Skocz do zawartości

Moto Nowości 2011


Rekomendowane odpowiedzi

Mi się tam i stare i takze te nowe podobają ale ja mam spaczony gust chyba bo żaden KTM ani kawasaki (Z1000sx nawet nawet) ani R1 wogole mi sie nie podobają.

 

Co do Daytony 1100 - w zupełności by 875ccm starczyło- taka 3/4 :)

Litr mi nie potrzebny. Po przesiadce z SV650 jestem zaskoczony jak ten 675 zapie*dala a to tylko 30ccm wiecej...

 

Wg MOTOGEN.pl to Honda tez niezle pracowala nad nowosciami na 2011r

 

Honda – nowości na 2011 potwierdzone

Ania Jędrasiak

19-10-2010, 13:35

 

Przecieków, plotek i spekulacji na temat nowych motocykli ze stajni Hondy ostatnio było dość dużo. Jako pierwsi przedstawiamy wam potwierdzone informacje o tym, co w przyszłym sezonie zobaczymy w salonach sprzedaży marki.

 

 

Honda CBR 600 F

Jak potwierdziły nam pewne źródła, w sezonie 2011 zobaczymy na pewno model CBR 600 F. Ta maszyna będzie odpowiedzią na konkurencyjne Suzuki GSX650F. Motocykl zbudowany został najprawdopodobniej na podstawie Horneta. Jednoślad dostanie owiewki, które dodadzą mu nieco bardziej sportowego stylu i lepiej ochronią kierowcę podczas jazdy.

 

 

 

Hornet w nowym wydaniu

Również stary, dobry Hornet przejdzie modernizację. Zapewne styliści nieco poprawią linię motocykla. Ciekawe czy Honda zdecyduje się w końcu na nawiązanie walki z konkurencją w segmencie pojemności 750 – 800 ccm. Yamaha ma swoją FZ8, Suzuki wypuściło GSR750, a Kawasaki walczy na rynku za pomocą Z750 i Z750R. Zobaczymy zatem czy przypadkiem Honda nie zaskoczy nas Hornetem 800.

 

 

 

Kontynuacja maszyn Africa Twin

W przyszłym roku w salonach pojawią się także nowe modele będące kontynuacją maszyn Africa Twin, co powinno ucieszyć wielu miłośników tych właśnie jednośladów. Motocykle mają mieć pojemność 800 i 1200 ccm. Na razie nie wiemy jednak czy nowe dzieci Wielkiego Skrzydła zachowają legendarną nazwę Africa Twin czy otrzymają nowe imię. Najprawdopodobniej właśnie z uwagi na wejście tych maszyn z oferty Hondy zniknie natomiast Varadero.

 

 

Honda CBR 125 i CBR 250 – małe, wielkie sporty

Oprócz tego Honda szykuje również nowości w segmencie najmniejszych maszyn. Model CBR 125 przejdzie zapewne tylko lekki lifting owiewek. Nie liczcie tutaj na fajerwerki i futurystyczne kształty. Mało prawdopodobne jest także zwiększenie liczby koni szczególnie, że w ofercie na 2011 znajdzie się model CBR 250. Patrząc na tendencję do cięcia kosztów spodziewamy się, że Honda po prostu dołoży owiewki do VTR 250. Mały, większy sportowiec będzie bezpośrednią konkurencja dla Kawasaki Ninja 250R. Zapowiada się ostra walka między maszynami o silniku rzędowym i w układzie V.

 

 

 

Honda Pan-European – nowa stylistyka, nowy silnik

Kończymy również spekulacje na temat nowego wcielenia Pan-European. Turystyczny motocykl z silnikiem V4, który miał swoją premierę w modelu VFR1200F, stanie w salonach sprzedaży w 2011. Maszyna dzięki zastosowanej jednostce napędowej powinna generować odpowiednią ilość koni do dynamicznego podróżowania. Zmieni się także stylistyka tego jednośladu. Pan-European zdążył się już zestarzeć i przestał przyciągać swoim wyglądem. Nowa wersja ma być nieco bardziej podobna do linii VFR1200F.

 

 

 

V4X – nadal pod znakiem zapytania

V4X nadal pozostaje wielką niewiadomą. Pojazd jest realizacją, jak twierdzi Honda, ciekawego projektu turystycznego enduro. Motocykl ma być połączeniem nakeda z wyprostowaną pozycją kierowcy typową dla maszyn adventure. Jednoślad ma mieć nisko położoną kanapę i środek ciężkości dzięki czemu nawet niewysocy kierowcy nie będą mieli problemu z jazdą tym sprzętem. Jak finalnie będzie prezentował się motocykl i jakie dokładnie będzie jego przeznaczenie dowiemy się na Eicmie, gdzie zaprezentowana zostanie produkcyjna wersja maszyny.

 

 

 

Honda CRF

Na rynku pokaże się również coś dla miłośników offroadu. W 2011 zobaczymy zmodernizowane modele CRF450R i CRF250R. Inżynierowie nieco przeprojektowali silnik i zmienili zawieszenia w tych jednośladach. W salonach pojawi się także coś dla młodszych użytkowników jazdy w terenie: CRF50F, CRF70F.

