romans Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 a ja się nowym GS-em 500 boję pojechać, szacunek i czekam na relację... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Relacja na dzien dzisiejszy: Od pol roku przygotowujemy wszystko, a nic nie zrobilismy. Konkretne poczynania: Zlozylem wniosek o paszport: teoretycznie o 10ego ma byc. Kombinujemy zeby kupic rame z papierami do 3ciego rometa, bez silnika. Praktycznie wychodzi ze termin sie nieco przesunie. W sobote musimy zrobic spis czesci potrzebnych, zaglebic sie w temat przelozen itd (michal.051 - sorry, ze nie pisze, ale najzwyczajniej w swiecie nie mam na nic czasu..) Mialem wszystko rozkladac w mak i robic od poczatku, tak zeby bylo dobrze, a wyszlo jak zwykle :icon_mrgreen: szybko i chaos. W sobote dalsza chaotyczna czesc naszej relacji :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiety Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Jednym słowem dużo gadania, żadnej roboty. Myślę że wasza wyprawa skończy się na ostrych planach, aż was zima zaskoczy :flesje: Cytuj NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam pomysł ciekawy ;) z sugestii dotyczących modyfikacji sprzętów to gdzieś czytałem o tym żeby kondensator wrzucić do przedniej lampy przez co dłużej wytrzyma bo ma lepsze chłodzenie :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam pomysł ciekawy ;) z sugestii dotyczących modyfikacji sprzętów to gdzieś czytałem o tym żeby kondensator wrzucić do przedniej lampy przez co dłużej wytrzyma bo ma lepsze chłodzenie :wink: pzdr Dzieki! Zapomnialem o tym. Swiety - spokojnie da rade. Temat zalozony, sprawa honorowa :icon_mrgreen: Na pewno wyjedziemy, a czy wrocimy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 wracając przywieźcie benzyne i fajki to za podróż wam się zwróci :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 http://motocykle.svasti.org/index.html?str...mi_do_iraku.htm przypomniał mi się ten artykuł, może znajdziesz w nim coś przydatnego :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 (edytowane) Nie widze najmniejszego problemu by takimi sprzętami sobie pojechać na fajną wyprawę. Swego czasu Rometem Kadetem robiłem dzienne trasy po około 100km. Miałem tylko zmienioną tylną zębatkę na mniejszą i mogłem spokojnie jechać 55km/h nie męcząc silnika, a nie 45 na pełnym wyciu silnika jak to przewidział producent. Jedyne co bym zabrał to wszystko do układu zapłonowego. Ja miałem ciągle problemy z iskrą, raz była a potem nagle znikała. Cewki padały sobie od czasu do czasu, tak same od siebie. Mimo to komarek śmigał i trochę nim pojeździłem. Kilka razy też pchałem do domu właśnie przez brak iskry. Jeden tłok z pierścieniami też weźcie. Powodzenia życzę. Edytowane 16 Lipca 2010 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 (edytowane) EDIT: zalatwione :) Przygotowania w biegu. Czesci zamowione. Przyjda to pierwsze co zrobic przeglady, rejestracje kwestie papierkowe. Paszport tez sie wyrabia. Cylindry pojda do szlifu - bedzie solidniej, wszystkie beda mialy ten sam wymiar, wiec z czesci nawet pierscienie i tloki beda takie same. Edytowane 26 Lipca 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Czy wie ktos gdzie moge dostac bieznie lozysk kół do kadeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiety Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Chłopaki bo zima już się zaczyna zbliżać :biggrin: Cytuj NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Termin jest 30 sierpnia. Spokojnie :P Tylko idzie to wszystko jak... Jak sie nie uda teraz to na wiosne. Aczkolwiek bardziej pasuje teraz. Z czesciami problemy sa. Od goscia zakupilem tryb zdawczy i cos tam jeszcze i tydzien czasu sie nie odzywa. Nie moge tez znalezc biezni lozysk kol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Ja bym sobie dał spokój z tymi biezniami i wstawił bym zwykłe łożyska maszynowe . Te "wianki " lubiły się czasem rozsypać . Do silnika to wiadomo cały układ zapłonowy + dodatkowe cewki zapłonowe przerywacze , kondensatory , jakiś gaźnik , pływak , kosz sprzęgłowy , tłok pierścienie cylinder (pierścień też potrafi pęknąć , zabezpieczenie wypaść ) Linki , żarówki , dętki , kawałek łańcucha , spinki do niego . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 z sugestii dotyczących modyfikacji sprzętów to gdzieś czytałem o tym żeby kondensator wrzucić do przedniej lampy przez co dłużej wytrzyma bo ma lepsze chłodzenie wink.gif i tak padnie :D porady odemnie 1.normalny olej przynajmniej półsyntetyczny, mixol to dymienie, problemy z nagarem, padające świece i przegrzewający sie silnik a na takim półsyntetyku dłużej pojedziecie w upale bez postojów na studzenie silnika i osiągi ma odczuwalnie lepsze ...no i półsyntetyk 1:40 a nie 1:30.... 2.jazda świeżo po remoncie taki kawał to samobójstwo troche :D dotrzyj go dobrze zobacz czy wszystko jest ok czy tłok nie puchnie po 500km wyciągnij go z cylindra i obejrzyj pomierz, obecnie produkowane tłoki do silników dezameta są gorszej jakości niż do chińczyków, czasem sobie pęknie czasem spuchnie... 3. dbać aby cylinder był możliwie najczysztszy, będzie wolniej sie przegrzewał... 4.obowiązkowo każdy element układu zapłonowego x2 czyli 2 nowe fajki 2 nowe świece (świece możesz wziąsć ngk albo denso poprawia osiągi i to odczuwalnie ale jest bardzo wrażliwa na zalania, więc i tak jakąś iskre miej w zapasie 5. zapasowe żarówki Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anionit Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Podpytaj tego gościa: http://william350.w.interia.pl/ - on na takich podróżach zęby zjadł... Powodzenia... I jak wrócicie napisz relację... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.