Skocz do zawartości

Problem z wyciekającym paliwem z gaźnika!!!


?ukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Po zimie miałem podobny problem, odkręciłem kranik a po chwili paliwo ciekło z gaźnika. Problem był z pływakiem, zablokował się i przez to nie odcinał paliwa. Myślę że u ciebie sprawa wygląda podobnie. Przeczyść pływak, sprawdź czy sie nie blokuje, przemyj go dokładnie benzyną a problem powinien zniknąć.

pozdrawiam

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem jaki wpływ moze tutaj mieć dysza wolnych obrotów?????!!!

A co do stanu paliwa na pływaku-jest ustawiny idealnie , gdyby to był żle ustawiny stan to nie dawałbym takiego postu!!! To jest coś innego i dalej nie mam pojecia co moze faktycznie pływak nie zamyka zaworka i sie zawiesza????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze masz za duze cisnienie paliwa - moze cos z rurka z baku zrobiles? przeciales czy cos ja raz tak mialem i wystarczylo ja poziomo uciac bo eksperymentowalem i zrobilem ja pod pod katem i bylo cisnienei za duze ;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawnym zaworku iglicowym, przy pływaku poruszającym się bez zacięć i właściwym poziomie paliwa nie ma prawa się nic wylewać.

Nie ma się co sugerować jakimś ciśnieniem , w samochodach z zasilaniem gaźnikowym stosowane są pompy paliwa które dają około ciśnienie około 0,1 Bar i zaworek daje sobie rade bez problemu. A przy zasilaniu grawitacyjnym ciśnienie jest o wiele mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu obniz poziom paliwa i tyle. Ja tez tak mialem, ustawione z suwmiarka wg ksiazki i lalo sie z gaznika. Podobno polskie plywaki sa ciezsze i trzeba inaczej ustawiac poziom paliwa. Dodatkowo wyraznie spadlo mi po tamtej regulacji zuzycie paliwa. Po regulacji obserwuj wyglad swiecy czy jej to nie zaszkodzi (a w zasadzie silnikowi). Wiadomo co sie bedzie dziac gdy mieszanka bedzie zbyt uboga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawnym zaworku iglicowym, przy pływaku poruszającym się bez zacięć i właściwym poziomie paliwa nie ma prawa się nic wylewać.

Nie ma się co sugerować jakimś ciśnieniem , w samochodach z zasilaniem gaźnikowym stosowane są pompy paliwa które dają około ciśnienie około 0,1 Bar i zaworek daje sobie rade bez problemu. A przy zasilaniu grawitacyjnym ciśnienie jest o wiele mniejsze.

 

ale mi chodzi o to ze mialem za duzy otwor tej rurki co prowadzi do kraniku byl skosnie uciety i sie lalo za bardzo po wyrównaniu go jest ok. Mam do Ciebie Pipcyk takie pytanie co sadzisz na temat lania 98 do MZ Krzysiek (mz majster) powiedzial mi ze znasz sie na silnikach stąd też się pytam. Krzysiek wspominał cos o zapłonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozebrałem gaźnik i wszystko wskazuje na, iż nie jest to żadna z podanych wyżej przez was przyczyn. Mianowicie rurka przelewowa ma gdzieś dziurkę i to przez nią ucieka to paliwo!!! Ale teraz ból jak to naprawić?? Ciekawe ile może kosztować nowa komora do 251??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...