Piotr Dudek Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Jak kupisz używkę Honda CBR125R to będziesz długo i bezproblemowo jezdził a sdo tego jeszcze sprzedasz bez dużej straty.Jeżeli kupisz jakieś dwusuwowe pierdzikółko to ciągle będziesz miał problemy w angielskich warsztatach motocyklowych a ceny nowych części Cię zabiją. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldarion Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Jak kupisz używkę Honda CBR125R to będziesz długo i bezproblemowo jezdził a sdo tego jeszcze sprzedasz bez dużej straty.Jeżeli kupisz jakieś dwusuwowe pierdzikółko to ciągle będziesz miał problemy w angielskich warsztatach motocyklowych a ceny nowych części Cię zabiją. a jak kupisz CBR125R to będziesz miał 15 koni , v max 120 km/h i przyspieszenie malucha . Oczywiście bardziej sie opłaca kupić tę CBR ale żadnej z niej zabawy nie ma . A w dwusuwie wymieniasz tłok co 15 tys. i masz spokój , reszta się zużywa w takim samym tempie jak w tej cztersuwowej CBR . a osiągi... v max około 170 km/h przyspieszenie 6-7 sec do setki . CBR jak dla mnie to zabaweczka udająca ścigacza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skay Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 no sory ale nie podważałbym zdania PIotra....i tez twierdze ,że CBR najbardziej się nadaje.Moja dziewczyna miała i była bardzo zadowolona .pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 no sory ale nie podważałbym zdania PIotra....i tez twierdze ,że CBR najbardziej się nadaje.Moja dziewczyna miała i była bardzo zadowolona .pzdrbo to byla dziewczyna, kobiety maja nieco mniejsze wymagania :) ;) jezeli ktos chce poczuc troche mocy to niech kupi 2T, zas jezeli dla kogos liczy sie niezawodnosc bo chce sobie pojezdzic turystycznie to naturalnie ze CBR sie nada :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Jak kupisz używkę Honda CBR125R to będziesz długo i bezproblemowo jezdził a sdo tego jeszcze sprzedasz bez dużej straty.Jeżeli kupisz jakieś dwusuwowe pierdzikółko to ciągle będziesz miał problemy w angielskich warsztatach motocyklowych a ceny nowych części Cię zabiją. a jak kupisz CBR125R to będziesz miał 15 koni , v max 120 km/h i przyspieszenie malucha . Oczywiście bardziej sie opłaca kupić tę CBR ale żadnej z niej zabawy nie ma . A w dwusuwie wymieniasz tłok co 15 tys. i masz spokój , reszta się zużywa w takim samym tempie jak w tej cztersuwowej CBR . a osiągi... v max około 170 km/h przyspieszenie 6-7 sec do setki . CBR jak dla mnie to zabaweczka udająca ścigacza . jeszcze olej trzeba lać do mieszanki, 2x więcej wachy, szersze opony [to też kosztuje], w razie gleby również wyższe koszty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomex Yamaha YBR125 Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Też bym optował za Hondą CBR125R. Ładna maszynka. No i Honda to Honda ;) Sam mam Yamahę YBR125 ale tylko dlatego, że jej cena była sporo niższa niż sprzęty 125cc Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 ..ja tam i tak preferuje nadal NSRke ;) - szybsza i bardziej przypominająca ścigacza a nie jak w przypadku CBRki - rower z silnikiem przykręconym do ramy no i te opony wniej jak od roweru :? Co do NSRki to trzeba wspomnieć także że dostęp do części jest b.dobry i nigdy nie trzeba długo niczego szukać tylko najczęściej ma się odręki (jak w moim przypadku.. :evil: - z góry dzięki ludziom z niemiec którzy co 3 nsrke w stanie "igła" sprzedają w całości na części :twisted: :-) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luuu_uk Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Witam ponownie, Zdecydowalem sie na Aprilie RS 125, kreci mnie jej sportowy wyglad, kupuje na niecaly rok, mysle, ze sprzedam po nast. wakacjach, tazke nie obawiam sie o ceny czesci i czeste naprawy. W koncu kupuje 3-4 letni motocykl, raczej wybiore zablokowany, zeby bylo wiadomo, ze nie jest mocno dojechany. Blokady powinny ograniczac mocne dojechanie sprzetu. Aha, ma prosbe, mozecie mi doradzic na co zwracac uwage jak juz bede ogladal sprzet na zywo. W przeciagu nast. miesiaca chce pojechac w pare miejsc, do prywatnych osob i kupic bike'a, bo z komisow drogo na maxa. Na co patrzec, co dokladnie ogladac, co dyskwalifikuje motor, a co jest do zaakceptowania. Dzieki za wszelkie info, to mi na pewno pomoze, bo jestem zielony jak trawa na Wimbledonie, w tym temacie, hehe. :) PS. Marian dzieki za rady, prosze o jeszcze. Czekam na wasze opinie i wielkie dzikei za wszelkie info! Moj gg: 5716438. