Skocz do zawartości

Simon

Forumowicze
  • Postów

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Simon

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Też mam Lazera - ale muszę przyznać, że osłona na nos jest dosyć dziwnym wymysłem.. :? U mnie, przy dużych prędkościach, w rurkach, które wychodzą na zewnątrz kasku, tworzy się jakieś dziwne podciśnienie i zaczyna się ciężko oddychać 8O Może o to właśnie chodzi - jak się nie oddycha, to i nie paruje :-D
  2. Słuchajcie - powraca temat tego zlotu - nie ma obostrzeń co do sprzętów - generalnie mile widziani są wszyscy, więc jak ktoś miałby ochotę się wybrać, to zapraszamy. Będziemy startować na 90% w poniedziałek rano z Warszawy, więc jak ktoś ma ochotę się dołączyć i uderzyć na ten zlocik, to zapraszam i proszę o info. Pozdrawiam!
  3. Jasne - zawsze przyda się ktoś mały, kto poleci po piwo :mrgreen:
  4. Witam Organizuję ekipę na ten zlocik. Trochę szczegółów: Na miejscu można wynająć domki trzech kategorii: A, B, C - A mają łazienkę z kiblem i kosztują 10EUR/os na dobę. Domki B mają tylko kibel i kosztują 8EUR. Kategoria C to 6EUR i bez sanitariatów. Osobiście uważam, że warto mieć luksus żygania do własnego kibla i możliwość umycia się po tym od razu, więc optuję za kat. A. :-D Co do planu: Przyjazd 23.07 - ekipa z Anglii będzie tam już od soboty 23 i my planujemy dołączyć też tego dnia. 24.07 wyjazd na motocyklach do Liberec'a. 25.07 wyjazd z klubem V-max Czechy 26.07 wyprawa do Pragii (autobusem, ale można oczywiście moto). Niektórzy zamierzają zostać do następnego dnia, wiec trzeba o tym poinformować na kampingu. 27.07 kolejna traska, lub relax na miejscu 28.07 nocna impreza - panienki, kapela rockowa, 29.07 relaxowanko i BBQ w nocy 30.07 powrót do domu Mogę podjąć się zgrania wszystkiego do kupy - mam namiary na kolesia do zarezerwowania domków - czekam więc na info kto w ogóle, kiedy, jakie preferencje mieszkaniowe. Jeżeli znacie kogoś, kto śmiga na Maxie w Waszej okolicy powiadomcie go. Generalnie ustawiamy się na forum www.republika.pl/vmaxpolska Pozdro!
  5. Ogólnie rzecz biorąc to bardzo solidna motorynka. Jeśli pytasz o mankamenty, to przede wszystkim jest nim sprzęgło rozrusznika - pada regularnie i niestety trzeba na nie wydawać kasę średnio co 2 sezony (ale może się zdarzyć, że i co sezon). Starsze Maxy mogą brać olej - a paliwko lubią wszystkie, zwłaszcza te zaopatrzone w booster (o Dynojetach nie wspominając :twisted: ) Słabą stroną są też hamulce - najlepiej wymienić je na te z R1 i stalowe oploty przewodów hamulcowych - wtedy zaczyna to jako-tako hamować.. Jeżeli zamierzasz kupić moto do ostrej jazdy i koniecznie chcesz, żeby to był V-Max, czeka Cię trochę modyfikacji. Po pierwsze należy zawiesić silnik na sztywno, po drugie najlepiej założyć z tyłu 17" felgę, po trzecie zmodyfikować trochę przednie zawieszenie, a najlepiej wymienić na "upsy". No i jeszcze parę innych drobiazgów :mrgreen: Potem tylko ogień :twisted: W starszych Maxach padał też regulator - ale w nowszych (od bodajże 93 roku nie ma z tym problemu). Jak będziesz kupował zwróć uwagę na biegi - od ostrej jazdy pada czasem dwójka. Poza tym wolne obroty powinny być na poziomie 1000obr/min - silnik powinien pracować spokojnie, więc będziesz w stanie usłyszeć ewentualne nieprawidłowości.. To chyba tyle - jakby co, wal śmiało - najlepiej na GG lub mail, bo tu za często nie zaglądam.
  6. Zostało - silnik - po małych modyfikacjach - i rama - też z drobnymi usprawnieniami :mrgreen:
