Limo Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Jak jest ciepły. A stan oleju sprawdzałeś ostatnio? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Dobra olej już spuszczony teraz czekam aż wszystko opadnie na dno, jak go na palec wziąłem to widać że jeszcze w bardzo dobrym stanie jest. A olej sprawdzam bardzo często czy jest w normie i ciągle było OK, niedługo się okaże czy to panewy, módlcie się oby nie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 (edytowane) Post do usunięcia. Edytowane 14 Sierpnia 2010 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 no ja pier***, na dnie oleju było tak z 5-10 opiłków i co dziwne, jakieś małe kawałki gumy, no to czyli silnik mam do wymiany :banghead: :icon_rolleyes: teraz pytanie bo chce do końca sezonu dolatać i w zimę bym kupił nowy silniki i go przełożył, czy moto doktor załatwi sprawę na jakieś 3k km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 (edytowane) Straszna panike siejecie. Przeciez KOMPLETNIE nie wiadomo jak i co stuka. Rownie dobrze moze miec kolega lancuch nie nasmarowany i powyciagany ;) ps. pojawil sie post Matixa. No bez jaj jak trafiliscie to od dzis serwisuje cebre na forum ;))))) Edytowane 14 Sierpnia 2010 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 (edytowane) Mi też to się skojarzyło z panewkami, jak czytałem pierwszy post, chociaż ja to się słabo znam i mam nadzieję że się mylę. Ale stukające panewki mają to do siebie że w początkowym stadium słychać je tylko na niskich obrotach, a z czasem przenosi się to też na wysokie. W każdym razie okaże się w przeciągu kilkuset km. czy to jest to. Edytowane 14 Sierpnia 2010 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opilki metalu wyraznie sugeruja iz moga byc to panewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 To na 99% panewki ponieważ w oleju były opiłki, jak obciążę silnik mocno to nawet przy 6 tys słychać pukanie a przy niższych obrotach jest wyraźniejsze i osłuchałem silnik to stuki dochodzą z dolnej części. No i teraz pytanie czy mogę wlać do silnika moto doktora i dolatać sezon do końca, około 3 km? I tak po sezonie wsadzę tam drugi silnik ale czy moto doktor coś pomoże i wyciszy go i przedłuży mu trochę żywota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Sluchaj, nikt ci nie powie czy ten super-cudowny srodek pomoze i na jak dlugo. Mechanika to nie wrozenie z fusow czy tez kart. jezeli chcesz zajechac silnik to lej i jezdzij a jak dlugo ten proceder potrwa, to juz pokaze zycie. Przy okazji mozesz napisac na forum ile przejezdziles i co to pomoglo, o ile wogole cos pomoze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 w samochodzie zrobiłem 20k z stukającymi panewkami i dalej jeżdżę ale nie mam pojęcia jak w moto, no i jeszcze kwestia bezpieczeństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 w samochodzie zrobiłem 20k z stukającymi panewkami i dalej jeżdżę ale nie mam pojęcia jak w moto, no i jeszcze kwestia bezpieczeństwa a w jakim samochodzie? Bugatti czy Ferrari? nie możesz porównywać czterokołowej taczki do motocykla bo to ma się nijak porównując wydajność kM z litra pojemności. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Następny krok to odkręcenie miski olejowej. To rozwieje wszelkie wątpliwości. Jakiego koloru są opiłki? Panewka to opiłki pomarańczowe (miedź), właściwie to nie są to typwe opiłki tylko coś w rodzaju malutkich płatków/łusek. Jeśli faktycznie są to kawałeczki panewki to szkoda kilkanaście złotych na Moto Doktora. Po prostu któregoś razu silnik stanie i oby to było blisko domu i przy małej prędkości. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Jeszcze nie spuściłem oleju bez żadnych opiłków, przecież opiłki w silniku są zawsze, wystarczy do świeżo spuszczonego oleju włożyć magnes. Chodzi o ilość barwę i kształt opiłka. Odkręć michę i dekiel sprzęgła sprawdź wał, myślę jednak że to nie panewki bardziej obstawiam coś pierdołowatego typu łańcuszek, sprzęgło. Dużo zrobiłeś km na tym pukaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Dlaczego na tym forum w 90% przypadkach jak ktos pisze ze cos puka to diagnoza jest zazwyczaj jedna?? :D "Panewki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Dlaczego na tym forum w 90% przypadkach jak ktos pisze ze cos puka to diagnoza jest zazwyczaj jedna?? :D "Panewki" A co w/g Ciebie może pukać w tłokowym silniku spalinowym podczas dodawania gazu i zwiększania obciążenia silnika? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.