Skocz do zawartości

Yamaha Fazer 6 & Suzuki Sv650 & Kawasaki Z750


Rekomendowane odpowiedzi

a do czego ten motocykl ma być?

 

 

 

WITAM kolegów patrze temat się ruszył jakieś draki :biggrin: hehe ja potrzebuje w miare mocnego moto ( nie na tor) :biggrin: głównie to do poruszania się po mieście raz w czas jakiś mały wypad poza miasto :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wszsytko jasne....

bierz R1

pozdrawiam

 

Krótkie spodenki i japonki, no i obowiązkowo blacha z UK!

 

A tak wracając do tematu wybrałbym taką kolejność.

 

1) Z 750

2) SV 650

3) Fazer 6

 

Za główne kryterium brałem charakterystykę tych motocykli. Tak jak ktoś wcześniej napisał Fazer poprawny do bólu, SV nadrabia momentem, ale chyba jednak nie, a Z-ka moim zdaniem ma ten pazur. Wszystkie raczej bezawaryjne, teraz można ewentualnie dumać nad kosztami serwisowania i ogólnie eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SV nie miałem okazji jeździć, Fazera pogoniłem raz kiedy jeszcze szukałem moto zanim Zeta kupiłem.

Powiem tak jeśli głównie na miasto a w trasy już w mniejszym stopniu to bierz Zeta, w wersji N bez półowiewki wygląda niebo lepiej niż Z750S.

A jeśli o jazde nie bedziesz zawiedziony sprzęt potrafi swoje, podkręcisz czasem pod czerwone a banan nie bedzie schodził :biggrin:

Nie wiem jak z charakterystyka SV ale podejrzewam ze nie jest to taki sprzet zeby na 3 z gazu wyrywał na koło to nie VTR ani TLR, co nie znaczy ze nie pójdzie, ale Zetem jak bedziesz chciał to też pójdziesz :biggrin:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jak jest z mechaniką Zeta i z ogólnym utrzymaniem spalanie itp:)

 

gizmucik a jaką ty masz wersje s czy n ... wiesz głównie miasto ale będą i traski nie wiesz jak n na trasie .Bo ja Zeta to wole N bardziej mi się podoba:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jak jest z mechaniką Zeta i z ogólnym utrzymaniem spalanie itp:)

Zajrzyj na to forum:

http://www.z1000.fora.pl/

jak znajdziesz jakąś opisaną poważną usterkę to daj mi znać:)

Jest tam też temat o spalaniu małego zeta.

Zet ma wg mnie 2 wady:

-brak wałka przez co w zakresie 6-8 tyś obrotów wibruje,

-siedzenie - boli d.. po przejechaniu 200 km ale i tak jest o niebo lepsze niż w SV .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jak jest z mechaniką Zeta i z ogólnym utrzymaniem spalanie itp:)

 

gizmucik a jaką ty masz wersje s czy n ... wiesz głównie miasto ale będą i traski nie wiesz jak n na trasie .Bo ja Zeta to wole N bardziej mi się podoba:)

 

Ja mam wersję N moim zdaniem też jest ładniejsza. Moim zdaniem do 130 no może do 140, (ja jestem troche niski to wytrzymuje bez problemu) Potem już troche urywa głowe, możesz sie położyć na baku jest lepiej nawet jak nie masz owiewki ale tak też długo nie ujedziesz.

Jeśli ta prędkość przelotowa Ci wystarcza to myśle że bedzie OK.

Z mechaniką nie mam problemu, mam dobrego mechanika, robi wszystko, samych Zetów nie ma też za wiele, ale z częściami nie ma problemu, oraz ceny nie powalają z nóg.

Ostatnio naprzykład miałem do wymiany klocki komplet na dwie tarcze przód i na jedną tył wyniosły mnie 160zł.

Także nie tak dużo jeszcze.

A co do spalania to zależy :biggrin: jeździsz około 5-6tys rpm jest w miare oszczednie, kręcisz wysoko to też musi sie jakoś ten cwierclitrowy piec o cztereh garach rozbujać. :biggrin:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio naprzykład miałem do wymiany klocki komplet na dwie tarcze przód i na jedną tył wyniosły mnie 160zł.

...Oby wytrzymały do jesieni-to będzie duży sukces :icon_mrgreen:

Nie ma to jak kupić rakietę pod dupsko, a potem kupować najtańsze klocki hamulcowe. I jeszcze się tym chwalić :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

...Oby wytrzymały do jesieni-to będzie duży sukces :icon_mrgreen:

Nie ma to jak kupić rakietę pod dupsko, a potem kupować najtańsze klocki hamulcowe. I jeszcze się tym chwalić :biggrin:

 

Nie wiem o co Ci chodzi, nie kupiłem najtańszych, fakt najdroższych też nie.

Po co przepłacać jak nie widać różnicy?

 

PS. temat jest o wyborze jakie klocki hamulcowe i wszystko z tym związane czy o wybór motocykla?

Napisałem od siebie jak jest z eksploatacją motocykla, nie chwaląc się, no ale przecież rakiete kupiłem i nie stać mnie na porządne cześci tylko od chińskich 4T skuterów zakładam.

No nic, przecież młody jestem i coś co napisałem nie zgadza sie z poglądem kogoś starszego kto jeździ tysiącem.

Sorry bede sie starał żeby sie to nie powtórzyło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...