Gr00bY Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Po co wogole producenci to robia? Co by sie nie zabic przypadkiem? :) U szwabuff są m.in. podatki od mocy. A robi się to gaźnikami, komputerem, wałkiem, przepustnicą, wydechem itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nordini Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 witam szukalem podobnego tematu ale nieznalazłem więc postanowiłem zapytać jaką wersje motoru lepiej kupić biorąć pod uwage że mają takie same przebiegi zadławiona czy odblokowaną(chodzi mi o stna silnika który bardziej podupie dostaje) rozchodzi mi sie o GS 500, GPZ 500 i cb 500 i jezeli ktoś wie jaki jest koszt odblokowania któregokolwiek z wymienionych to prosze o podanie z góry dzięki pozdro all. Witam Mam wrażenie że rozmowa zboczyła trochę z tematu zadanego przez Ciebie pytania.. :| - jak oddławić motocykl :?: te modele które tu wymieniłeś, jeśli są zdławione to na 95% kryzą w kolektorze sącym (czyli w gardzieli gaźnika). Zdemontowanie tej kryzy odbywa się w następujący sposób i przy użyciu specialistycznych narzędzi czyt. (przecinak i młotek). Chodzi o to, żeby ją poprostu wybić..większość warsztatów bedzie chciała Cię za to skasować (bo trzeba gaźniki wyciągać)więc możesz w zupełności sam to zrobić.. :D ale oprócz kryz mogą być faktycznie wsadzone jeszcze mniejsze dysze i inne iglice..w tym przypadku nic prostszego!!, średnia cena zestawu dyno-jetów do motocykla gaźnikowego, czterocylindrowego to około 500 zł więc do dwu cylindrowego powinno być taniej... (jest to jedno z rozwiązań, można jeszcze orginalne, ale cena jest niewiele niższa) :? - który bardziej wyeksplatowany :?: odpowiem Ci bardzo prosto " Zgadniesz ?? jak nie wiesz.. " :D :arrow: tutaj można by się długo rozwodzić i zastanawiać, ale i tak najwięcej zależy w sumie od właściciela użytkowującego dany sprzęt..to w jaki sposób traktuje sprzęgło, czy szarpie za każdym razem, czy ciagnie nie wiadomo jak długo na odcięciu, czy regularnie robi przeglądy... i tak bardzo wiele innych spraw. Mase rzeczy składa się na stan techniczny silnika motocykla, a to czy ma on 45 czy 80 KM wydaje mi się że ma dużo mniejsze znaczenie, aczkolwiek ma. Myślę sobie tak prosto rozumując, że skoro ma mniejszą moc to trzeba go bardziej gnieść żeby jakoś jechał, a skoro tak to wszystkie elementy a przedewszystkim wał i koszyk sprzęgłowy są bardziej obciążone, przez co silnik będzie miał krótszą żywotność.. :roll: ja osobiście wolał bym chyba nie zdławiony, no chyba że była by to większa pojemnośćnp: CBR 1000 F - gdzie jest duży 130 paro konny silnik o wysokim moencie obrotowym gdzie wstawione kryzy powodujące spadek mocy do 98 KM oprócz zmniejszenia prędkości maksymalnej nie powodują tzn.(silnik tego tak nie odczuwa).. pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 16 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 wielkie dzieki Nordini za odpowiedź słyszałem że w którymś wydaniu Motocykla było opisnae oddławianie gs500 jak by ktos mógł żucić skan to był bym wdzieczny bo akurat tego niewidziałem pozdro all :) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 było-mam na pewno ten "motocykl" ale kurna bym musiał poszukać Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 17 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 znalazłem ten skan to jak ktoś chce to załączam w załączniku :but :) niemoge załączyć 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 W naszym kraju na pewno jest wieksze zainteresowanie motorami niezdlawionymi wiec zapewne takz wersje latwiej jest pozniej sprzedac. Nie jest modna jazda tym samym modelem z coraz wieksza moca lecz zmiana pojemnosci ale modeli z pelna. Stan techniczny nie zalezy od tego, wiec przy zakupie jest to wazniejszy czynnik jak motor jest utrzymany i w jakim stanie niz czy jest zdlawiony czy nie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Jeśli chodzi o oddławianie Suzuki GS500E rocznik 1989-1993 zebrałem to do kupy i wrzuciłem na stronkę: http://www.republika.pl/gs500e/otwarta.htmPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 :) :D :D :D super własnie oto chodziło, wszystko ładnie i przejrzyście tylko pytanie czy od 94 roku były inaczej dławione ???? ale wszystko fajnie zrobione przydały by się jeszcze zdjęcia dysz :mrgreen: :mrgreen: ale i tak jest super pozdro :) :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 21adam specjalnie dla ciebie dorzuciłem zdjęcia dysz i iglic :D. Jak chcesz to zobacz na http://www.motorrad-stolz.de/forum/messages/973.html tam jest jeszcze po niemiecku o oddławianiu modelu 98 :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 dzięki :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xx CiNeK xx Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Siemka. Sorki ale zbocze troche z tematu... Mam problem bo nie wiem czy moja maszyna jest zdławiona czy nie. Kupiłem moto z Niemiec i był on użytkowany przez kobietę. Mowiła że leciała nim 160km/h i jest zdławiony do 34koni. A to niemożliwe:P Jak to sprawdzić nie rozkręcając maszyny? A chodzi o suzuki GS500E. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Mowiła że leciała nim 160km/h i jest zdławiony do 34koni. A to niemożliwe:PDlaczego nie możliwe?? jesli zdławionym do 27koni mozna polecieć 140. Ogólna odpowiedz na zadane pytanie to nie bawić sie w żadne dławione wersje. Sam miałem taki i taki i powiem ze dławione wersje to porażka. Starsze motocykle bardzo często były dławione na wałkach rozrządu (a to już konkretny wydatek) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xx CiNeK xx Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Możliwe? To w takim razie jak go oddławię to ile on będzie jechał:) Pewnie z 200:P A tak serio to jak sprawdzic bez roskręcania moto jaką wersję posiadam? I nie wchodzi tu w gre sprawdzenie Vmax:P Da się to zrobić? PzDr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 np. po oznaczeniu na silniku. Musisz znaleźć gdzieś informacje, jakie oznaczenie miały, jakie wersje. to chyba najprostszy sposób. Albo po prostu przejedź sie na 100% oddławionym gs :) a no i może zobacz ile ty nim polecisz jak polecisz 140 nie więcej to na pewno zdławiony (do 27). Ps. licznikowe 160 gs. miałem z kumplem na kawałku pustej niespecjalnej drogi. Jak jeździ sam na ładnej 2 paskówce to mówi ze spoko zamyka 180. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Chciałbym Was zapytać o popularne 500 i 600 nakedy. Chodzi o ER-5, GS 500, CB 500, XJ 600N. Poszukuję kandydata na absolutnie* pierwsze moto i w związku z tym rozważam zakup zdławionego do 27KM motorka lub zlecenie zdławienia po zakupie. Wiem, że wszystkie one mają na rynek niemiecki specjalne wersje a co za tym idzie nie trzeba bardzo kombinować. Ale może któraś z tych maszyn ma poważny kłopot z oddławieniem/dodławieniem? Chodzi o roczniki po 1993. ER-5 ma wtrysk - czy wystarczy przeprogramować? To by było fajne... Zwłaszcza, że spadłby moment obrotowy w całym zakresie (o to mi chodzi właśnie). * żadnego Ogara, motorynki - nic, null, zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.