Tomek_mistrz:D Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 witam Jak w temacie, czy przy sportowym wydechu (w moim przypadku akrapovic) luzy zaworowe powinno się ustawiać jak podaje serwisówka? Czy jednak powinno się zastosować ciutek większe luzy? Pytam, bo mechanik, który mi robi serwisik woli się upewnić i zrobić jak najlepiej. Liczę na Waszą odpowiedź :wink: Aha, motor to Husqvarna TE 450 z 2005r na 4 tytanowych zaworach. Pozdro :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 (edytowane) Jeśli Twój mechanik pyta o takie rzeczy to raczej nie jest mechanikiem. Jakiś przebieraniec. Luzy zostaw takie jak fabryka zaleca, tylko częściej kontroluj ich luz na takim wydechu. Edytowane 13 Lipca 2010 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Hmm naszła mnie taka rozkmina jak czytam ten temat: Sportowy wydech powoduje w układzie mniejsze ciśnienie, czyli także niższą temperaturę. Więc jeśli temperatura byłaby niższa to w jakim celu ustawiać większe luzy? To już prędzej mniejsze :icon_razz: Coś czuje, że zaraz ktoś po mnie pojedzie :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 źle myślisz, przelot bez robienia gaźników > uboższa mieszanka > wyższa temp. spalania > bardziej się grzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 ten mechanik to mój kumpel, nie jakiś przebieraniec, więc spoko. Po prostu robi więcej motorów szosowych i w enduro nie ma takiego doświadczenia, więc woli się zapytać i upewnić niż zrobić, aby było. Dzięki za odpowiedzi Panowie, czyli ustawie takie jak w serwisówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 ten mechanik to mój kumpel, nie jakiś przebieraniec, więc spoko. Po prostu robi więcej motorów szosowych i w enduro nie ma takiego doświadczenia D... nie mechanik. Co za różnica czy sport czy endurak, silnik to silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 źle myślisz, przelot bez robienia gaźników > uboższa mieszanka > wyższa temp. spalania > bardziej się grzeje No rzeczywiście z tej strony tak,ale ciśnienie na wylocie dalej jest niższe :wink: Pasowało by zmierzyć temperature(tylko w którym miejscu? :bigrazz: ) przy zwykłym wydechu i przelotowym, to by już nie było żadnych wątpliwości :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Ciekawe ile ludzi (w tym wiekszosci z Was) latających na przelotach po ulicach myśli o korygowaniu luzu zaworowego z powodu innego wydechu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Nikt, większość nawet gaźników nie ustawia i potem są takie kwiatki że trzeba bełtać rozrusznikiem żeby zapaliło, dziury w obrotach jakieś cuda na kiju ale nie jest zajebisty bo bardziej buczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 chciałbym zaznaczyć swój błąd, nie dopisałem wszystkiego. Okazało się, że mam też założone ostrzejsze wałki, dlatego te pytanie jest tak ważne. Mechanik powiedział, że ustawi mi luzy bliskie górnej granicy, którą zaleca producent, bo chyba lepiej jak w takim zestawieniu będą luźniejsze niż za ciasne. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Wypadało by znać producenta wałków i trzymać się jego specyfikacji, sprawa wygląda podobnie jak z tłokami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 A tak rozwijając ogólnie temat to po przejściu na przelot i ustawieniu gaźników twierdzicie, że trzeba stosować inne luzy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Mechanik powiedział, że ustawi mi luzy bliskie górnej granicy, którą zaleca producent, bo chyba lepiej jak w takim zestawieniu będą luźniejsze niż za ciasne. Jest jest dobrym kolegom, ale mechanikiem już niekoniecznie :) Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 chyba temat do zamknięcia, bo połowa zamiast coś sensownego wnieść do tematu to pierdoli, że dupa nie mechanik. Takie rady są mi nie potrzebne. Jak się nie ma nic konkretnego do powiedzenia to lepiej nic nie pisać :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 chyba temat do zamknięcia, bo połowa zamiast coś sensownego wnieść do tematu to pierdoli, że dupa nie mechanik. Takie rady są mi nie potrzebne. Jak się nie ma nic konkretnego do powiedzenia to lepiej nic nie pisać :banghead: Nie przyjmujesz do wiadomości rad innych o swoim mechaniku a stawiasz się miast posłuchać i oddać motocykl komuś kto potrafi ogarnąć ten motocykl. Temat po zamknięciu powinien wylądować w koszu. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi