krzy0000 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam wszystkich chcę wymienic yamahę fjr na jakiś lżejszy motocykl potrzebuje doradztwa najlepiej osoby która posiadała takie moto. Zalety fjr to idealne owiewki tz.jazda w deszczu i przy niskiej temperaturze ,dobra pozycja za kierownicą Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Możesz to napisać jeszcze raz ? Coś nie wiem o co chodzi . Chcesz wymienić na lżejszy motocykl, ale jaki ? Enduro są bardzo lekkie na przykład . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0000 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Możesz to napisać jeszcze raz ? Coś nie wiem o co chodzi . Chcesz wymienić na lżejszy motocykl, ale jaki ? Enduro są bardzo lekkie na przykład . Chodzi mi o motocykl wagi ok. 200kg z owiewkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Gość potrzebuje po prostu lekkiego turytyka :wink: Ale prosimy kolegę o lekkie sprecyzowanie czy turystyczne enduro też wchodzi w grę ? Africa Twin, Transalp, Varadero itp. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 wiadro wiele lżejsze nie jest, a pozostałe hondziawki zabiłyby go mocą: zsiadłby sądząc, że jeszcze stoi... przyjrzyj się np. cbf1000. 245kg gotowa do jazdy to wprawdzie niemało, ale 200 to będzie Ci trudno trafić jeśli chcesz utrzymać (jak wynika z pytania) takie wymagania dotyczące osłony aerodynamicznej w sumie wypadałoby napisać, do czego ten motocykl ma być, w jakich warunkach go eksploatujesz, gdzie i ile jeździsz, z czego względem fjr jesteś skłonny zrezygnować... póki co pytanie jest wyjątkowo nieprecyzyjne jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0000 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Miałem okazje się przejeczac suzuki v-strom 650 ale strasznie wieje.Wolał bym cos podobnego do fjr tylko mniejsze.Prędkosciami jakimi się poruszam to do 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Miałem okazje się przejeczac suzuki v-strom 650 ale strasznie wieje.Wolał bym cos podobnego do fjr tylko mniejsze. W porownaniu do FJRy* to chyba na wszystkim co jest mniejsze bedzie bardziej wialo.. poza tym, mniejsze czy lzejsze to cos ma byc w koncu? BTW: Kazdy rasowy turystyk z dobrymi owiewkami bedzie wazyl sporo ponad 200kg, cudow nie ma. Prędkosciami jakimi się poruszam to do 150 Na wszystkim da rade jechac 150 :) * FJRa ma bdb oslone przed wiatrem, kolega jezdzil na niej bez zapinania kurtki, dopinania rekawic.. czasami portek zapominal dobrze pozapinac - i nie wialo.. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Rzuc okiem na bmw f 800st.Spelnia zalozenia przynajmniej jezeli chodzi o wage.Nie wiem jak oslona przed wiatrem(nie jezdzilem) ,ale jakies owewki ma ,wiec moze Ci przypasuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Wolał bym cos podobnego do fjr tylko mniejsze.Prędkosciami jakimi się poruszam to do 150 Motocykl który ma owiewki całościowe wiele mniejszy od FJR nie będzie. Większość nawet będzie większa i cięższa. Triumph Sprint ST z 2003 roku ma wagę "na sucho" 199 kg. A Twoja FJR to który rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Może Ducati Multistrada 1000/1100? masa: 196kg (sucha), tylko owiewki nie pełne... Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/honda-nt...na-wakacje-test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam wszystkich chcę wymienic yamahę fjr na jakiś lżejszy motocykl potrzebuje doradztwa najlepiej osoby która posiadała takie moto. Zalety fjr to idealne owiewki tz.jazda w deszczu i przy niskiej temperaturze ,dobra pozycja za kierownicą Pozdrawiam właśnie ja poluję na fjr jakieś masz rady by nie kupować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 właśnie ja poluję na fjr jakieś masz rady by nie kupować ? Nie wieje i ciężka jest :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja zmienilem FJR na FZ1 Jesli wezmiesz wersje z pelnymi owiewkami i ABSem bedziesz mega zadowolony ( biorac pod uwage fakt ze zsiadasz z fujary ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.