Skocz do zawartości

Moto Nowości 2011


Rekomendowane odpowiedzi

Nie doczytalem, ze to koncept, ale jesli mialo by sie takie cudo pojawic (z innym silnikie) to mysle, ze mialo by to wziecie.

 

że co?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam gadasz. Koncept R1 jest śliczna-w odróżnieniu od aktualnie produkowanej, która jest najbrzydszą R1 w historii...

Eee mi tam się podoba :)

 

Ale w 1000 te dwa wydechy to mi nijak nie pasują ;)

Zawsze mogą wrzucić jeden wielki i też będzie źle ;-) Ale rzecz gustu bo to akurat też mi isę podoba. Ale nie podoba mi się(gixery wydaje mi isę jeszcze lekko się temu opierają) ta tendencja do zmniejszania motocykli pewnie i szybsze na torze ale ten minimalny zadupek i w ogóle takie mikrusy... nie podoba mi się to.Brak też fajnych V2 poza Ducati.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj tzn Aberdeen (UK), vtr250 nie ma w salonie ani na stronkach komisow.

Zreszta: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...R250-to-the-UK/

 

Nie doczytalem, ze to koncept, ale jesli mialo by sie takie cudo pojawic (z innym silnikie) to mysle, ze mialo by to wziecie.

 

Czyli śmiało zostać przy wersji bzdury :) Jak wypuszczą z małą rzędową czwórką to na pewno będzie konkrencją dla R2 kawy i V2 GTR'a już nie mowiąc o singlowych chińczykach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości zapytam jak w tym jeździć na przeciwskręcie? Czy trochę inaczej się steruje?

 

A tym krążownikiem łatwo się nie będzie skręcać ;] http://www.scigacz.pl/BatPod,motocykl,Batm...gach,13546.html

Edytowane przez Krempy

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

BMW 1600

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw...600gtl%2011.htm

 

GSR750 ( Nie X :wink: )

http://www.motorcyclespecs.co.za/pic%20of%...zuki_gsr750.htm

 

To już gsXr 750albo600

http://www.motorcyclespecs.co.za/pic%20of%..._gsxr750600.htm

 

Kawasaki Ninja ZX-10R

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw..._zx10R%2011.htm

 

Wg mnie Kawasaki dobrze zrobiło rezygnując z tych śmiesznych okrągłych lamp i tyci owiewek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :) Chciałem napisać kocie oczy ale to nie to. Może moje zadowolenie wynika z tego, że wole ostrzejsze kształty. Jeszcze 2007 i 2008 jakoś do mnie przemawiały ale patrzyłem na nie i ciągle chodziło mi po głowie "coś bym w tym wyglądzie zmienił"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko fajnie wyglądają, powodują też że moto wygląda smuklej i bardziej symetrycznie :)

 

Zgadza się Hero :) Ale zastanawia mnie jedna rzecz, wydechy umieszczone pod zadupkiem owszem przesuwają środek ciężkości wyżej, ale jest on w linii motocykla, natomiast jeżeli komin (1) jest umieszczony po prawej stronie to przesuwa się obciążenie na prawą stronę.. co jest moim zdaniem gorszym rozwiązaniem. Jeżeli źle myślę niech ktoś mnie oświeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...