Saltus Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Mierzyłeś napięcie po wyprostowaniu na wyjściu z regulatora ? Jeśli regler jest na bank sprawny to jak dla mnie musisz go źle podłączać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Mierzyłeś napięcie po wyprostowaniu na wyjściu z regulatora ? Jeśli regler jest na bank sprawny to jak dla mnie musisz go źle podłączać.Troche trudno go źle podłączać skoro to dedykowany to zygzaka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) nie ma mozliwosci zeby go zle podlaczyc bo kostka nie spasuje w inne polozenie, a w instalacje nie ingerowalem. na starym reglu napiecia altka wynosza ok 10V. wychodzi na to ze regel walniety. sprawdze na tym nowym... ...a na nowym po podlączeniu napiecia alternatora sa takie same ok 10V(~), natomiast po wyprostowaniu reszta pinów ma 13V(-) Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez blazey84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 a jak wygląda po włączeniu świateł, i w jakim stanie masz akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Saltus...on ma jułesej wersje i światła mu cały czas świecą.To teraz zasadnicze pytanie, czy jak podkręcisz obroty do 5000 tysięcy to napięcie ładowania wzrasta do np. 13.8V ? czy cały czas masz 13? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 akumulator jest raczej ok. ma 2 lata i na kazda zime wyciagany z moto w jakies cieplejsze miejsce. pozatym nie ma problemu z paleniem. Pomiary na akumulatorze: http://img51.imageshack.us/img51/9269/i1q.mp4Pomiary na regulatorze: http://imageshack.us/clip/my-videos/33/tkxy.mp4/Wkrecany byl do ok 8000 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Trochę dziwna sytuacja. Na reglerze pomiar masz 13.0-13.6 V a na aku masz ledwo co 12 z groszami. Z tego co usłyszałem to dwa razy Ci zablokował i nie odpalił po wcisnięciu startera. Dwuletni aku...hmmm...podstawiłbym inny bo dziwne to wszystko. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cnrd Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Przeczytałem cały temat i nie znalazłem lekarstwa na mój problem. Poza tym skończyły mi się pomysły. Wymieniłem alternator, akumulator i regulator. Sytuacja wygląda następująco: - na wolnych obrotach napięcie 13,1 - przy 2000 rpm 14,1-14,4 - powyżej 2000 rpm napięcie spada, tak że przy 4000 rpm znowu jest 13,1 Proszę o sugestię, jak będę mógł rozwiązać problem. Może popytacie swoich mechaników/elektryków albo na jakiś lokalnych forach popytacie. Odwiedziłem kilka miejsc w Rzeszowie i lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Ale to w zaporożcu? czy koparce? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cnrd Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Honda Hornet 600, 2004 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Sprawdzałeś wszystkie masy z instalacji do ramy? Regler i uzwojenia kupiłeś nowe czy używane? Dlaczego wszytko wymieniałeś? Opisz trochę co było wcześniej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cnrd Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Nie do końca rozumiem co kryje się pod pojęciem sprawdzania wszystkich mas z instalacji do ramy?Co do alternatora, to miałem zapasowy (historii wejścia w posiadanie nie będę opisywał - nieistotne:) ). Alternator został sprawdzony przez elektryka przyrządami - na pewno jest ok. Regulator pożyczyłem od kolegi z tego samego rocznika i modelu, jak również podłączałem regulator z CB500 mojej żony. Akumulator został wymieniony, ponieważ nie trzymał już prądu. Przed zimowaniem wszystko było ok. Zrobiłem 10k km, w pięknej pogodzie jak i w deszczu i nie było problemów. Motocykl podczas zimy stał w garażu w domu, więc mrozów nie zaznał, regularnie przepalany. Po zimie pierwsza traska w tym roku miała 250 km. Po kilku dniach od pierwszego jeżdżenia, wsiadłem na moto, chcę go odpalić, a tu zonk - nie kręci - brakło prądu. Wziąłem przyrząd i zacząłem mierzyć ładowanie. Zaczęły mi wychodzić głupoty, czyli im wyższe obroty, tym niższe napięcie miałem. Zacząłem sprawdzać napięcie z alternatora, podłązcać inny akumulator i regulator. Wymieniłem alternator. Do tej pory nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 wymień miernik na inny i zmierz jeszcze raz napięcie przemienne pomiędzy fazami przy pracującym silniku bez regulatora Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cnrd Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Używałem tego samego miernika, aby sprawdzić napięcia w CB500 i było książkowo w CB500. Mierząc napięcie zmienne z alternatora bez regulatora, zarówno przed wymianą alternatora, jak i po wymianie alternatora, na wolnych obrotach mam prawie 14V pomiędzy żyłami, a przy 4000rpm mam napięcie dochodzące do 50V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Panowie, motocykl kawa ex 250,Grzeją jej się cholernie przewody od altka i regulator, kostka wywalona, dalej się grzeją. Regulator jest przykręcony do błotnika(plastik).Można poprowadzić do niego masę kablem?Czy specjalnie jest przykręcany do plastiku by uniknąć masowania?Wychodzi z niego 6 przewodów, 3 zółte, czarny, brązowy i biało-czerwony. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.