RaY Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Również latałem na tych trzech sprzetach i takie są moje spostrzeżenia: 1. z 750 n 2005r.. - kokpit to kompletna porażka jak dla mnie. Na displayu tylko w miare dobrze widac predkość. Silnik wg mnie ma za dlugie przełozenia. Ciezki , z gazu na gume praktycznie nie idzie. Kultura pracy silnika na postoju bdb. Spore wibracje. Na seryjnym wydechu to w ogole nie brzmi. powyzej 190km/h mozolnie przyspiesza. tandetny cienki stalowy wahacz. Plusy - bardzo poreczny w winklach. Spalanie w okolicach 6 litrów. Hmmmm w sumie miałem moto bez N, ale różnica nie wielka. Zegary mi się podobały, ciekawy obrotomierz a na koło z gazu szedł z 2.... a z 1 to do bez najmniejszego oporu i za każdym razem :icon_razz: Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanysxx Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Nie próbowałem tylko kawy FZ6 moto bez "pazurka" po 7 tys coś tam jedzie - fajna propozycja na I moto SV - niezły "pazurek", świetna charakterystyka pracy, moc z samego dołu może i słabnie po 160 (co innego SV 1000) ale ale jak dla mnie na miasto i ciasne kaszubskie zakręty o wiele poręczniejszy niż FZ6 Edytowane 11 Września 2010 przez hanysxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 no to ja jeszcze raz :) SV sprzęt dla dziewczyn... FZ6 jak trzymasz na odpowiednich obrotach jest jak szatan... Kawa najfajniesza, szczególnie z początkowych lat produkcji... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Przejechałem się FZ6 Fazerem, nowym Hornetem po kilkadziesiąt kilometrów i jeżdżę Z750S (czyli wersja z owiewką) i zdecydowanie wolę Zeta! A co do masy i czytania testów - póki się nie przejedziesz to nie patrz na tabelki i sponsorowane teksty - śmieszy mnie podejście typu 'Hornet ma tyle koni co Zet' bo jak odkręcę na szóstce przy Hornecie to nim on się na tym samym biegu pozbiera lub zredukuje dwa w dół to jestem daleko z przodu. Szczególnie Zet sprzed liftingu '07 jest mocniejszy - potem już pod ekologię trochę osłabł i mu się przytyło. A jak komuś przeszkadza że jeden motocykl jest cięższy czy lżejszy o 5 czy 10 kilo to niech trochę schudnie - obniży też środek ciężkości :icon_razz: Albo zmienić oryginalny wydech. Minusem Zeta są wibracje które mi przeszkadzały przez pierwszyh 1-2tys.km - potem się przyzwyczaiłem i jak czuję wibrację to mi się micha cieszy - bo Zet wibruje na obrotach od których się mocniej zbiera - czuć moc :wink: Starsza wersja ma trochę miękką zawiechę z przodu - polecam zmianę oleju na 15W. Przy trochę lepszych oponkach śmiało można na kolanie śmigać i zdzierać podnóżki. Kula się do 250-260km/h - wersja z owiewką trochę szybsza (sprawdzone). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 A jak komuś przeszkadza że jeden motocykl jest cięższy czy lżejszy o 5 czy 10 kilo to niech trochę schudnie - obniży też środek ciężkości :icon_razz: Albo zmienić oryginalny wydech. Czasami lżejszy motocykl to łatwiejsze manewrowanie nim, a nawet łatwiejsze wprowadzanie i wyprowadzanie z garażu, kilkadziesiąt kg różnicy robi różnice dlatego ja patrze na to ile sprzęt waży i taki hornet jest 3 kg cięższy od 500'tki, a SV'ka nawet lżejsza. Ale wszystko zależy od przeznaczenia motocykla, motocykl z owiewka lepiej żeby był cięższy wtedy jest mniej podatny na wiatr w trasie. Generalnie co kto potrzebuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Tylko że w obok masy nie ma podanego np. jej środka ciężkości - a to też ma duże znaczenie przy manewrowaniu i jeździe. Nie chcę udowadniać że Zet jest lżejszy - na pewno jest cięższy i to odczuwam - ale mi to subiektywnie nie przeszkadza. I zachęcam do spróbowania i przejechania się chociaż kilkanaście kilometrów każdym, zanim się wyda opinię - a dane techniczne, tabelki, testy - zostaw to sobie na zimowe wieczory a nie traktuj tego jako podstawę do oceniania motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 no to ja jeszcze raz :) SV sprzęt dla dziewczyn... FZ6 jak trzymasz na odpowiednich obrotach jest jak szatan... Kawa najfajniesza, szczególnie z początkowych lat produkcji... ooo, Ernest-miło że wpadłeś :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza391 Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Dzięki Panowie za rady poczytalnym przemyślałem i doszedłem do wniosku ze postaram się Zeto i SV przejechać ...Chociaż bardziej leży mi Sv. Ernest pod jakim względem twoim zdaniem Sv jest dla kobiet?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Ernest pod jakim względem twoim zdaniem Sv jest dla kobiet?? pod każdym :lalag: pozdrawiam Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanysxx Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Ernest pod jakim względem twoim zdaniem Sv jest dla kobiet?? pod każdym :lalag: pozdrawiam Jak dla mnie prędzej FAZER :clap: dla kobiety a nie SV :icon_twisted: ernestZL czy ty w ogóle miałeś okazję się SV przejechać :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 no co ty... oczytany jestem! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Koledze SV'ka widocznie na światłach albo gdzieś na zakrętach złoiła dupe i teraz ma uraz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 tmi ty ostatnio mi złoiłeś dupe w Czewie swoim Giespińcet... ogarniasz temat :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza391 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Proszę Cie motocykl dla kobiety hahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 że to moto dla kobiety wzięło się stąd, że sv jest wąska, lekka i ma stosunkowo nisko kanapę, dzięki czemu dziewczyny lepiej się na nim czują niż np na takim bandicie. A czy ktoś przykłada do tego wagę i rozgraniczą moto na damskie/męskie no to już jego sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.