?ukasz Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Co to może być. Zawór iglicowy trzyma tak jak trzeba a mimo to paliwo na odkręconym kraniku i zgaszonym silniku wylewa się!!! Po godzinie stania w garażu mam kałuże na silniku gdzie tego szukać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 CześćPo zimie miałem podobny problem, odkręciłem kranik a po chwili paliwo ciekło z gaźnika. Problem był z pływakiem, zablokował się i przez to nie odcinał paliwa. Myślę że u ciebie sprawa wygląda podobnie. Przeczyść pływak, sprawdź czy sie nie blokuje, przemyj go dokładnie benzyną a problem powinien zniknąć.pozdrawiam Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWISTER Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 A ja raczej bym stawiał na dyszę z wolnych obrotów :D Cytuj https://www.szkolaexpert.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Ja tak mialem przez zalozenie filtra paliwa od samochodu. Moze to i dziwne, ale jak go sciaglem to juz nie cieklo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Mi sie wydaje ze jest to ustawienie zbyt wysokiego poziomu paliwa w komoze pływakowej Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Mi sie wydaje ze jest to ustawienie zbyt wysokiego poziomu paliwa w komoze pływakowej To jest raczej to,tak samo miałem,wyregulowałem poziom i jest ok :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Nie bardzo wiem jaki wpływ moze tutaj mieć dysza wolnych obrotów?????!!!A co do stanu paliwa na pływaku-jest ustawiny idealnie , gdyby to był żle ustawiny stan to nie dawałbym takiego postu!!! To jest coś innego i dalej nie mam pojecia co moze faktycznie pływak nie zamyka zaworka i sie zawiesza???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 a moze masz za duze cisnienie paliwa - moze cos z rurka z baku zrobiles? przeciales czy cos ja raz tak mialem i wystarczylo ja poziomo uciac bo eksperymentowalem i zrobilem ja pod pod katem i bylo cisnienei za duze ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Przy sprawnym zaworku iglicowym, przy pływaku poruszającym się bez zacięć i właściwym poziomie paliwa nie ma prawa się nic wylewać.Nie ma się co sugerować jakimś ciśnieniem , w samochodach z zasilaniem gaźnikowym stosowane są pompy paliwa które dają około ciśnienie około 0,1 Bar i zaworek daje sobie rade bez problemu. A przy zasilaniu grawitacyjnym ciśnienie jest o wiele mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Po prostu obniz poziom paliwa i tyle. Ja tez tak mialem, ustawione z suwmiarka wg ksiazki i lalo sie z gaznika. Podobno polskie plywaki sa ciezsze i trzeba inaczej ustawiac poziom paliwa. Dodatkowo wyraznie spadlo mi po tamtej regulacji zuzycie paliwa. Po regulacji obserwuj wyglad swiecy czy jej to nie zaszkodzi (a w zasadzie silnikowi). Wiadomo co sie bedzie dziac gdy mieszanka bedzie zbyt uboga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Przy sprawnym zaworku iglicowym, przy pływaku poruszającym się bez zacięć i właściwym poziomie paliwa nie ma prawa się nic wylewać.Nie ma się co sugerować jakimś ciśnieniem , w samochodach z zasilaniem gaźnikowym stosowane są pompy paliwa które dają około ciśnienie około 0,1 Bar i zaworek daje sobie rade bez problemu. A przy zasilaniu grawitacyjnym ciśnienie jest o wiele mniejsze. ale mi chodzi o to ze mialem za duzy otwor tej rurki co prowadzi do kraniku byl skosnie uciety i sie lalo za bardzo po wyrównaniu go jest ok. Mam do Ciebie Pipcyk takie pytanie co sadzisz na temat lania 98 do MZ Krzysiek (mz majster) powiedzial mi ze znasz sie na silnikach stąd też się pytam. Krzysiek wspominał cos o zapłonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Ja tankuje 98 jak mi sie chce jechac do centrum no ale jak mi sie niechce to w tedy tankuje 95, bo na stacji która znajduje sie jakies 2km odemnie jest tylko taka benzyna. No ale wiem ze jak leje 95 czy 98 zapłonem nic sie nie bawie a róznice odczówam. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 4 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 Dziś rozebrałem gaźnik i wszystko wskazuje na, iż nie jest to żadna z podanych wyżej przez was przyczyn. Mianowicie rurka przelewowa ma gdzieś dziurkę i to przez nią ucieka to paliwo!!! Ale teraz ból jak to naprawić?? Ciekawe ile może kosztować nowa komora do 251?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 To jest chyba rurka wykonana z mosiądzu, więc bez problemu można tą dziurkę zalutować najzwyklejszą cyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 4 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 NO nic zalutowałem na razie nic się nie leje ale zobaczymy co będzie jutro! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.