  7. Ja sie wypowiem, bo sporo na e-bayu kupuje. Kupilem nawet ostatnio dla swojej "lepszej polowy" :buttrock: Suze GS500 z 95 roku, z przebiegiem 38000km, nie bita, po lekkim szlifie, za 810Euro. Transport przez firme kurierska kosztowal kolejne 150 i tym sposobem jest moto na poczatek dla mojej Pani mysle, ze za niezle pieniadze. Cena Sofort Kaufen jest cena ostateczna - wplacajac podana tam kase nie musisz czekac do konca aukcji - sprzet jest Twoj. Tak jak poprzednicy - zalecam kontakt ze sprzedajacym - najlepiej telefoniczy (mozna uslyszec scieme :lol: ) albo przynajmniej mailowy. Istnieje mozliwosc wycofania aukcji na godzine przed jej zakonczeniem, jezeli sprzedajacemu nie podoba sie cena, za jaka idzie jego sprzet - i nie ponosi on za to zadnych konsekwecji. W przypadku sciemy (niezgodnosci tego, co opisal/powiedzial ze stanem faktycznym) mozna spokojnie dochodzic swoich praw. Raz odeslalem czesc do Max'a i koles nie mial szans - musial odeslac kase. Co do egzekwowania prawa pamietajcie, ze to Niemcy - nie nasz piekny kraj.. :buttrock:
  8. Adamie - gdzie widziales przody w tej kasie ? 8O Ja bardziej przegladam niemieckiego E-baya i tam dokonuje wszystkich zakupow. Jakbys kiedys widzial jakas konkretna okazje, to daj znac na priv'a! Dzieki z gory ! :buttrock: :mrgreen:
  9. Jest jeszcze ten filmik gdzies na necie?Chetnie bym posluchal:) Pozdro! Nie bylo go w sieci - przeslal mi na maila. Dawaj swojego, to Ci podesle. (o ile Boniek nie bedzie mial nic przeciwko :mrgreen: )
  10. Bez jaj :lol: O samochodowej oponie nie bylo mowy :banghead: :mrgreen:
  11. Kurde - naprawde nikt nie jest w stanie podsunac mi pomyslu na zmiane wydechu w GS-ie?? 8O A wydawalo mi sie, ze to taki popularny motocykl.. :roll:
  12. Adamie - jak najbardziej sie zgadzam z opinia o zmianie gum - bez dwoch zdan. Rowniez zmiana geometrii przodu jest wiadoma poprawa stabilnosci. Twoje zdanie na temat "zmiany" przodu odebralem jako gloryfikowanie Upsow, co jest nie do konca prawdziwe, ale teraz widze, ze nie o to chodzilo :mrgreen: Jednak równiez rama ma w tym motocyklu niebagatelne znaczenie, dlatego decyduje sie na takie wzmocnienie. Dzieki za opinie :banghead:
  13. Wiesz jak to jest .. Odbilo mi kiedys na punkcie tego motocykla i dalej mnie trzyma :mrgreen: Podoba mi sie polaczenie mocy, ktora dysponuje z ogolna stylistyka i tym, ze jest fantastyczna podstawa do przerobek. Dla wielu to wydaje sie irracjonalne, ale nie ma zbyt wiele motocykli,ktore tak by mnie rajcowaly :twisted:
  14. Adamie Nie bede negowal tu Twojej wiedzy na temat poprawy stabilnosci prowadzenia motocykli, ale wierz mi - sprawe Maxa walkuje juz od dluzszego czasu chodzac po przeroznych stronach i czytajac setki opinii. Wszedzie przeczytasz, ze zmiana przodu jest troszeczke kaprysem - stosunek ceny do poprawy wlasciwosci jezdnych jest delikatnie mowiac dosyc slabawy.. :banghead: Podstawa to zmiana na niskoprofilowa opone (stad przerabianie felgi), zawieszenie silnika na sztywno (jest na gumowych zimeringach, wiesza sie na aluminiowych kolkach) i wzmocnienie ramy oraz wahacza. Wzmocnienie ramy realizowane jest na rozne sposoby - ja zamierzam polaczyc 2 najwazniejsze - czyli wspawac elementy w newralgiczne punkty i zalozyc "laty" na najbardziej narazone na giecie punkty. Do wahacza wspawam dodatkowa obrecz, a silnik specjalnymi uchwytami przykrece dodatkowo do ramy, zeby stanowil calosc i zaczal przenosic obciazenia, usztywniajac calosc. Felga na pewno bedzie 17" tylko zastanawiam sie nad szerokoscia - nie ukrywam, ze widzialem zalozona samochodowa i strasznie mi sie spodobalo, wiec stad to pytanie. A tak przy okazji - odwalilo mi na dobre i "Upsy" do Maxa czekaja juz w garazu :mrgreen:
  15. Powitanko Poszukuje informacji/opinii na temat mozliwosci przerobienia wydechu w GS500. Jakie jest oryginalny wiadomo - pierdziawka :) - co i za ile mozna zalozyc, zeby zaczelo to jakos sensownie brzmiec? Boniek podeslal mi juz filmik ze swoim tlumikiem - brzmi naprawde dobrze - moze ktos jeszcze ma jakas alternatywe? Pozdro. :banghead:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...