Skocz do zawartości

Gr00bY

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    W-wa

Osiągnięcia Gr00bY

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Temat powraca. Staje już na baku i z dwójki z gazu idzie na gume. Zapraszam w sobote na bemowo będzie można obejżeć Motorynke Rometa Trax Racing EVO2 ;)
  2. Dlaczego? :roll: Motorynek mój stał w garażu ponad rok. Posiedziałem nad nim dwa dni - odpalił. Nie zawsze muszę jeździć samochodem czy normalnym motorem. Mam poprostu specyficzne poczucie humoru i lubie patrzeć na miny ludzi których mijam po drodze :buttrock: Ps. Wszystko jest poskładane w 5 minut więc prosze nie czepiać się szczegółów. Wiochą chyba nie zalatuje to, że silnik jest złożony na nowym tłoku (na 4-ty szlif) z nowymi pierścionkami, na nowych łożyskach, simmeringach, jest nowy automat od biegów, nowa tarcza sprzęgła, gaźnik też został kupiony w zeszłym sezonie bo w sklepie nie mieli polskiego, wydech dostałem w spadku po kolegi komarze, podobnie było z przednim widelcem czy kierownicą (moja poprzednia nie pasowała do nowego widelca). Nie ja malowałem te podzespoły i dlatego to tak wygląda. IMO ważne, że jeździ i gdzie nie pojawie się jest "pompa" :D Ps. Wiochą to jest przerabiać Junaki na choppery :?
  3. O to i mój streetfighter :lol: A tutaj z kierownikiem :buttrock: Szkoda, że bez kurtki, kasku i rękawiczek bo wtedy to dopiero elegancko wygląda :lol: Opis modyfikacji :D - podcięty tłok - poszerzone okienka (wydechowe polerka na lustro, wdech polera + rysy srubokrętem) - gaźnik od Jawki 50 - mała streetfighterowa kierownica :D - atrapa stelarza z mocowanie tablicy - chromowany pusty wydech zatkany trochę zmywakami/druciakami - przeszczep lagów + amorków z tyłu od nowszej wersji (miałem z przodu kierownice jak w rowerze, że można było ją skręcać w lewo/prawo, a koło stało w miejscu, a z tyłu sprężyny miałem miękkie na maxa i w obudowie 8O ) - głowica czeka na splanowanie bo w poprzedniej od ciśnienia mi wywaliło gwint :D - niech tylko spawarka wróci do garażu robie sobie stelarz i nóżki na tył 8) Pozdrawiam :D
  4. Ja stawiam motorynke z gazu ;) Ktoś jeszcze oprócz mnie? :lol:
  5. Czy ktoś z Was posiadaczy motorynek stawia na gume? 8) Ja pare dni temu odpaliłem moją w pełni stuningowaną fure i jakoś daje rade. Najpierw próbowałem ze sprzęgła, ale potem stwierdziłem, że może jednak z gazu. Siadam mocniej na kanapkę, odchylam się do tyłu, gaz do oporu, kierownicę ściągam i jazda :lol: Jak kolega prześle mi fotki nieomieszkam zamieścić ;) Narazie za dobrze mi nie idzie, ale powoli zaczyna mi się udawać. Rekord jakieś 15m. Myśle nad stelarzem :) Czy tylko ja jestem taki nienormalny czy ktoś również próbuje takich atrakcji? Niekoniecznie na motorynce - na jakiejkolwiek 50-tce? :roll:
  6. :lol: Nic nie robił z ponad planowych rzeczy. Wszelkie filterki, płyny, regulacje sam sobie robił w garażu. A teraz urwał silnik w ZX12R 02r ;)
  7. U mnie też niby przerwa była dobra bo iskra była. Po dwóch próbach z odginaniem blaszki pętak zaczął żyć ;)
  8. Może przerywacz (o ile w ogóle tam jest? ;)) Ja w mojej motorynce musiałem odgiąć blasze i zaczęła banglać.
  9. Spidi - właśnie dlatego wymieniłem 4 motorki. Zawsze to większe możliwość trafienia dobrego modelu. Co do CBRki to, że jest to motor nie do zajeżdzenia wiem do znajomego który miał dwie. F1 i F2 i na każdej przejeździł dwa sezony i nic nie robił 8O 8) Zastanawia mnie tylko jak na tle pozostałych sportowych kontrukcji wypada trochę bardziej lightowy motor YZF600 często użytkowany przez kobiety zazwyczaj o rok młodszy niż reszta konstrukcji.
  10. Oka. Mam świadomość, że za 3000zł nie dostane igły :) Ale to będzie sprzęt do wyszalenia się po polach i lasach których u mnie jest dostatek. A sportową 600-tką tam nie poszeleje ;) Dzięki za info.
  11. Ok. Czyli DT 125. Dużo jest tego na rynku? Na co ew. zwrócić uwagę? Najsłabsze ogniwo? ;)
  12. Wybacz, ale dla mnie GSX-F to hm... kibel :) Jeździłem i zero cugu. Mogę osobiście ten motor polecic każdemu właśnie do turystycznej jazdy ew. na pierwszy poważny motor. Ja jednak celuje troszke w inną półke. Tym nie mniej dziękuje za wypowiedź ;)
  13. Co wybieramy? Myślę nad Yamahą YZF600 bo bardzo przystępnie stoją cenowo, CBR600F3, ale ciężko ładną uchodzić za takie pieniążki, podobnie sprawa wygląda z GSXRem 600 i ZXRem6. ZXR750 odpuszczam bo to kontrukcja zabytek. Celuje w lata 95-96 ew. gdyby coś się trafiło młodszego po lekkim szlifie to nawet bardziej by mi pasowało. Co wymyślicie na mój dylemat? Jakby to miało znaczenie to mam 190cm wzrostu i 92kg wagi, i od motocykla wielkiego komfortu nie oczekuje ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...