wolkan Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Czy istnieje możliwość że coś innego powoduje takie spadki napięcia przy wzroście obrotów? Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Wiem, że chciałbyś...w sumie owszem, walnięty regulator. W zasadzie różne cuda się zdarzają i nie chcę wyrokować na 100% bez sprzęta pod ręką ale piszę na podstawie swoich doświadczeń. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Niestety regulator już wymieniłem....zostaje kupić używkę, lub nowy w podróbie i liczyć na łut szczęścia ;) Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Ale ja nadal sugeruję najpierw sprawdzenie uzwojeń a nie kupowanie następnego reglera. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Miałem na myśli wymianę alternatora. Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 A nie masz możliwości najpierw sprawdzenia? Nie chcę być wyrocznią bo ja też mogę się mylić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janmax Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Jestem tu nowy ale mam stary motocykl kawasaki kz 440 z 1981r a ja jestem starszy od motoru jakieś 20 lat,Czytałem temat "ładowanie krok po kroku" tylko,ze mój problem jest całkiem odwrotny a mianowicie ładuje aż za mocno na akumulatorze jest 19 V przy obciążeniu przy wolnych obrotach silnika.Kupilem tą kawę dwa tygodnie temu a swoją karierę motocyklową skończyłem jakieś 30 lat temu na WSK,więc na nowszych typach mało się znam.Nie wiem gdzie w takim pojezdzie szukać alternatora czy regulatora napięcia.Ale jako elektryk sieciowy może dojdę po przewodach.Może ktoś mial podobny problem lub ma wiedzę,jak do tego tematu się zabrać?Postaram się w tym tygodniu sprawdzić po kolei tak,jak radzicie napiecie miedzyfazowe alternatora,rezystancję.Dziwi mnie tylko dlaczego żarówki wytrzymują takie napięcie?Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 To, że żarówki dają radę to nie jest aż tak niesamowite...stary motocykl, spadki napięć itd.Tutaj obstawiam regulator jednak należy wykonać pomiary uzwojeń co z resztą już wiesz.Ściągnij sobie serwisówkę i będzie Ci łatwiej a jesli będziesz miał problem to bazgraj to postaram sie znaleźć.Temat śledzę na bieżąco jal z resztą koledzy fachowcy...pomożemy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Janmax - materiały poszły na maila, powinno sie przydać. Jesteś elektrykiem więc sobie poradzisz, to proste. pzdr. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArasNet Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Witam.Proszę o diagnozę czy wszystko jest ok u mnie Yamaha R6. Mianowicie akumulator jest ok mocny i naładowany na full.Napięcie 12,9 a po odpaleniu 13,9. Ale mam spadek napięcia po włączeniu świateł drogowych do 13,2-13,4 do tego kierunkowskaz i robi się 12,9. Wszystko to dzieje się przy obr. 1,3 - 1,4 bo przy już 2 tyś napięcie wskakuje do 13,7Pomiar napięcia międzyfazowego zmiennego na trzech białych przewodach po 67V na każdych parach przy 5000 obr. i 21V przy 1,4 tyś.Czy to normalne takie spadki napięcia. http://www.youtube.com/watch?v=Gn12TsvOWbY Edytowane 26 Października 2012 przez ArasNet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Wygląda, że jest ok z tymże najpierw wyczyść masy instalacji jak również masowanie regulatora. Wypada wyczyścić również kostkę od statora ( ta z trzema żółtymi z reguły przewodami) i wtedy dokonać pomiarów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Powracam do tematu spadku napięcia pod obciążeniem w Varadero.Kombinowałem jak koń (nie Ryży) pod górę ale wychodzi na to że przewinięty lateknie daje takiej mocy jak oryginał.Wynika to z pomiaruoryginał ma mieć oporność 0,3-0,5przwinięty ma 1,3-1,4 ohmawięc podstawiając pod wzór spadek amperów o około 1/3 a przez to i moc z 315W do około 100-120Wświatła mijania 100W, a drogowe 130W i już może prądu brakować.Czy idę w dobrym kierunku? No i sprawa się wyjaśniła.Co prawda trwało to do połowy października ale.Wyszło że alternator był niewłaściwie przewinięty.Dopiero jak go przewinięto w gwiazdę to elektrownia jest ze mną.Na wolnych bez świateł 15Vna światłach 14,2VSwiatła manetki 2000 tys.obr. 14,1Vto samo po włączeniu kierunków czy stopu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 No i sprawa się wyjaśniła.Co prawda trwało to do połowy października ale.Wyszło że alternator był niewłaściwie przewinięty.Dopiero jak go przewinięto w gwiazdę to elektrownia jest ze mną.Na wolnych bez świateł 15Vna światłach 14,2VSwiatła manetki 2000 tys.obr. 14,1Vto samo po włączeniu kierunków czy stopu..Kolejny dowód na moje twierdzenie o przezwajaniu... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) Witam, panowie mam problem z ładowaniem. Akumulator nie ma ładowania, regulator napięcia sprawdzony ( podłączyłem inny) bezpieczniki też sprawdziłem, na wyjściu z alternatora jest prąd, mam nie podłączone kierunki czy jest możliwe że prąd spierdziela mi przez te przewody?? Wszystko zaczęło się po katapulcie. Motocykl jakoś mocno nie był pokiereszowany, ucierpiała lewa strona plastiki. Edytowane 24 Listopada 2012 przez MrSebas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Witam, panowie mam problem z ładowaniem. Akumulator nie ma ładowania, regulator napięcia sprawdzony ( podłączyłem inny) bezpieczniki też sprawdziłem, na wyjściu z alternatora jest prąd, mam nie podłączone kierunki czy jest możliwe że prąd spierdziela mi przez te przewody?? Wszystko zaczęło się po katapulcie. Motocykl jakoś mocno nie był pokiereszowany, ucierpiała lewa strona plastiki.Przeczytaj pierwszy post teko tematu, zastosuj się i podaj wtedy wyniki pomiarów.Prąd nie "spierdziela" przez niepodłączone odbiorniki.Jak ucierpiała lewa to podejrzewam co jest uszkodzone jednak pomiary najpierw zrób. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.