Skocz do zawartości

tomasz wloch

Forumowicze
  • Postów

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomasz wloch

  • Urodziny 11/22/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    meszna lub irlandia

Osobiste

  • Motocykl
    virago700\1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10803370
  • Telefon
    862255975
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia tomasz wloch

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Ja bym brał moja 1100 stała 10 lat i tylko bak wymieniłem . Zalałem olejami paliwem zagrała od strzała .zrobiłem juź 12 tysięcy mil i wszystko ok .
  2. Bardzo mądrze a potem silnik na szrot bo zaoszczędził 200 zeta !!A jak sprawdzisz czy całość benzyny odparowała?? Musi być wymiana!Teraz doczytałem że posty z marca .
  3. Witam już rok temu pytalem czy temat umarł?? A tak fajnie miało być;>>
  4. Spinkę zawsze dajesz zaokrągleniem do przodu . Czyli w tym samym co koło się kręci . Na odwrót może się rozpiąć po uderzeniu w wahacz lub zachaczeniu o cokolwiek ..
  5. Przewody to firma Venhil. Adres to www.venhill.co.uk cena to 58 funtów razem z wszelkimi podkładkami i złączkami.Napewno się odezwe bo sam szukam odpowiedzi na różne pytania w internecie .Firma venhill ma wszelkie przewody do najróżniejszych motocykli.
  6. Gurim ok przewody pomogły ale i tak zaloze zaciski z r6 . Musi to lepiej hamowac :-)) Czekam na odebranie oryginalnej ramy z malowania i poskladam to zdjęcia będą. Zastanawiam się w ostateczności na całym przodzie z innego moto. Bo nie mam pojęcia dlaczego ale silnik jest szybszy od hamulcow:-)) Teraz"pierdołka" jak ją nazywam ma rame z 1100 zakupionej na silnik . Dobrze bo mogę jeździć i jednocześnie remontować Przewody kupione na e bayu za58 funtów . Z tym ze ja wziołem dwa długie , zamiast trzech z rozgałęźnikiem . Przednie zawieszenie mam pompowane .
  7. Wymieniłem dziś węże na oploty efekt taki ze hample lepiej reagują o co najmniej 40 procent i lepiej się hamuje . Mając gumowe przewody klamkę mogłem docisnąć do prawie do manetki na oplocie nie mam szans. Jeszcze czekam na nowe zaciski z r6 ale to za dopiero miesiąc :-))
  8. Dzięki za rady tarcze bym chętnie zostawił oryginalne tylko zaciski z pompą zamienić i przewody.Zaciski bym z r6 założył.
  9. 1985 rama700 silnik 92 ale 1100 wymieniony razem z instalacją . Zaciski pojedyńcze w obu mam . Bo 1100 kupiłem bez papierów całość tylko na silnik. Aha tarcze mam jeden komplet pełnych i jeden wiercone mogę zamienić . Dlaczego pytasz??
  10. Witaj gurim A jak założę szerszą oponę do niej? Tarcza jest igła zaciski też przewody wymienię .Chętnie bym dał na przód szerszy laczek tylko jak to się ma do prowadzenia??
  11. Tak zrobię a może macie pomysł jaką pompę lub raczej z czego bym mógł podpasować???Chyba że znajomy mi spyli samą pompę w co wątpie . Całą r6 proponował mi za 300 euro ale gażniki padnięte i to torówka była . Zresztą po co mi cała ???
  12. Posiadam Virago i chcę poprawić w nim hamulce. Mam możliwość wykorzystania zacisków wraz z pompą hamulcową z yamahy r6 z 2001 roku . Zaciski mieszczą się, tylko mają o 3 mm szerszy rozstaw śrub montarzowych. Po dopasowaniu tego powinno wszystko grać . Jak uzyskać te 3 mm ? Trochę za mało na adapter jakiś a nie chciał bym nic piłować w zaciskach lub lagach . Choć to tylko 1,5 mm na otwór . Macie jakieś pomysły?? Jeżeli trzeba by już robić adaptery jaki materiał polecacie ??
  13. Jak wyżej znajomy zakupił KZ 650 z 1977 czyli klasyka i poszukuje takich oto części . Cdi plus platynki razem z podstawą .Może ktoś ma na zbyciu?
  14. Umyj to porządnie i dopiero zapal sprzęta . Wtedy będziesz widział gdzie kapie jak na połączeniu karterów możesz spróbować dociągnąć sruby .Jeszcze możesz zasmarować silikonem po odtłuszczeniu ale na długo to nie zadziała!Jeżeli ze zdawczej zębatki zimering i po bólu ! Jeżeli nie to tylko rozpołowienie silnika .Umyj dokładnie silnik i dopiero uruchom ,oraz dokładnie pooglądaj z czego się leje ! Lewa w góre!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...