slusar_o2 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 a tutaj nowa kawa w akcji : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Ogólnie fajna ta Kawa.. tylko te wydechy....czy jest ktoś komu one się podobają ? :biggrin: http://img261.imageshack.us/img261/1944/kawa1.jpg http://img38.imageshack.us/img38/3052/kawa2m.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Wolę takie kominy niż wystające za koło długie blaszaki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 (edytowane) Husqvarna Mille 3 Concept - Jak to określić? Dla mnie to jakiś dziwoląg konkretny. Bmw Concept C Scooter - Fajne opony KTM 450 Rally - przepiękna owiewka :rolleyes: Moto Guzzi Stelvio - Na jednym wahaczu, silnik poprzecznie w Vałce. Fajny nawet Edytowane 7 Listopada 2010 przez Krempy Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 ale stelvio nie jest żadną nowością, widać tylko niewielkie zmiany wyglądu owiewek... ale może poprawili przebieg krzywej momentu obrotowego :P jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Kawa ładna ale wydech obrzydliwy fee, szpeci moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) Na niemieckiej stronie Suzuki oba nowe GSX-R-y jak i 3/4 GSR maja podane dane techniczne w folderze .pdf =5&tx_mcproducts[motorrad_uid]=283&cHash=c1679d87e6]Suzuki Dla niecierpliwych: GSR - 106 GSX-R 600 - 125ps GSX-R 750 - 150ps Edytowane 8 Listopada 2010 przez R@F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Na niemieckiej stronie Suzuki oba nowe GSX-R-y jak i 3/4 GSR maja podane dane techniczne w folderze .pdf =5&tx_mcproducts[motorrad_uid]=283&cHash=c1679d87e6]Suzuki Dla niecierpliwych: GSR - 106 GSX-R 600 - 125ps GSX-R 750 - 150ps To chyba dla tych co lubią najpierw spojrzeć w katalog, później kupić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 ale stelvio nie jest żadną nowością, widać tylko niewielkie zmiany wyglądu owiewek... Kółka odlewane, nie szprychowane. Może do XTZ1200 też wymyślą. Do GS-a można wybrać jakie się chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 suzuki chyba jakoś nie walczyło o uzyskanie jak największej mocy. ciekawe jaki za to będą miały środkowy zakres obrotów. może w końcu zacznie się robienie przyjaznych motocykli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 suzuki chyba jakoś nie walczyło o uzyskanie jak największej mocy. ciekawe jaki za to będą miały środkowy zakres obrotów. może w końcu zacznie się robienie przyjaznych motocykli :) Bo walczyło o co innego. Zarówno 600 jak i 750 są niemalże o 10 kg lżejsze od poprzedników ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 wiecie jak amerykańskie spece od marketingu nazwali litrowego obudowanego zeta? NINJA 1000 :banghead: legenda supersportowych zielonych motocykli z przydomkiem ninja właśnie umiera, bo jak tak dalej pójdzie to zaniedługo ninja zostanie ochrzczony VN 1700. Nie nie umniejszając z1000sx'owi bo pewnie to całkiem dobry motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 w usa jest jeszcze 250/500/600/650/1400 ninja :biggrin: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 To chyba dla tych co lubią najpierw spojrzeć w katalog, później kupić :wink: W sumie to chodzilo o to ze po spekulacjach o kilku ps wiecej moc pozostala na poziomie poprzednikow. Tym bardziej ze Suzuki oficjalnie nie podalo na targach dokladnych danych co mozna bylo odbierac ze beda zmiany. Jak dla mnie mocy jest pod dostatkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 W sumie to chodzilo o to ze po spekulacjach o kilku ps wiecej moc pozostala na poziomie poprzednikow. Tym bardziej ze Suzuki oficjalnie nie podalo na targach dokladnych danych co mozna bylo odbierac ze beda zmiany. Jak dla mnie mocy jest pod dostatkiem. Dla japońców tak to wyglądało, że wyścig zbrojeń trochę wyhamował... Weszło BMW i cały misterny plan pie*dolnął :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.