Skocz do zawartości

cnrd

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cnrd

  • Urodziny 03/29/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa / Rzeszów / Tarnów

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Hornet CB 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    509280067

Osiągnięcia cnrd

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Teraz link do zdjęć powinien być już ok. Przepraszam za zamieszanie
  2. Już poprawiłem :) dzięki!!
  3. Po prawie 4 sezonach i ponad 20 000 km mam do oddania w dobre ręce swoje moto. Żal to robić, ale posiadam również HH 600 z 2008 roku, a żona w tym roku i w przyszłym raczej nie będzie już jeździła (sprawy osobiste). Zdecydowałem zostawić nowszy. Moto bardzo dobrze służył. Objechałem nim Chorwację 2012, Sardynię 2013, spory kawałek Polski. Foto: https://plus.google.com/photos/111187082039484958945/albums/5909046597752968001 Na żywo prezentuje się duuuużo lepiej :) Opis motocykla: - Przebieg 54625 km - Lakier fabryczny - srebrny matowy - Napęd wymieniony 15 000 km temu, starczy na kolejne 15 000 km - Olej, filtr i filtr powietrza wymieniony na początku sezonu, zmieniane co rok - Płyn hamulcowy wymieniony podczas poprzedniego sezonu. Wystarczy na ten sezon i na następny - Opona z przodu wymieniona na początku tego sezonu, przejechane 5000 km, wystarczy na jakieś 12 000 - 15 000 km. Opona tylna wymieniona w połowie poprzedniego sezonu, przejechane jakieś 6500-7000 km. Wystarczy na jakieś 4000-5000 km. Obydwie to Michelin Pilot Power. - Akumulator zmieniony w poprzednim sezonie. Dodatkowo w tej chwili założony jest stelaż pod kufer centralny. Posiadam oryginalny uchwyt Dodatkowe akcesoria: - zmieniony zadupek z uchwytem tablicy rejestracyjnej DPM - odrobinę szersza kierownica - lepsze wyczucie motocykla i łatwiejsze manewrowanie - przewody hamulcowe w stalowym oplocie - węże z płynem chłodzącym w stalowym oplocie DPM - wydech DPM Race z DB killerem i flame deflecotrem (posiadam również standardowy tłumik) - crash-pady DPM - chromowane sety - lakierowane na czerwono zaciski hamulców - manetki Harrisa - kierunkowskazy LED - lusterka Ceny dodatków to około 5 000 zł. Na zdjęciach są widoczne obtarcia na wydechu, owiewce z tyłu oraz crashpadzie - przewróciłem na parkingu podczas manewrowania (true story:)). Otarcia są niewidoczne na pierwszy rzut oka. Po tym upadku pękły uchwyty tylnego zadupka. Zostały podklejone od środka i tak jeżdżę z poklejonym trzeci sezon. W niczym to nie przeszkadza i jest w ogóle niewidoczne z zewnątrz. Rysy na wydechu były już na nim, jak kupowałem go od Motoitali. Nie polerowałem go, wolałem mat z drobnymi ryskami niż świecącą puchę. Cena z wydechem DPM: 11 700 zł Cena z wydechem standardowym: 10 900 zł Cena do negocjacji :) W gratisie dorzucam stelaż pod kufer centralny. Motocykl do obejrzenia w Warszawie. Można też w Rzeszowie, lecz po wcześniejszym kontakcie. Więcej info: 509 280 067 lub PRV
  4. Sprzedam CB500 mojej żony. W tej chwili jest obniżona i ma specjalną kanapę dla osoby z niższym wzrostem. Posiadam również oryginalną kanapę, a zawieszenie można przywrócić do oryginalnej wysokości. Pompa hamulcowa wymieniona na pompę z Horneta 900 po to, aby umożliwić regulację klamki hamulca. Również posiadam oryginalną pompę i klamkę. Kilka faktów: Rocznik 1999 Przebieg 42577 km Wymiana oleju, filtrów powietrza i oleju została zrobiona na wiosnę 2012 Opony również wymienione wiosną 2012, przejechane około 4kkm Historia moto: Kupiony w czerwcu 2011 z przebiegiem około 37kkm, sprowadzony z Niemiec. W tamtym roku motocykl zrobił trasę na Chorwację, bez zająknięcia. Motocykl jest w oryginalnym, fabrycznym pomarańczowym malowaniu. Poniższe zdjęcia pochodzą z ogłoszenia na podstawie którego ja zakupiłem motocykl oraz z wyprawy do Chorwacji. W tej chwili przednia owiewka jest zdjęta. VIN: zdcpc32a0xf210138 Zapraszam do oglądnięcia w Rzeszowie po wcześniejszym kontakcie. Motocykl na razie nie wystawiony na allegro. Chcę, aby trafił w dobre ręce. A motocykl sprzedaję, ponieważ żona chce zmienić na inny. Utrzymany w bardzo dobrym stanie. Cena: 6700 zł
