_Monter_ Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Akumulator nowy lub 100% pewności, ze sprawny? Najpierw bądź pewny regulatora bo to co piszesz o nim też wzbudza podejrzenia. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jeśli aku ma wysoką rezystancję wewnętrzną (jest zepsuty) to sprawny regler będzie czestował instalację taką sieczką . Odpalasz z kopa czy z rozrusznika ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 witam mam problem z ładowaniem. Objaw jest taki że stojąc na parkingu przy zgaszonych światłach przy zwiększaniu obrotów dochodzi napięcie dochodzi do 14,5V max, na wolnych obrotach 12,4.Ruszam zapalam światła wracam i aku rozładowany.Zmierzyłem multimetrem to co wydawało się być istotne.Pomiędzy ścieżkami na rotorze przy zimnym rotorze 5ohm przy ciepłym 6,2.Pomiędzy żółtymi kablami (3 kable) na statorze 1,7Multimetr ustawiony na 20VPrzy odpalonym silniku na wejściu do regulatora ze statora pomiędzy czarnym i każdym z 3 żółtych wartość na multimetrze 6.Po zapaleniu świateł 5,5VPomiędzy czarnym a białym 11v i spada do 7-6 przy dodaniu gazu.Na wyjściu z regulatora pomiędzy czarnym i zielonym bez świateł 12,4 i przy kręceniu obrotów dochodzi do 14,5Ze światłami 12,01 i dochodzi max do 12,8Ewidentnie światła powodują że tej mocy brakuje, proszę o poradę co może być nie tak i gdzie szukać problemu. Podobno te rotory jak są zimne powinny mieć 4,5 ohm i dosyć częstym objawem jest że przy podwyższonej temp. spada ładowanie. Na tą chwilę po sezonie aku jest zmasakrowany i prostownik nie jest już go w stanie naładować od końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Patrząc na te wyniki sądzę, że mierzyłeś na zakresie napięcia stałego napięcie zmienne i stąd te dziwne wyniki.Odnoszę wrażenie również, że nie przeczytałeś dokładnie opisu pomiarów.Napięcie międzyfazowe mierzysz z odpiętym regulatorem i to między tylko żółtymi.Popraw się i opisz wyniki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) update:Przy odłączonym regulatorze multimetr ustawiony na 200V, ok 3 tyś obrotów:1-2: 00,62-3: 00,61-3: 00,6 Pomiędzy każdym żółtym a masą brak przebić Edytowane 9 Listopada 2014 przez przemek_n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 To zmień jeszcze zakres ze stałego na zmienne napięcie i zrób update. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Jest na zmiennym, o ile oczywiście ten symbol "~" oznacza prąd zmienny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 To właściwe ustawienie jednak coś nie tak z pomiarem lub miernikiem. Nie spotkałem się aby na trzech fazach nie było napięcia. Jeśli wszystkie fazy mają przejcie miedzy sobą jednka brak przebicia do masy to te napięcia muszą byc wyższe. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) multimetr sprawdziłem w gniazdku jest 238 i nie chce być inaczej :(Zrobiłem jeszcze jedna próbę dla pewności.na wolnych obrotach 00,2 przy 3 tyś 00,6 Zrobiłem też tak jak na poniższym filmie czyli z podpiętym regulatorem. i ja mam 10v -12v i za chiny nie przy podkręcaniu obrotów nie chce pokazać więcej. Tylko jeśli mam takie wyniki to czemu na klemach przy wyłączonym świetle i na obrotach mam 14,4V Edytowane 9 Listopada 2014 przez przemek_n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 To pytanie na końcu jest bardzo dobre jak również możemy być pewni Twojego miernika.Wróćmy jednak do tego "Na tą chwilę po sezonie aku jest zmasakrowany i prostownik nie jest już go w stanie naładować od końca."Czy tych pomiarów i jazd dokonujesz na owym aku? Bo jeśli tak tak to prawdopodobnie wszystko jest sprawne oprócz aku i to przez niego masz swoje zmartwienia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 hmmm, ok w takim razie czeka mnie wymiana aku bo na nim robiłem testy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 To jest alternator z rotorem bedacym elektromagnesem, a sprawdzasz go jak altek samowzbudny.Masz serwisowke do swego motocykla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Mea culpa. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Eee tam mnie sie tez udalo zrobic te pomylke kilka razy :). Musze zajrzec do ksiazki jak sie to bada i napisze tutaj, ale w ciagu waszej nocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 :( aku wymienione. Dalej lipa po 30 min trasie aku rozładowany. Prąd przy włączonych światłach i 4tys obrotow max 13v bez świateł 14.5v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.