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aylie Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 No i fajnie wybrałeś. Mi się akurat RS nie podoba, ale moze dlatego że kocham Hondy, a poza tym jestem drobniutka i patrze za sprzętami pasującymi do mnie :)Ty pewnie masz troche wzrostu, więc nie wiem po jakie licho proponowano Ci tutaj CBRke 125! 8O Widziałam ten 'rowerek' na żywo i moim zdaniem nawet jakbys miał 170 cm wzrostu to mógłbyś sobie podcierać nos kolanami! Przecież to jest takie malutkie!!!A RS ma chyba siedzenie 810 mm, więc jak dla mnie to już troche duzo, ale dla 'mężczyzn' w sam raz ;) Życze powodzenia w zakupie! Mogę Ci doradzić tylko żebyś się przejechał zanim kupisz! :P :P Hihi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 ja tam i tak preferuje nadal NSRke - szybsza i bardziej przypominająca ścigacza a nie jak w przypadku CBRki - rower z silnikiem przykręconym do ramy no i te opony wniej jak od roweru schodzisz na kolano ze potrzebujesz walca ?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 ja tam i tak preferuje nadal NSRke - szybsza i bardziej przypominająca ścigacza a nie jak w przypadku CBRki - rower z silnikiem przykręconym do ramy no i te opony wniej jak od roweru schodzisz na kolano ze potrzebujesz walca ?? :roll: tu nie o kolana chodzi tylko o lans :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DaCo Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Fajnie ze jest tu ten temat i tyle postow. Mam taki sam problem co zalozyciel tematu z takim felerem ze jeszcze pieniazkow nie mam.. ale to juz niedlugo :P Dzieki wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 (edytowane) Witam. Proszę o pomoc w wyborze motocykla. Etapem pierwszym jest nauka jazdy Mam kartę motorowerową, jeżdżę skuterami przez 2 lata(w międzyczasie WSK po polach :biggrin: ) Etapem drugim dla człowieka podchodzącego poważnie do jazdy motocyklem, po skończonym standardowym kursie na kategorię A, W tej chwili jestem zapisany na kurs prawa jazdy A1 Etapem Trzecim jest zakup motocykla. Szukam jedynie takiego motocykla, który będzie dobrze się sprawował w mieście Wymogi (moje :P) - możliwość montażu kufra - możliwość montażu odbojników przeciwupadkowych. - dobre osiągi - chciałbym, aby moto miał dobry v-max oraz porządne przyspieszenie. . - Żeby miał przyzwoity wygląd. - tania eksploatacja Ograniczenia (moje co przełoży się na moto pewnie) - masa moja - około 95kg. - kasa - ok 4500(Proszę nie mówić, że mało bo zdaję sobie z tego sprawę. Moje propozycje: 1. Honda Varadero 125 XL - podoba mi się najbardziej. Niestety minusem jest duże spalanie 4,5l/100 2. Honda CBR 125 R - dopóki nie zobaczyłem Varadero była na pierwszym miejscu. Nie podoba mi się już tak bardzo. Plusem jest minimalne spalanie 3. Yamaha YBR 125 - najmniej mi się podoba i najmniej o niej wiem. PS: Potrzebuję motocykla na POLSKIE drogi. Wiadomo dziury itp, itd :cool: .Proszę o krótkie streszczenie możliwości, wyglądu itp. W internecie już szukałem co nieco na ten temat, ale zawsze wolę wejść na forum i poradzić się profesjonalistów. Dziękuję z góry i Pozdrawiam. Edytowane 27 Lipca 2010 przez Krempy Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 wpisujesz np. "125" w wyszukiwarkę i czytasz, ewentualnie poszczególne nazwy. wszystkich modeli 125-ek dostępnych na rynku jest raptem kilka, więc nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem opinii użytkowników jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 - możliwość montażu odbojników przeciwupadkowych. z tego co się się orientuję, chociaż mogę się mylić, ale nie ma czegoś takiego Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.