konrad1f Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Kolega ma 660ccm w jednym garze i 65tys bez remontu silnika tyle to bez problemu robi 1cyl. 250tka Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 http://i271.photobucket.com/albums/jj131/t...65/IMG_1754.jpg wszystkie mile moje. :bigrazz: a torowa r1 jeszcze ducha niewyzionela?? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scibor Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Jedna z moich VTR miała przebieg 80000km i to żaden wyczyn. A Pawła VFR chyba coś ok 100000km. Moja VFR kupiona z przebiegiem 85557km dobiega wlasnie 90tki:) Idealna praca, zadnego brania oleju czy kopcenia. No ale to nie jest superspotr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Ja swój sprzęt kupiłem jak miał 30 tys. (prawdopodobnie był kręcony), zrobiłem 20 tys. i zamierzam zrobić co najmniej jeszcze z 50 albo nawet więcej. Moim zdaniem przy odpowiednim traktowaniu (z szacunkiem i dbałością) 100-150tys. nie powinno stanowić problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Wg mnie, starsze technologicznie silniki są bardziej wytrzymałe niż wszelakie nowości :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto-akcesoria Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 tyle to bez problemu robi 1cyl. 250tka dlatego tym bardziej czterocylindrowiec może spokojnie takie przebiegi osiągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Vector po 50 tys km KM zostanie tyle samo co w nowym. Silniki czterosuwowe mają to do siebie, że mimo spadku ciśnienia sprężania nie spada w nich proporcjonalnie moc silnika. Po 150 tys km nie ubędzie więcej niż 5 KM w maszynie która początkowo miała ich około 100. Nieprawdą jest, że dzisiejsze silniki są mniej trwałe. 15-25 lat temu silniki często cierpiały na szybko zużywające się gniazda zaworowe, szybko wysiadające rozruszniki, sprzęgła, prowadnice zaworów, pierścienie itd W internecie znalazłem kiedyś jak Anglik bez remontu silnika przejeździł w codziennej drodze autostradą do pracy 250 tys km Hondą CBR 600 F2. Po tym przebiegu cylindry okazały się dobre, wiec zmienił pierścienie i jeździł dalej. Natomiast na YT jest film i opis jak facet nawinął 250 tys km na CBR 600 F4 i, z tym że przy 166 tys km wysiadła skrzynia biegów. Jako inżynier mechanik z cała odpowiedzialnością stwierdzam, że współczesna sportowa 600 jest wyraźnie wytrzymalsza od sportowej 1000 ze względu na dużo wyższe obciążenia jednostki tej drugiej a zastosowania w obu części podobnych gabarytów. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 No i trzeba też zauważyć, że im większa liczba cylindrów tym większa trwałość jednostki. Ogólnie jak się dba to każdy porządny silnik przetrzyma swojego właściciela ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 [...] Ogólnie jak się dba to każdy porządny silnik przetrzyma swojego właściciela ;) Niestety to może się zdarzyć nawet przy minimalnym przebiegu :banghead: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.