Skocz do zawartości

Sportowy wydech, a luzy zaworowe


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Jak w temacie, czy przy sportowym wydechu (w moim przypadku akrapovic) luzy zaworowe powinno się ustawiać jak podaje serwisówka? Czy jednak powinno się zastosować ciutek większe luzy? Pytam, bo mechanik, który mi robi serwisik woli się upewnić i zrobić jak najlepiej. Liczę na Waszą odpowiedź :wink:

Aha, motor to Husqvarna TE 450 z 2005r na 4 tytanowych zaworach.

 

Pozdro :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Twój mechanik pyta o takie rzeczy to raczej nie jest mechanikiem. Jakiś przebieraniec.

 

Luzy zostaw takie jak fabryka zaleca, tylko częściej kontroluj ich luz na takim wydechu.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm naszła mnie taka rozkmina jak czytam ten temat:

Sportowy wydech powoduje w układzie mniejsze ciśnienie, czyli także niższą temperaturę. Więc jeśli temperatura byłaby niższa to w jakim celu ustawiać większe luzy? To już prędzej mniejsze :icon_razz: Coś czuje, że zaraz ktoś po mnie pojedzie :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten mechanik to mój kumpel, nie jakiś przebieraniec, więc spoko. Po prostu robi więcej motorów szosowych i w enduro nie ma takiego doświadczenia, więc woli się zapytać i upewnić niż zrobić, aby było. Dzięki za odpowiedzi Panowie, czyli ustawie takie jak w serwisówce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten mechanik to mój kumpel, nie jakiś przebieraniec, więc spoko. Po prostu robi więcej motorów szosowych i w enduro nie ma takiego doświadczenia

 

D... nie mechanik. Co za różnica czy sport czy endurak, silnik to silnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle myślisz, przelot bez robienia gaźników > uboższa mieszanka > wyższa temp. spalania > bardziej się grzeje

 

No rzeczywiście z tej strony tak,ale ciśnienie na wylocie dalej jest niższe :wink: Pasowało by zmierzyć temperature(tylko w którym miejscu? :bigrazz: ) przy zwykłym wydechu i przelotowym, to by już nie było żadnych wątpliwości :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym zaznaczyć swój błąd, nie dopisałem wszystkiego. Okazało się, że mam też założone ostrzejsze wałki, dlatego te pytanie jest tak ważne. Mechanik powiedział, że ustawi mi luzy bliskie górnej granicy, którą zaleca producent, bo chyba lepiej jak w takim zestawieniu będą luźniejsze niż za ciasne. Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedział, że ustawi mi luzy bliskie górnej granicy, którą zaleca producent, bo chyba lepiej jak w takim zestawieniu będą luźniejsze niż za ciasne.

Jest jest dobrym kolegom, ale mechanikiem już niekoniecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba temat do zamknięcia, bo połowa zamiast coś sensownego wnieść do tematu to pierdoli, że dupa nie mechanik. Takie rady są mi nie potrzebne. Jak się nie ma nic konkretnego do powiedzenia to lepiej nic nie pisać :banghead:

Nie przyjmujesz do wiadomości rad innych o swoim mechaniku a stawiasz się miast posłuchać i oddać motocykl komuś kto potrafi ogarnąć ten motocykl.

Temat po zamknięciu powinien wylądować w koszu.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...