  5. Wetnę się w temat. Mam do sprzedania bilety na Moto GP Czech - http://www.gielda.motocyklistow.pl/index.php?MENU=ogloszenie&id=1826 Sprawy rodzinne nie pozwalają mi na wyjazd. Info na pw lub w kontakcie z ogłoszenia
  6. Wczoraj zrobiłem małą rundkę i wygląda na to, że po problemie. Przyczyną okazał się być zawilgocony przekaźnik do rozrusznika. Po przeczyszczeniu styków i ich wytarciu wygląda to dobrze. Dzięki za pomoc i sugestie!
  7. Alternator był mierzony induktorem, napięciem 200V. Oporność była rzędu 25G[om]. Przeczyszczę wszystkie styki. Zauważyłem, że w przekaźniku do rozrusznika nie było sucho, a wilgocią jest płyn hamulcowy. Zbiorniczek tylnego hamulca znajduje się tuż obok tego przekaźnika. Przed sezonem wymieniałem płyn, może wtedy coś kapło. Jutro przegonię sprzęt po czyszczeniu styków i przekaźnika. Zobaczymy co wtedy będzie. Dam znać po.
  8. Używałem tego samego miernika, aby sprawdzić napięcia w CB500 i było książkowo w CB500. Mierząc napięcie zmienne z alternatora bez regulatora, zarówno przed wymianą alternatora, jak i po wymianie alternatora, na wolnych obrotach mam prawie 14V pomiędzy żyłami, a przy 4000rpm mam napięcie dochodzące do 50V
  9. Nie do końca rozumiem co kryje się pod pojęciem sprawdzania wszystkich mas z instalacji do ramy? Co do alternatora, to miałem zapasowy (historii wejścia w posiadanie nie będę opisywał - nieistotne:) ). Alternator został sprawdzony przez elektryka przyrządami - na pewno jest ok. Regulator pożyczyłem od kolegi z tego samego rocznika i modelu, jak również podłączałem regulator z CB500 mojej żony. Akumulator został wymieniony, ponieważ nie trzymał już prądu. Przed zimowaniem wszystko było ok. Zrobiłem 10k km, w pięknej pogodzie jak i w deszczu i nie było problemów. Motocykl podczas zimy stał w garażu w domu, więc mrozów nie zaznał, regularnie przepalany. Po zimie pierwsza traska w tym roku miała 250 km. Po kilku dniach od pierwszego jeżdżenia, wsiadłem na moto, chcę go odpalić, a tu zonk - nie kręci - brakło prądu. Wziąłem przyrząd i zacząłem mierzyć ładowanie. Zaczęły mi wychodzić głupoty, czyli im wyższe obroty, tym niższe napięcie miałem. Zacząłem sprawdzać napięcie z alternatora, podłązcać inny akumulator i regulator. Wymieniłem alternator. Do tej pory nic się nie zmieniło.
  10. Przeczytałem cały temat i nie znalazłem lekarstwa na mój problem. Poza tym skończyły mi się pomysły. Wymieniłem alternator, akumulator i regulator. Sytuacja wygląda następująco: - na wolnych obrotach napięcie 13,1 - przy 2000 rpm 14,1-14,4 - powyżej 2000 rpm napięcie spada, tak że przy 4000 rpm znowu jest 13,1 Proszę o sugestię, jak będę mógł rozwiązać problem. Może popytacie swoich mechaników/elektryków albo na jakiś lokalnych forach popytacie. Odwiedziłem kilka miejsc w Rzeszowie i lipa
  11. Czy klamki z GPZ pomogły? Szukam rozwiązania dla mojej narzeczonej. Potrzebuję jeszcze pomocy w przybliżeniu klamki HAMULCA?
  12. MYCIOR, jeżeli masz jeszcze jakieś partie naklejek to jest jeszcze jeden serwis w Rzeszowie, w którym przewija się masa osób. Niedaleko intermotors. Dodatkowo możemy z kumplami z forum honda-hornet.pl porozprowadzać trochę wśród znajomych i mniejszych punktów w Rzeszowie i podkarpaciu. Tutaj jestem nowy, ale na forum HH można sprawdzić moją historię :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...