 

 

 

Wszystkie wyżej wymienione modele będą miały swoja premierę na Eicmie. Oprócz nowości podczas targów w Mediolanie zobaczymy również nowy koncept wykorzystujący silnik V4 o pojemności 1200 ccm. Oczywiście pełną relacje z tej wystawienniczej imprezy znajdziecie na stronach MOTOGEN.PL.

Edytowane przez R@F
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nową premierę lecz tylko malowania miał nowy Blady linki do malowań:

 

http://www.voila.pl/261/qzvhn/?1

 

http://www.voila.pl/265/hksmf/?1

 

 

Nowa Kawa :

 

http://www.voila.pl/269/eglcz/?1 :clap: wcześniejsze mi sie nie podobało ,ale to MALINA !!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Blady dopiero w 2012. Zastanawia mnie czy roczniki 2010 były poprawione pod względem zjadania oleju...? Coś wyhamował delikatnie wyścig zbrojeń... Tylko krzyżowcy się jakoś tak stroszą... :icon_twisted:

 

W Kawie jak zwykle musieli co nieco przekombinować :wink: Wygląda jakby za długo design'erzy na obrazki RSV patrzeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no róż jest doje**ny na maxa.

 

a co do daytony to bedzie na bank niezły ogień. z reszta jak dla mnie angole sa dobrzy w tym co robia a japończycy przereklamowani.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do daytony to bedzie na bank niezły ogień. z reszta jak dla mnie angole sa dobrzy w tym co robia a japończycy przereklamowani.

 

Na pewno nie przereklamowani :) Robią po prostu prawie doskonałe motocykle.

 

A angole, to fakt, jak chcą to potrafiąbudować za*ebiste motocykle. Marzy mi się jakiś ładny tysionc od Trampka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne mają sprzęty, któregoś pięknego dnia chciałbym zamienić zielone sushi na porządną angielską herbatę :) Ale czytałem, że przed 2007 rokiem Daytona była niewygodna i nieco trudna w prowadzeniu.

Nie wiem gdzie czytałeś ale na pewno nie w prasie bo akurat oni sa jednomyslni - Daytona 675 to najlepiej prowadząca sie 600 niezmiennie od 2006r (początek jej produkcji) Na zbliżonym poziomie jest jedynie CBR600RR. Owszem jest niewygodna - ale to cena jaka płacisz za prowadzenie (choc CBR jest bardziej kompromisowa) W sumie to chyba nikt nie spodziewa sie komfortu Goldwinga?

Ostatnio w niemieckim Motocyklu było porównanie S1000RR/Daytona675/CBR600RR/GSX-R750.

Mimo tak dużej rozbieżności pojemnościowej wynik był taki jak podałem a sama Daytona za zawieszenie uzyskała więcej punktów od samego BMW... Pewnie i w polskim Motocyklu to porównanie sie znajdzie.

Oczywiście motocykl nie pozbawiony jest wad ale jest taki który ich nie posiada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rośnie konkurencja dla BMW F800GS - TRIUMPH TIGER 800/800XC:

Triumph Tiger 800

Nie ma jeszcze specyfikacji technicznej (ma się podobno pojawić na targach w Mediolanie), ale galeria już jest. Ciekawa maszynka. Trzycylindrowy silnik, mocniejszy niż w BMW - będzie czym się pobawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ten co podales byl w PS Magazine.

 

Tan o ktorym mowie jest w numerze 21/2010r

 

Porownanie na Nürburgringu.

 

http://www.motorradonline.de/de/heftausgab...sportler/333088

 

Narazie nie ma go w sieci, chyba ze chcesz placic.

 

W skrocie wyniki (im wiecej tym lepiej):

Silnik:

bmw - 211

Duc - 175

CBR - 182

Suzi - 191

Dayt - 193

 

Zawieszenie:

bmw - 198

Duc - 181

Cbr - 197

Suzi - 176

Dayt - 201

 

Na codzien:

Bmw - 132

Duc - 112

Cbr - 130

Suzi - 131

Dayt - 120

 

Bezpieczenstwo:

Bmw - 110

Duc - 900

Cbr - 96

Suzi - 84

Dayt - 93

 

Koszty utrzymania:

Bmw - 54

Duc - 59

Cbr - 52

Suzi - 54

Dayt - 57

 

Ogolem:

Bmw - 705

Duc - 617

Cbr - 657

Suzi - 636

Dayt - 664

 

W kat. Cena/Jakosc im mniej tym lepiej

Bmw - 2,7

Duc - 3,1

Cbr - 2,1

Suzi - 2,2

Dayt - 1,7

 

Nalezy dodac ze Ducati bylo w wersji Evo...

Edytowane przez R@F
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o daytone to ja miałem 955 z 2001 roku i powiem tylko tyle ze to motocykl inny niz kazdy japoński. oddawanie silnika R3 to na prawde coś fajnego dajacego niesamowite doznania a zawieszenie to na prawde był kawał dobrej konstrukcji.

 

a z ta doskonałoscią maszyn made in japan był bym ostrożny. :)

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...