał temat przezroczystej pokrywy sprzęgła do VS? Ja noszę się z myślą zrealizowania takiego projektu (od zeszłego sezonu nawiasem mówiąc - lecz troszkę się to odwlekło w czasie).

Jeśli ktoś miałby jakieś sugestie to chętnie przyjmę wszelkie rady;

 

Pozdrawiam;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cholerę przeźroczysta pokrywa sprzegła ?

Z takiego samego powodu, dla którego montuje się szeroką kierownicę, pusty wydech, bądź przemalowuje zbiornik...........................bo komuś się to podoba i chciałby mieć coś takiego w swojej maszynie (a mnie się akurat wirujące za szybką sprzęgło bardzo podoba) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...