Greedo Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam. Mój znajomy ma problem z Hondą VFR 750. Kupowaliśmy ją razem i tego problemu nie było, ja nią jeździłem i wszystko działało idealnie. Po paruset metrach jakie on zrobił (wcześniej jego znajomy odbierał ode mnie ten motocykl) nie mógł nagle wrzucić 3 biegu. Przy wyższych obrotach jest opór i bieg nie wchodzi, przy niższych obrotach wchodzi. Co to może być, bo on ma na oku silnik do kupienia i jeśli to poważna awaria to pewnie go kupi. Ja nie mam możliwości teraz przejechać się tym motocyklem żeby samemu to sprawdzić, ale miłe byłyby sugestie co dokładnie przy takich objawach może być uszkodzone. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jesli cena jest dobra, niech kupuje - jakiekolwiek uszkodzenie skrzyni to spore pieniadze, a tutaj wyglada to co najmniej na krzywy / zuzyty wodzik. Pewien jestes ze kolega biegi zmienia prawidlowo ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 No właśnie nie, ale nie chciałbym nic na ten temat pisać, bo nie wiem jak on zmienia biegi (z jego opisu wynika że prawidłowo). Ale czy krzywy wodzik nie wpływałby też na inne biegi? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Rc24 z 1990 roku? toć te motocykle były produkowane do 1989r włącznie. Potem Rc36. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Wiem, ale to był jakiś tam ostatni miesiąc. Łorewa, jest RC 24 Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Jak wlasciwy wodzik jest skrzywiony w jedna strone to nie wplynie:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 A czy mogło to być wcześniej, przed zakupem, czy to kwestia "ostatnich" zmian biegów? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Pewnie, ze moglo byc wczesniej, w koncu za wiele sie nie najezdzil jak piszesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Ja mysle ze to kombinacja zuzycia i moze braku umiejetnosci ( chodzi mi o to ze na niskich obrotach wchodzi a na wysokich nie ). Czy kolega zmienia biegi z preloadingiem dzwigni i na pol sprzegle, czy normalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Jakis rok temu zakladalem podobny temat z Hornetem... Z tym ze hornet "sam sie naprawil". Do dzisiaj nie wiem co bylo nie tak. Z tym ze ten motocykl duzo stal.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 To mogło być wcześniej ale przy kupnie nikt tak nie jeździ motocyklem żeby to wyczuć. Sprawdź na początek czy dźwignia zmiany biegów nie jest jakoś zagięta itp. 1,2,3 bieg maja ostre nacięcia kłów więc jakakolwiek niesprawność samej dźwigni może powodować takie jaja. Co do poważniejszych uszkodzeń to pamiętnik lub wcześniej wspomniany przez Adama wodzik. W każdym bądź razie od jednej jazdy nie mogło się uszkodzić chyba że kolega młotkiem walił po dźwigni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Pojeździłem. Kolega chyba jednak nie do końca dobrze zmieniał bieg trzeci. Podczas mojej jazdy wszystko działa :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Pojeździłem. Kolega chyba jednak nie do końca dobrze zmieniał bieg trzeci. Podczas mojej jazdy wszystko działa :) Nadal to Twój kolega? :biggrin: Wytłumacz mu dokładnie jak prawidłowo zmieniać biegi albo poleć mu inny serwis. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 On na razie nie chce pogodzić się z tą myślą, musi się oswoić. A potem mu wytłumaczę ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.