Skocz do zawartości

Nordini

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piaseczno

Osiągnięcia Nordini

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ja też zawsze używam do tego typu prac benz. ekstrakcyjnej 8)
  2. dokładnie.. gdzie wypisują takie farmazony :D a wrzucenie biegu przed i odpalenie ze sprzęgłem, to dobry pomysł :D
  3. ja do VFRy kupowałem od "Olek Motocykle" są w miarę ładne, 3d i tanie w porównaniu do orginałów.. 8)
  4. z własnego doświadczenia mogę polecić Ci 929.. :D na prawde bardzo wytrzymałe moto i odporne na nie jedno :twisted:
  5. podobnie jest w moim przypadku.. :D gdyby nie fakt że położyłem moją cbr 929 to w życiu nie zdejmował bym z niej owiewek.. ale ponieważ chciałem naprawić szybko moto, bo zdarzenie miało miejsce w połowie lipca i żeby jeszcze pośmigać kupiłem podwójne lampy i lusterka w Louisie do budowania streetów i w ten oto sposób mam ulicznika :P ale nie wykluczone że z powrotem w zimę odbuduje go na oryginał..
  6. Witam Mam wrażenie że rozmowa zboczyła trochę z tematu zadanego przez Ciebie pytania.. :| - jak oddławić motocykl :?: te modele które tu wymieniłeś, jeśli są zdławione to na 95% kryzą w kolektorze sącym (czyli w gardzieli gaźnika). Zdemontowanie tej kryzy odbywa się w następujący sposób i przy użyciu specialistycznych narzędzi czyt. (przecinak i młotek). Chodzi o to, żeby ją poprostu wybić.. większość warsztatów bedzie chciała Cię za to skasować (bo trzeba gaźniki wyciągać)więc możesz w zupełności sam to zrobić.. :D ale oprócz kryz mogą być faktycznie wsadzone jeszcze mniejsze dysze i inne iglice.. w tym przypadku nic prostszego!!, średnia cena zestawu dyno-jetów do motocykla gaźnikowego, czterocylindrowego to około 500 zł więc do dwu cylindrowego powinno być taniej... (jest to jedno z rozwiązań, można jeszcze orginalne, ale cena jest niewiele niższa) :? - który bardziej wyeksplatowany :?: odpowiem Ci bardzo prosto " Zgadniesz ?? jak nie wiesz.. " :D :arrow: tutaj można by się długo rozwodzić i zastanawiać, ale i tak najwięcej zależy w sumie od właściciela użytkowującego dany sprzęt.. to w jaki sposób traktuje sprzęgło, czy szarpie za każdym razem, czy ciagnie nie wiadomo jak długo na odcięciu, czy regularnie robi przeglądy... i tak bardzo wiele innych spraw. Mase rzeczy składa się na stan techniczny silnika motocykla, a to czy ma on 45 czy 80 KM wydaje mi się że ma dużo mniejsze znaczenie, aczkolwiek ma. Myślę sobie tak prosto rozumując, że skoro ma mniejszą moc to trzeba go bardziej gnieść żeby jakoś jechał, a skoro tak to wszystkie elementy a przedewszystkim wał i koszyk sprzęgłowy są bardziej obciążone, przez co silnik będzie miał krótszą żywotność.. :roll: ja osobiście wolał bym chyba nie zdławiony, no chyba że była by to większa pojemność np: CBR 1000 F - gdzie jest duży 130 paro konny silnik o wysokim moencie obrotowym gdzie wstawione kryzy powodujące spadek mocy do 98 KM oprócz zmniejszenia prędkości maksymalnej nie powodują tzn.(silnik tego tak nie odczuwa).. pozdrawiam :)
  7. Elo no poprostu 8O, supeeeeeeeer !!!!!!!!!!!!! naprawde ogromne brawa, prezencie ma mistrzowską :) pozdro..
  8. Elo.. no tak jest kilka podpunktów : - opony - główka ramy - łożyska w kole sprawdź to, jeśli nie pomoże to pobaw się główką (tzn. troszke ją poluzuj i sprawdź wtedy, potem troszke dokręć i znowu... ) UWAZAJ !!! jeśli skręcisz za mocno, przód motocykla będzie zataczał koła na drodze, jeśli za leko będzie stukać Nie pisana reguła dokręcania: do pierwszego oporu i odpuścić 30 stopni, (pamiętaj przednie koło musi być wtedy w powietrzu)... mam nadzieje że szybko się z tym uporasz, bo wiem co to znaczy sam też sporo z tym walczyłem.. pozdrawiam
  9. Witam.. Chcesz kupić VFR - dobra decyzja, tylko faktycznie zastanów się nad rokiem (czyt. modelem) Mam aktualnie model rc 36 '96 - ej no poprostu super maszynka, przez to że jest wąska świetnie nadaje się do slalomów w ulicznym korku pomiędzy samochodami, fajnie się nią lata też na dłuższych trasach z prędkościami powyżej 220 km/h - wiesz taki szybki turysta.. a i tu się właśnie nie zgodze z kolegą "białyb" który napisał 8O 8O 8O Słucham :?: :?: :?: dla mnie praca tego silnika jest jak najpiękniejsza muzyka (zwłaszcza na wolnym wydechu czyt. yoshimura) jeśli motocykl który on słyszał pracował rzeczywiście nie równo, to wystarczyło mu zrobić synchronizacje i było by oki.. Ciekaw jestem jak kolega białyb nazwał by w takim razie prace silnika starej kawy czy suki :clap: :lol: :lol: :lol: no stary w ogóle śmiech, ten motocykl jest właśnie typowym turystą w owiewkach jeździłeś kiedyś jakąś CBRą albo GSXRem ?????? tutaj przy 200 to siedzisz sobie wyprostowany jak na krześle, kierownice masz w szerokim rozstawie, górna półka jest wysoko, zawieszenie jest mięciutkie... i 1000 innych argumentów - w życiu nikt, kto zna się na motocyklach nie nazwie VFRki sportowym motocyklem.. więc nie martw się o nadgarstki ;) moim zdaniem jest to ciekawy motocykl i bardzo uniwersalny.. staje na oba koła.. :buttrock: pozdrawiam..
  10. Nordini

