Skocz do zawartości

Pierwsza ?? Trajka TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Co prawda nie mam doktoratu z fizyki jądrowej ale tak na chłopski umysł to czy taka duża moc i taka mała długość i lekki przód nie będą powodowały dla właścicielki trudności i niechcianego unoszenia przodu? To będzie jakoś dociążone? Silniki diesla są ciężkie więc może w tym tkwi szkopuł dociążenia. A z dzwiękiem można by pokombinować przy dolocie zawsze coś?

"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam

 

Co prawda nie mam doktoratu z fizyki jądrowej ale tak na chłopski umysł to czy taka duża moc i taka mała długość i lekki przód nie będą powodowały dla właścicielki trudności i niechcianego unoszenia przodu? To będzie jakoś dociążone? Silniki diesla są ciężkie więc może w tym tkwi szkopuł dociążenia. A z dzwiękiem można by pokombinować przy dolocie zawsze coś?

 

 

 

Kwestia rozłożenia masy ekscelencjo. Ta jest akurat jedna z nielicznych sensownych pod tym względem, Zresztą zaufaj fachowcowi :dry: np. popularne i łatwe do zbudowania trajki na leciutkim silniku garba (używanym nawet w lotniach) prowadzą sie jak portowe dziwki z racji tego, że większość masy jest z tyłu poza pojazdem (poza tylną osią) . Też kibicuje i czekam na efekty.

Edytowane przez J.Pastor

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia rozłożenia masy ekscelencjo. Ta jest akurat jedna z nielicznych sensownych pod tym względem, Zresztą zaufaj fachowcowi :dry: np. popularne i łatwe do zbudowania trajki na leciutkim silniku garba (używanym nawet w lotniach) prowadzą sie jak portowe dziwki z racji tego, że większość masy jest z tyłu poza pojazdem (poza tylną osią) . Też kibicuje i czekam na efekty.

 

:dry: np. popularne i łatwe do zbudowania trajki na leciutkim silniku garba (używanym nawet w lotniach) prowadzą sie jak portowe dziwki z racji tego, że większość masy jest z tyłu poza pojazdem (poza tylną osią) . Też kibicuje i czekam na efekty.

 

Zobacz na traje z tego filmidła http://www.youtube.com/watch?v=oQ7AcKIadHk

Traja v8 silnik za osią, a jednak gania po zakretach, śmiga bokami itp. Także traja z silnikiem w dupie też może się prowadzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na traje z tego filmidła http://www.youtube.com/watch?v=oQ7AcKIadHk

Traja v8 silnik za osią, a jednak gania po zakretach, śmiga bokami itp. Także traja z silnikiem w dupie też może się prowadzić :)

No super maszynka musze sobie taką sprawic :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na traje z tego filmidła http://www.youtube.com/watch?v=oQ7AcKIadHk

Traja v8 silnik za osią, a jednak gania po zakretach, śmiga bokami itp. Także traja z silnikiem w dupie też może się prowadzić :)

 

 

Fajny filmik i fajna traja! Długa i niska, więc i masy i proporcje. Widać, że gość to wybitnie czuje bo nie jest temat dla każdego. 3 ślady to zawsze będzie inaczej.

Jest klimat i aż sie asfalt rozpływa. I fajna muza. A u mnie -20 za oknem ....

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...