    Bieszczady

    Elo wszystkim.. Jeśli nie macie nic przeciwko to z przyjemnością przejade się z wami.. :D Jak myślicie będzie opcja na domki bez wcześniejszej rezerwacji ???? :| Hej Dual !! musisz mi podać wszystkie szczegóły tego wyjazdu z wawy bo podłączył bym się do Ciebie.. (w MOH jestem już tam, gdzie ty ostatnio :) ) pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia..
  11. [shadow=blue:af626122a8]Witam całą brać motocyklową...[/shadow:af626122a8] Mam VFR 750 ' 96 i przytrafił mi się następujący problem: strciłem ładowanie. Wiem już że strzelił regulator napięcia. Są teraz dwa tematy, czy : 1. Czy jest możliwe że regulator uszkodził się z powodu zamontowania akumulatora o mniejszej pojemności prądowej (czyli zamiast orginalnego 12 Ah wsadziłem 9 Ah). Ponieważ mój kumpel w identycznej hondzie miał analogiczną sytuację, wysnułem taką swoją tezę : " skoro mniejsza pojemność akumulatora to regulator caly czas go przeładowywał i się grzał aż w końcu się spalił i przestał ładować" . Pytanie moje jest czy ta wysnuta przezemnie teoria jest przwdziwa ???????????? 2. Czy będzie pasował regulator z XX '98 do mojej VFR ??? Dieki za wszelkie info ... pozdro :)
  12. Nie jeździlem żadnym z tych motocykli, ale z tego co czytałem i co się orjętuje to osobiście wybrałbym Intrudera (nawet jeśli chodzi o wizual). Wiadomo rzecz gustu. :)
  13. Witam Jeśli chodzi o kupno VFR 750 to dobry wybór. Cechują ją niezawodny, o bardzo przyzwoitych osiągach silnik, wspaniałe właściwości jezdne i ciekawy wygląd (to rzecz gustu). Ja mam RC36 i nie mam żadnych zastrzeżeń. Servis i części zamienne owszem kosztuje, ale opłaca się inwestować w coś od czego zależy potem twój los. Moim zdaniem trafny wybór :)
  14. Witam VFR 750 to super motorek. Każdy kto ją miał nie powie o niej złego słowa i każdemu ją szczerze polecam. Zgadzam się z opinią, że na pierwszy czy drugi japończyk to niezłe wyzwanie, a co do jazdy wolno to ciężko bo 1 , 2 , 3 i masz 180km/h (nie wiesz kiedy). Obecnie mam RC36 i powiem wam, że tego właśnie szukałem (sportowy - turysta), a już nie wspomne o tym jak można wykładać zakręty 8O Decyzja o kupnie należy do Ciebie, ale sprzęt jest tego wart.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...